AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #41 Skrevet 5. februar 2020 På 4.2.2020 den 20.15, Hr. Aktiv skrev: Jeg og når jeg møter damer som hele tiden skal ha penis i vagina. Ikke skal det suges, det skal slikkes litt fordi det gir dem noe, når de har fått sitt snur de seg å sover. Ikke stryking ingen kos. Jeg har hatt samleiemange ganger uten å komme selv fordi dama har kommet flere ganger og er fornøyd. De også var ikke villige til noe annet enn piv. Har du møtt en stor andel damer som er egosentriske i sengen, eller er det en 2-3 stykker som går igjen? Håper virkelig det er sistnevnte, ellers tror jeg kanskje at du skal se etter damer andre steder, for vi som liker mye og gjerne tar initiativ finnes altså😊 Hvor gammel er du forresten? Er damene dine veldig unge? Anonymkode: 3e4c9...e6d
Hr. Aktiv Skrevet 5. februar 2020 #42 Skrevet 5. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avvist i forhold du har vært i, eller «på byen»? mener jeg så ett bilde av deg, armer el. og du ser jo veldig flott ut. Mer passende som dominant ?😅 Anonymkode: 33446...1e6 Er aldri på byen. Avvist i forhold ja. Vil ikke ha noe ons jeg. Vil ha fast greie. Takk for skryt. Ja jeg har sportskropp. Det blir mange blikk og dumme spørsmål på sommeren når jeg går i det offentlige. Tja en lett blanding. En dominant som kan slippe taket av og til kansje. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #43 Skrevet 5. februar 2020 Jeg har ett helt annen opplevelse. Har hatt noen og de fleste mennene har tatt styringen, kun møtt en veldig myk mann, men da hadde vi jo ulike preferanser. Dog har vi kommunisert på forhånd og jeg er åpen om at jeg liker å bli dominert litt, merker fort hvis vi har helt ulike preferanser og da går det jo an å avlyse møte.(hvis det er møte for å ha sex). Tror det er for lett å skylde på mannen bare, ingen er tankelesere. Beste sexen for meg heller mot ganske røff sex, men liker også variasjon, kan gjerne svisje litt underveis og ta styringen. 90% vellykket, til nå..(og størrelsen har faktisk ikke så mye å si). Kommunikasjon i forkant er mitt råd. Anonymkode: 33446...1e6
Hr. Aktiv Skrevet 5. februar 2020 #44 Skrevet 5. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du møtt en stor andel damer som er egosentriske i sengen, eller er det en 2-3 stykker som går igjen? Håper virkelig det er sistnevnte, ellers tror jeg kanskje at du skal se etter damer andre steder, for vi som liker mye og gjerne tar initiativ finnes altså😊 Hvor gammel er du forresten? Er damene dine veldig unge? Anonymkode: 3e4c9...e6d Alle så nær som ei. Damer med helt forskjellig bakgrunn og oppvekst. Fra topptrent til sofagris. De er bemerkelsesverdig like. Det er flere enn 2-3 stykker. Min erfaring er at de som liker sex er også de som farer rundt alle steder der de har tilgang til pikk. Jobbet en del år som dørvakt så fikk da sett og hørt en del. Kunne sikkert ha skrevet ei bok, men alle hadde trodd det var oppspinn og eventyr. Mine kamerater har voksne barn. Damene jeg farter med er fra 38 til 59 år. Dørge kjedelige og helt uten seksuell lyst selv om de sier at de har det.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #45 Skrevet 5. februar 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Alle så nær som ei. Damer med helt forskjellig bakgrunn og oppvekst. Fra topptrent til sofagris. De er bemerkelsesverdig like. Det er flere enn 2-3 stykker. Min erfaring er at de som liker sex er også de som farer rundt alle steder der de har tilgang til pikk. Jobbet en del år som dørvakt så fikk da sett og hørt en del. Kunne sikkert ha skrevet ei bok, men alle hadde trodd det var oppspinn og eventyr. Mine kamerater har voksne barn. Damene jeg farter med er fra 38 til 59 år. Dørge kjedelige og helt uten seksuell lyst selv om de sier at de har det. Merkelig, stikk motsatt erfaring her. Ca. 45 - 65 år. Anonymkode: fc02e...bb5
Jasmine9 Skrevet 5. februar 2020 #46 Skrevet 5. februar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke aktiv. Har flere ganger forsøkt å føre hånden til halsen min. Men.. nej. De liker det vel ikke da 🤷🏼♀️ Anonymkode: ef01f...22b Til halsen din? 2
Oppgitt78 Skrevet 6. februar 2020 #47 Skrevet 6. februar 2020 21 minutter siden, Jasmine9 skrev: Til halsen din? Liker vel litt lett kvelning, da..?
Jasmine9 Skrevet 6. februar 2020 #48 Skrevet 6. februar 2020 9 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Liker vel litt lett kvelning, da..? Ja, hvem gjør ikke det 😳 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #49 Skrevet 6. februar 2020 33 minutter siden, Jasmine9 skrev: Til halsen din? Ja. Føre hånden dems til halsen min. Burde være et greit hint. TS Anonymkode: ef01f...22b
Oppgitt78 Skrevet 6. februar 2020 #50 Skrevet 6. februar 2020 8 minutter siden, Jasmine9 skrev: Ja, hvem gjør ikke det 😳 Det ser ut til at det er relativt vanlig at en del kvinner tenner på slikt..
Oppgitt78 Skrevet 6. februar 2020 #51 Skrevet 6. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Føre hånden dems til halsen min. Burde være et greit hint. TS Anonymkode: ef01f...22b Hvis ikke de tar hintet da, så er de enten tilbakestående, eller livredde..
Jasmine9 Skrevet 6. februar 2020 #52 Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, Oppgitt78 skrev: Det ser ut til at det er relativt vanlig at en del kvinner tenner på slikt.. Det er noen som liker enhver ting.
Oppgitt78 Skrevet 6. februar 2020 #53 Skrevet 6. februar 2020 12 minutter siden, Jasmine9 skrev: Det er noen som liker enhver ting. Ja. Verden ville vært et kjedelig sted om alle likte det samme..
Katten.2.0 Skrevet 6. februar 2020 #54 Skrevet 6. februar 2020 Vi som er naturlige dominante og relativt oppegående går for det vi vil ha. Jeg har såpass mange mulig partnere, som singel, at jeg ser ikke poenget med å jage noen som har et tydelig bilde av hvilken partner de skal ha. Med tilsvarende krav. Da går jeg heller for den jeg matcher med fra første øyeblikk.
Minna33 Skrevet 6. februar 2020 #55 Skrevet 6. februar 2020 Jeg har motsatt erfaring. Mange menn som har ett villdyr inne i seg.. Er det folk du bare har hatt sex med en eller ett par ganger? Min erfaring er at sexen blir bedre etter hvert. Som sagt ikke samme erfaring som deg, men så er ikke jeg spesielt dominerende heller da. Virker kanskje som du er litt fokusert på din egen nytelse, framfor hva de liker. Jeg blir tent av at den andre er veldig tent. Det er min turn on! Har ingen spesielle preferanser på sex annet at det tenner den andre. LIker alt jeg, på en måte.. hehe.. Er ikke så vanskelig Tror ikke det holder å føre hånden til halsen. Du må nok spørre mer direkte eller spørre om hva DE liker, feks om det er noen ting DE har lyst til å gjøre. Sånn har det vært i de fleste av mine forhold. Da vi har blitt bedre kjent og er trygge på hverandre, og kommunisert hva vi liker osv eller hva vi kunne tenke oss å prøve, så har sexen blitt så mye bedre. Hvis du er for dominerende selv, og bare fokuserer på deg selv og hva du vil ha, så tror jeg kanskje mange menn blir litt usikre? Kanskje du ikke treffer helt deres preferanser heller. Etterhvert som dere blir kjent kan begge spørre om ting, og grensen blir lavere for å prøve ut nye ting. Bare fantasien setter grenser. Tipper de fleste menn har noen skjulte eller ikke skjulte fantasier. 2
Bamseklemmer Skrevet 6. februar 2020 #56 Skrevet 6. februar 2020 3 minutter siden, Minna33 skrev: Virker kanskje som du er litt fokusert på din egen nytelse, framfor hva de liker. Jeg blir tent av at den andre er veldig tent. Det er min turn on! Har ingen spesielle preferanser på sex annet at det tenner den andre. LIker alt jeg, på en måte.. hehe.. Er ikke så vanskelig Herrefred så godt å se at drømmedamer finnes og ikke bare er en drøm. Du er jo så enkel og ukomplisert, naaaah, blir faktisk selvskapsyk. Du scorer full pott på forståelsen av sex og livets små mysterier, blir litt tom for ord akkurat nå, unnskyld😘 Jeg lever i det mottoet: "det enkle er ofte det beste"🧡
Minna33 Skrevet 6. februar 2020 #57 Skrevet 6. februar 2020 3 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Herrefred så godt å se at drømmedamer finnes og ikke bare er en drøm. Du er jo så enkel og ukomplisert, naaaah, blir faktisk selvskapsyk. Du scorer full pott på forståelsen av sex og livets små mysterier, blir litt tom for ord akkurat nå, unnskyld😘 Jeg lever i det mottoet: "det enkle er ofte det beste"🧡 Hehe.. Takk da! 😘 Kan gå glipp av mye god nytelse hvis man ikke fokuserer på partneren sin..
Bamseklemmer Skrevet 6. februar 2020 #58 Skrevet 6. februar 2020 Akkurat nå, Minna33 skrev: Kan gå glipp av mye god nytelse hvis man ikke fokuserer på partneren sin.. Ja ikke sant, å være en lytter og prate ut om ting er jo en god start, ingenting skjer over natta uansett, så tiden er nok bonusen for et godt sexliv🙄 Det skal ikke være flauere enn som å snakke med seg selv😉 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #59 Skrevet 6. februar 2020 31 minutter siden, Minna33 skrev: Jeg har motsatt erfaring. Mange menn som har ett villdyr inne i seg.. Er det folk du bare har hatt sex med en eller ett par ganger? Min erfaring er at sexen blir bedre etter hvert. Som sagt ikke samme erfaring som deg, men så er ikke jeg spesielt dominerende heller da. Virker kanskje som du er litt fokusert på din egen nytelse, framfor hva de liker. Jeg blir tent av at den andre er veldig tent. Det er min turn on! Har ingen spesielle preferanser på sex annet at det tenner den andre. LIker alt jeg, på en måte.. hehe.. Er ikke så vanskelig Tror ikke det holder å føre hånden til halsen. Du må nok spørre mer direkte eller spørre om hva DE liker, feks om det er noen ting DE har lyst til å gjøre. Sånn har det vært i de fleste av mine forhold. Da vi har blitt bedre kjent og er trygge på hverandre, og kommunisert hva vi liker osv eller hva vi kunne tenke oss å prøve, så har sexen blitt så mye bedre. Hvis du er for dominerende selv, og bare fokuserer på deg selv og hva du vil ha, så tror jeg kanskje mange menn blir litt usikre? Kanskje du ikke treffer helt deres preferanser heller. Etterhvert som dere blir kjent kan begge spørre om ting, og grensen blir lavere for å prøve ut nye ting. Bare fantasien setter grenser. Tipper de fleste menn har noen skjulte eller ikke skjulte fantasier. Har gitt de 2-3 ganger før jeg har gitt opp. Hvorfor skal jeg kaste bort tiden min på en mann som er en dott i senga? Jeg har vært tydelig på hva jeg liker. Bare vage svar tilbake og usexy tafsing tilbake. Blir helt matt Kall det gjerne egoistisk. Hvorfor skal jeg gå videre med en mann som jeg ikke tenner på? Hvor vi har null sexuell kjemi? Er vel neppe intr for han heller. Anonymkode: ef01f...22b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #60 Skrevet 6. februar 2020 På 4.2.2020 den 13.23, AnonymBruker skrev: Ja, et par stykker. Lenge siden sist. Begge er gift, ellers tror jeg nok jeg ville prøvd å «tilfeldig» treffe på en av de. TS. Anonymkode: ef01f...22b Jeg har funnet han som har gitt meg beste sex’en. Jeg er som deg. Han er dominant tar styringa. Oppfinnsom og i tillegg veldig hyggelig når vi først treffes. Skikkelig alfa male. De jeg ser etter. Men så er d den biten at de vil ikke binde seg osv... slike menn vokser ikke på trær. Så jeg tenker at nå er jeg så gammel og begynner å bli lei å bli kjent med nye hele tiden. Hos han her vet jeg hva jeg får... nå er det lenge siden jeg har sett han men han holder kontakten og har bare ikke giddet å treffe nye og bare bli skuffet. Så tenker at jeg har d greit som single og holder heller kontakt med han ene som jeg syns er perfekt enn 10 duster bare for å være aktiv på dating fronten. Er online men ingen har kunnet måle seg med han her så langt😊. Tror du vil passe bra med en alfa hann ... de er trygge på seg selv og vil være en trygghet for deg samt ha full kontroll på soverommet ... diggbart 👍🏻 Lykke til. Anonymkode: e8d24...876
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå