nordlending Skrevet 4. februar 2020 #21 Skrevet 4. februar 2020 (endret) 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å prøve mer seriøse dating sider. F.eks kristen nettdating der menn er mer seriøse (forhåpentligvis...) Anonymkode: feb34...807 Kunne vært et alternativ dersom jeg var kristen. Prøvde uansett en nettside en gang, men få folk i nærheten, så det hjalp i grunn lite. Endret 4. februar 2020 av nordlending
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #22 Skrevet 4. februar 2020 Jeg hadde bare fine erfaringer med Tinder og Happn, utenom 1 som var litt rar, men det var ikke noe vondt i han og det ble bare 1 date. Nå har jeg samboer, møttes på Tinder. Men så er jeg jo ganske våken på detaljer, sveipet ja på kanskje 1 av 2000. Bilder sier utrolig mye, hvordan de smiler, hva de velger å vise frem, tilogmed hvordan øyenbrynene er stilt i de forskjellige situasjonene. Øyenbryn går oppover når man føler glede, det er ukontrollerbart. Menn som smiler og eller ler med øyenbryn lavt nede, forteller meg at de er falske. Anonymkode: f30f2...bb6 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #23 Skrevet 4. februar 2020 Seriøst, hvorfor gidder folk å bruke sånt? Kan jo være alle mulige creeps der. Anonymkode: 97fe5...b69
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #24 Skrevet 4. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde bare fine erfaringer med Tinder og Happn, utenom 1 som var litt rar, men det var ikke noe vondt i han og det ble bare 1 date. Nå har jeg samboer, møttes på Tinder. Men så er jeg jo ganske våken på detaljer, sveipet ja på kanskje 1 av 2000. Bilder sier utrolig mye, hvordan de smiler, hva de velger å vise frem, tilogmed hvordan øyenbrynene er stilt i de forskjellige situasjonene. Øyenbryn går oppover når man føler glede, det er ukontrollerbart. Menn som smiler og eller ler med øyenbryn lavt nede, forteller meg at de er falske. Anonymkode: f30f2...bb6 Ble litt letta nå! Her sitter jeg og sveiper og sukker om hverandre, finner ingen interessante (foreløpig), men tror ikke jeg har nådd 2000 helt enda, så det er håp! Føler meg kravstor, men jeg vil jo ha en jeg liker litt bedre enn resten av verden. Anonymkode: 53f49...06e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #25 Skrevet 4. februar 2020 41 minutter siden, AnonymBruker said: Seriøst, hvorfor gidder folk å bruke sånt? Kan jo være alle mulige creeps der. Anonymkode: 97fe5...b69 Det kan det jo være overalt. Anonymkode: 210cf...316 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #26 Skrevet 4. februar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Eksempler? Sitter selv med eksempel på eksen min som drev med utroskap og flørting og lekte med meg og livet mitt i over tre år. Lovte å leve sammen og bo sammen, ville ha baby men tvang meg til abort da jeg ble gracid. To ganger. Aldri mer. Heller singel enn å leve i helvete. Anonymkode: 5497d...c39 Så utrolig trist å lese at du ble behandlet sånn av en mann. Sender kjærlighet din vei ❤️ Anonymkode: d41f2...53d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #27 Skrevet 4. februar 2020 Det beste og eneste tipset alle burde kjenne til - lytt til magefølelsen den har alltid rett. Anonymkode: c716d...354
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #28 Skrevet 4. februar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: Det beste og eneste tipset alle burde kjenne til - lytt til magefølelsen den har alltid rett. Anonymkode: c716d...354 Det er jo nettopp følelsene som trekker folk mot destruktive partnere til å begynne med. Lytt heller til fornuften. Anonymkode: 210cf...316 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #29 Skrevet 5. februar 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Det beste og eneste tipset alle burde kjenne til - lytt til magefølelsen den har alltid rett. Anonymkode: c716d...354 Det er jeg helt uenig i. Som den over sier så er det jo de som følger magen / hjertet som alltid feiler. Du vil kanskje ikke være fornuftig, men da må du og regne med at ting går skeis Anonymkode: 38c38...ff3 1
Minna33 Skrevet 5. februar 2020 #30 Skrevet 5. februar 2020 (endret) Det er tullinger overalt, men også greie menn. Gikk rett i løvens hule jeg også, på første forsøk. Ser i ettertid at jeg burde sett det, men lyttet ikke til magefølelsen. Tenkte nok litt sex jeg også, eller ble forledet til å tenke det. Dårligste daten jeg har vært på, dårlgste sexen. Han som var påsto han var guds gave til kvinnen, var ikke det..😰 Har jo hørt at hvis de skryter av hvor gode de er i senga, er de ofte ikke det.. Det stemmer for min del. Tegn jeg burde sett var at han var pålogget datingsiden non stop, og hadde ikke tid (pga jobb) til å svare på meldingen mine. Velger ofte å tro det beste om folk, slitsom å gå rundt å mistro folk, så ga han tvilen til gode. Han påsto det sto at han var pålogget når han ikke var der, pga appen. Og at han hadde så krevende jobb at han ikke hadde tid til det. Burde kanskje sjekket det ut. Nå i ettertid ser jeg han er pålogget halve arbeidsdagen, så ikke så mye å gjøre på jobb. Hehe.. Svarte ofte ikke på meldinger, kritiserte meg på alt fra at jeg var for tynn, til at jeg var drama. Drama var jeg når jeg forsiktig spurte om hvorfor han var pålogget nettdating-siden hele tiden. Altså angrep er det beste forsvar. Hadde ikke jeg tid til han, mente han jeg burde ofre noe. Gikk veldig mye på han. Hva han ønsket. Ba meg sende bilder, men sendte lite tilbake. Noen av de samme, så tydelig at han ikke husket hva han hadde sendt. Klarte alltid snakke meg rundt, vri på ting, så jeg følte meg dum. Dessverre en oppegående fy, lang utdannelse og god jobb. Drar nok endel damer på det. Når jeg ble bedre kjente med han så skjønte jeg at han ikke var det. Tror nesten han var sosialt dum. Virket som alt han kunne var lest eller hørt av andre. Mange, spesielt unge damer vil kanskje ikke se dette med det første. Jeg så det vel, men valgte å la være, likte han seksuelt og ga han tvilen til gode. . Det jeg synes er kipt er at de kamuflerer seg bak å være alrighte menn. Vil jo tro de vil dra damer på å være ærlige også. Når det bare er sex de er ute etter. Må være slitsomt å jobbe så hardt for å få noen til sengs, når man bare kan si det med en gang og skille ut de som er ute etter ett seriøst forhold. Nå prater jeg med mer oppegående menn. Føler meg ikke brent, og synes ikke noen skal gjøre det etter å ha møtt noen duster. Det går på dem, ikke på deg. Og det finnes mange greie gutter også. Endret 5. februar 2020 av Minna33 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #31 Skrevet 5. februar 2020 På 4.2.2020 den 13.10, AnonymBruker skrev: Jeg hadde bare fine erfaringer med Tinder og Happn, utenom 1 som var litt rar, men det var ikke noe vondt i han og det ble bare 1 date. Nå har jeg samboer, møttes på Tinder. Men så er jeg jo ganske våken på detaljer, sveipet ja på kanskje 1 av 2000. Bilder sier utrolig mye, hvordan de smiler, hva de velger å vise frem, tilogmed hvordan øyenbrynene er stilt i de forskjellige situasjonene. Øyenbryn går oppover når man føler glede, det er ukontrollerbart. Menn som smiler og eller ler med øyenbryn lavt nede, forteller meg at de er falske. Anonymkode: f30f2...bb6 Her og. Jeg har desverre en del rare erfaringer fra både tinder og sukker, men det var mange fine, oppegående menn og. de useriøse lærte jeg meg etterhvert å luke vekk. Samboeren min og jeg møttes på tinder 🥰 noe av det beste som har skjedd i mitt liv, så angrer ikke er sekund på at jeg gav tinder en sjanse. Det er det beste, tryggeste, varmeste og fineste forholdet jeg har vært i ❤ fantastisk mann, vi er forlovet nå (han fridde), så vil tørre å påstå at det er seriøst. Vært samboere i 2 år og 4 mnd, sammen i 3 år. Anonymkode: 55f09...4e4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #32 Skrevet 5. februar 2020 Jeg traff min nydelige kjæreste på Tinder. Tror ikke på å treffe noen i fylla på byen. Anonymkode: 31b4e...1fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå