Gå til innhold

Advarsel om nettdating, også tinder.

Fremhevede innlegg

Skrevet

På nettdating/Tinder kryr det av forstyrrede mennesker, det er såpass mye at jeg anbefaler deg og la være med nettdating hvis du ikke har tilstrekkelig nok kunnskap om røde flagg.

Anonymkode: 070fd...ef1

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nevn noen røde flagg da, så vi kan lære litt?

Anonymkode: 53f49...06e

Skrevet

Eksempler? 

Sitter selv med eksempel på eksen min som drev med utroskap og flørting og lekte med meg og livet mitt i over tre år. Lovte å leve sammen og bo sammen, ville ha baby men tvang meg til abort da jeg ble gracid. To ganger. Aldri mer. Heller singel enn å leve i helvete. 

Anonymkode: 5497d...c39

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter selv med eksempel på eksen min som drev med utroskap og flørting og lekte med meg og livet mitt i over tre år. Lovte å leve sammen og bo sammen, ville ha baby men tvang meg til abort da jeg ble gracid. To ganger. Aldri mer. Heller singel enn å leve i helvete. 

Jeg ser en lys fremtid for deg, får en mann med mye omsorg kjemi med deg er du solgt. Etter så mye jævelskap og skuffelser, synes jeg det er din tur nå å ha et fantastisk deilig liv❤️

• Liker 2
Skrevet

Nei. Jeg er voksen. Hysj.

Skrevet
12 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg ser en lys fremtid for deg, får en mann med mye omsorg kjemi med deg er du solgt. Etter så mye jævelskap og skuffelser, synes jeg det er din tur nå å ha et fantastisk deilig liv❤️

Jeg har mista troen på menn og kommer nok aldri til å slippe en mann inn i livet mitt igjen, selv om drømmen var familieliv og å gifte meg, er realiteten en helt annen som fattig og ensom alenemor. Har skjønt at det fine livet ikke er for alle. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mista troen på menn og kommer nok aldri til å slippe en mann inn i livet mitt igjen, selv om drømmen var familieliv og å gifte meg, er realiteten en helt annen som fattig og ensom alenemor. Har skjønt at det fine livet ikke er for alle. 

Unnskyld meg, jeg fikk bare så lyst til å gi deg sympati og trøst. Det ser ut som om noen har stjelt livet ditt og du får det ikke tilbake. Tenk så urettferdig da... Skulle ønske å ha gitt deg positiv tenking, og fått deg til å tenke annerledes. Jeg har selv vært lutfattig og sett ganske så mørkt på livet etter at jeg ble bedratt. Hvis det gikk for meg, tenkte jeg det skal kunne gå for deg også. Så ufattelig trist når jeg ser at noen mister troen på et lykkelig liv. I mine øyne er det ikke negativt å være fattig og alenemor, du har sikkert så mye kjærlighet å gi til den rette at det oppveier det meste. Tenk hvis det er noen som ser etter akkurat deg, men du vil være usynlig. Da går du jo glipp av sjansen for å få det bedre?

• Liker 2
Skrevet

Er enig i at det er mye rart. Gikk selv på en smell første daten på Sukker. Møtte antageligvis den største dusten der inne.
Har i ettertid sett hvordan han holder på, da han skrev til en venninne av meg også. Dessverre etter jeg hadde møtt han og hatt sex.
Brukte samme ord, samme spørsmål. Måten han peilet seg inn på sex. Følger nesten en bestem oppskrift, og får napp på det. 
Lytt til magefølelsen. Føler man at noe ikke stemmer, så gjør det som regel ikke det. 
Stiller han spørsmål ala 3 kjappe spørmål og noen av de dreier seg om sex, så peiler han ut de som er åpne for det, og sender nok samme til flere. Copy and paste. 
Husker han ikke hva dere har snakket om, eller forteller det samme igjen, så kan det være tegn på at han snakker med flere. 
Utålmodig på sex/nakebilder og bryr seg ikke om deg som person. 
Snakker seg selv fram, og deg litt ned.
Tar lang tid før han svarer. 
Pålogget hele tiden. 
Det er noen røde flagg jeg burde sett. 
Mest av alt stol på magefølelsen. 
Lukter noe råttent så er det ofte det. 
Skulle nesten ønske det fantes en liste med brukernavn på til de forskjellige sidene på hvem som ikke er seriøse/ute etter sex.
Hadde vært fint å blitt advart på forhånd. 
Er nok endel seriøse folk der inne også, men vær obs, spesielt på det med liten interesse for deg som person. 

Anonymkode: 89780...ec2

• Liker 2
Skrevet

Eksempel her fra og.  

En var svindler

En var utro voldsmann som banka meg i et år

X antall bare ute etter sex og tok en av de i å hacke tlf min og spre private bilder av meg på darkweb

Anonymkode: e7691...7b4

Skrevet

Jeg har datet en fra Tinder siden før jul. Familiemann, alt på stell, jeg var på vei til å kjenne at det var seriøst....men så begynte jeg å få en dårlig magefølelse. Gikk inn på Tinder (har pauset profilen min, men hadde appen enda) og der så jeg at km hans endret seg hele tiden. Jeg spurte han, og han kom med en dårlig unnskyldning. Men jeg tenkte jeg fikk gi han en sjanse til. Så i går, så jeg at han hadde vært aktiv der igjen. Konfronterte han, og sa at det var over nå. Han blånektet og kom med alle mulige beskyldninger mot meg. (Mine «tolkninger», stakkars han...) Jeg er nå glad for at jeg oppdaget hvem han var tidlig, og har også lært at alt som glitrer ikke nødvendigvis er gull. Han virket så real men var bare en 45 år gammel fuckboy🤦‍♀️ Jaja, his loss. 

Anonymkode: 57c67...729

• Liker 5
Skrevet

Det som er essensen til å lykkes med datinglivet er at man må ha evnen til å være kritisk og ikke ta alt for en god fisk. Vær spørrende og ikke unnvik det som eventuelt skulle være kleint. 

Anonymkode: 1ad0f...4c7

• Liker 3
Skrevet

Mann her. 

Jeg opplever at mange damer er på tinder kun for sex. Jeg har fått så ekstremt mange henvendelser om sex kun etter noen meldinger fram og tilbake at jeg trodde ikke det var sant... Jeg er ikke ute etter å ligge rundt, men vil heller finne ei fast dame som forhåpentligvis det kan bli forhold med på sikt. 

Ja, jeg er nysingel og opprettet tinder for første gang i Januar liksom, så fikk litt bakoversveis når det tydeligvis er så enkelt å få seg ett ligg. 

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Du har blitt emo.

Anonymkode: 0236f...52f

• Liker 3
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ute etter å ligge rundt, men vil heller finne ei fast dame som forhåpentligvis det kan bli forhold med på sikt. 

Samme, er redd for å prøve tinder igjen, orker ikke useriøse mannfolk... 

Endret av nordlending
  • Liker 4
Skrevet

Det er mye rart på Tinder, men lærer man seg å luke ut ugresset først kan man sitte igjen med gode folk. Still spørsmål, vær kompromissløs på det du vil ha, og finn noen som vil det samme :) da er mye gjort.  Rare folk finner du overalt, jeg har vært borti det meste... 

• Liker 3
Skrevet

Hvis man ikke møter de man ønsker på tinder så prøv sukker of møteplassen i stedet. Her er det mer fokus på tekst, og mindre fokus på bilder. Dette gir nok en litt annen brukergruppe

Anonymkode: 38c38...ff3

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann her. 

Jeg opplever at mange damer er på tinder kun for sex. Jeg har fått så ekstremt mange henvendelser om sex kun etter noen meldinger fram og tilbake at jeg trodde ikke det var sant... Jeg er ikke ute etter å ligge rundt, men vil heller finne ei fast dame som forhåpentligvis det kan bli forhold med på sikt. 

Ja, jeg er nysingel og opprettet tinder for første gang i Januar liksom, så fikk litt bakoversveis når det tydeligvis er så enkelt å få seg ett ligg. 

Slike mennesker som kun er ute etter sex er ikke noe å bygge forhold med. De har en haug av sex partnere og brutte forhold i bagasjen og er oftest skjult utro i fordi det er ofte vanskelig å endre livsstil. Akkurat som det er vanskelig å slutte å røyke og ruse seg.

Anonymkode: feb34...807

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, nordlending skrev:

Samme, er redd for å prøve tinder igjen, orker ikke useriøse mannfolk... 

Hva med å prøve mer seriøse dating sider. F.eks kristen nettdating der menn er mer seriøse (forhåpentligvis...)

Anonymkode: feb34...807

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis man ikke møter de man ønsker på tinder så prøv sukker of møteplassen i stedet. Her er det mer fokus på tekst, og mindre fokus på bilder. Dette gir nok en litt annen brukergruppe

Da jeg var der sist var inntrykket at brukergruppen var litt kjedelig, litt desperat, lite fotogen, og kjønnsdelt i det at menn betalte mens kvinner satt og ventet.

Anonymkode: 210cf...316

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Da jeg var der sist var inntrykket at brukergruppen var litt kjedelig, litt desperat, lite fotogen, og kjønnsdelt i det at menn betalte mens kvinner satt og ventet.

Anonymkode: 210cf...316

Da holder du deg på Tinder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...