Gå til innhold

Ta initiativ da for ****

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er singel på 5. Året, og holder på bli gal. For en gjeng med tafatte kjedelige menn. Problemer er ofte sexen. Som går utover forholdet ellers. Jeg har er stort behov for sex, og ønsker meg en dominant mann som tar styringen i senga.

Men.. de bare ligger der omtrent. Forventer at jeg skal hoppe oppå kuken å ri til orgasme. Jeg vet ikke. Det er kyssing og litt beføling av brystene. Nesten så jeg sovner. Får ingenting ut av det. Hinter frempå, men nei. Ingenting. Flere av de jeg har holdt på med, jeg jeg også prøvd å ha flere samtaler med (noe som er utrolig turn off) kommer ingen vei.

Er det for mye forlangt med en mann som vil noe i senga? Noe annet enn å ligge som en stokk eller misjonæren mens han smiler å ser meg i øynene.

Orker ikke disse ferishsidene med gærninger som skal ha dama si i bur heller..

Anonymkode: ef01f...22b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt menn før du har vært fornøyd med? Lenge siden isåfall?

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er du?

Skrevet
1 minutt siden, Castor Troy skrev:

Har du hatt menn før du har vært fornøyd med? Lenge siden isåfall?

Ja, et par stykker. Lenge siden sist. Begge er gift, ellers tror jeg nok jeg ville prøvd å «tilfeldig» treffe på en av de. 

TS.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Resignert skrev:

Hvor gammel er du?

34 

• Liker 1
Skrevet

Du må avklare forventningene på forhånd, klart og tydelig! Hvis ikke dette funker, så går du videre til nestemann..

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Oppgitt78 skrev:

Du må avklare forventningene på forhånd, klart og tydelig! Hvis ikke dette funker, så går du videre til nestemann..

Alle vil vel påstå de er gode i senga, uansett om det er sant eller ikke 😂 Her må man nok prøve varene hjemme ja. Best å legge seg på rygg å se hva man får, slutte med å ri 😁 

Skrevet

Så du vil ha det på en spesiell måte i sengen, men nekter å snakke om det. 
For folk er tankelesere.... 

Anonymkode: 02ba9...25a

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, Castor Troy skrev:

Alle vil vel påstå de er gode i senga, uansett om det er sant eller ikke 😂 Her må man nok prøve varene hjemme ja. Best å legge seg på rygg å se hva man får, slutte med å ri 😁 

Hvis jeg legger meg på rygg, så får jeg tydeligvis INGENTING. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg legger meg på rygg, så får jeg tydeligvis INGENTING. 

Det høres sykt ut. En kåt mann vil jo gjøre det han kan hvis dama bare legger seg ned og forventer noe 😀 Eller så sliter de med prestasjonsangst eller så har de rett og slett ikke lyst.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du vil ha det på en spesiell måte i sengen, men nekter å snakke om det. 
For folk er tankelesere.... 

Anonymkode: 02ba9...25a

Har jo snakket om det flere ganger! En sa til og med at han likte det samme. Men ingenting forandret seg! Sexlysten var mildt sagt vanskelig å lekke til live etterpå

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jo snakket om det flere ganger! En sa til og med at han likte det samme. Men ingenting forandret seg! Sexlysten var mildt sagt vanskelig å lekke til live etterpå

Da dropper du vedkommende, og går videre.. 

(Eller så kan du teste med en liten ørefik i «øyeblikket», og se om det kan vekke den siden du ønsker..)

• Liker 1
Skrevet

Leit å høre, men som Nietzche ikke sa:

"Sex is dead"

Prøvd å lukte deg fram til partner? Du må tydeligvis tilbake til naturen. Lukte, og liker du det du lukter (noe annet enn Armani, Hugo Boss, Calvin Klein) er det sannsynlig å finne en som passer deg følelsesmessig og seksuelt. Det skjer ikke over internett eller på fylla, mener jeg. 

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men.. de bare ligger der omtrent. Forventer at jeg skal hoppe oppå kuken å ri til orgasme. Jeg vet ikke.

Finnes ikke synd på deg, det er slik 85% av alle kvinner jeg har ligget med har oppført seg i senga, så de har nok tatt trikset ut av deres bok. Likestillingen er ikke så morsom da nei 🙂 

• Liker 8
Skrevet

Du får prøve å lære opp en av disse gutta, brett opp ermene og gi det en viss tid. Kan bli en ny hobby

Skrevet
6 minutter siden, poli10 skrev:

Finnes ikke synd på deg, det er slik 85% av alle kvinner jeg har ligget med har oppført seg i senga, så de har nok tatt trikset ut av deres bok. Likestillingen er ikke så morsom da nei 🙂 

Dette har ingenting med likestilling å gjøre. Ops. Glemte denne: 🙂

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, Castor Troy skrev:

Du får prøve å lære opp en av disse gutta, brett opp ermene og gi det en viss tid. Kan bli en ny hobby

Nei, takk!

Skrevet
12 minutter siden, IchLiebeDichOder? skrev:

Leit å høre, men som Nietzche ikke sa:

"Sex is dead"

Prøvd å lukte deg fram til partner? Du må tydeligvis tilbake til naturen. Lukte, og liker du det du lukter (noe annet enn Armani, Hugo Boss, Calvin Klein) er det sannsynlig å finne en som passer deg følelsesmessig og seksuelt. Det skjer ikke over internett eller på fylla, mener jeg. 

Enig i det. Har ikke for vane av å finne partnere på fylla eller på nettet.

Skrevet
13 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Da dropper du vedkommende, og går videre.. 

(Eller så kan du teste med en liten ørefik i «øyeblikket», og se om det kan vekke den siden du ønsker..)

Ja, de er droppet. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har ingenting med likestilling å gjøre. Ops. Glemte denne: 🙂

Det har jo det, mennene oppfører seg likt som damene 😉 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...