Gå til innhold

Miss77's dagbok

miss77

Anbefalte innlegg

For en utrolig vakker seremoni dere kommer til å få!

:hoppe: for at det ikke er mange dagene igjen!

Takk :klem: Håper det blir bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble ikke kjoleprøving i dag gitt :forvirret: Brudesalongen hadde visst glemt at den lå i bløt i et badekar for å bli ren etter forrige brud :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seremonien deres høres veldig rørende og flott ut!

:hoppe::danse::hoppe::danse: for at bordplasseringa endelig er i boks!!

Dumme dumme brudesalong.... :sur::sur: når skal du dit igjen nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seremonien deres høres veldig rørende og flott ut!

:hoppe:  :danse:  :hoppe:  :danse:  for at bordplasseringa endelig er i boks!!

Dumme dumme brudesalong....  :sur:  :sur: når skal du dit igjen nå da?

Tirsdag i neste uke. Kunne ha kommet allerede på fredag, men da skal jeg på Øya festivalen. Fikk akutt angst for at de ikke får kjolen ren...., men de kan bare prøve seg :frustrert: Bridezillaen har sluppet ut av buret, kjenner jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..og der ble jeg påminnet om at jeg må få kjolen min til rens/vask! Takk! ;)

Kanskje ikke dumt det nei :ler: Har en gallakjole full av tyrker hengende i skapet. Har hengt der siden nyttår i 2001, er vel en viss mulgihet for at den aldri blir ren igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotiske brudesalong!! :sur:

Tenk at det er bare 17 dager til du står brud!! Det er jo ingenting!! Håper du nyter innspurten og at alt går bra med kjoleprøvingen på tirsdag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dæven. Det er BARE to uker igjen (litt over, men allikevel!!!!)

Solisten vår hadde sangene "våre" på reportaret :hoppe::digge: Deilig når ting ordner seg, altå :sjarmor:

Har begynt å skrive på bordkort i kveld. Ønsker meg fiiiin håndskrift når jeg våkner i mårra!!!

Har ogsåkjøpt inn kort til å skrive menyene på. Litt usikker på om jeg syns det blir noe fint. Var denne håndskrifta da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå er det bare to uker igjen, og det er på tide å si: Lykke til med innspurten!!

Nåååå er det ikke lenge igjen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Takk, Svimle!!

Så uvant å se deg med nytt navn. Tenker alltid: "hvem er det", før det plutselig går opp et lys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Takk, Svimle!!

Så uvant å se deg med nytt navn. Tenker alltid: "hvem er det", før det plutselig går opp et lys :)

Det kan jeg godt skjønne, for sånn har jeg det også. Tror nok det er noen jeg har "mistet kontakten" med her inne fordi jeg ikke har klart å henge med etter nick-bytte.. :sjenert:

Har sommerfuglene/elefantene begynt å melde seg nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jeg godt skjønne, for sånn har jeg det også. Tror nok det er noen jeg har "mistet kontakten" med her inne fordi jeg ikke har klart å henge med etter nick-bytte.. :sjenert:

Har sommerfuglene/elefantene begynt å melde seg nå eller?

Ingen av delene, men flodhestene og giraffene derimot :ler:

Mannen prøvde brudestasen i stad - og så kjekk han blir :hjerter_rundt::hjerter::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for kake tips.

jeg skal idag høre om vi kan ta med selv eller betale pr kuvert.

vi skal være 60 inkl kaffe gjester.jeg ønsker ikke en haug med kaker(men elsker sjokoladekake :ler: )

var i ett bryllup der vi var ca 70-80 gjester,det var så vanvittig med kaker at halvparten ble ikke spist opp,jeg tok 4 små stykker av ulike kaker,men klart bare to av de..

lykke til i innspurten,var ikke dum den planen din på selve dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var utdrikningslaget vel overstått. Hadde en fantastisk dag med jentene :sjarmor: Men er fortsatt en smule sliten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi endelig ferdig med utdrikningslagene våre... nå slipper vi å grue oss til det noe mer ;)

Mitt var kjempe koselig og litt flaut selvfølgellig :rodme::ler: Gleder meg til å høre om ditt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel prøve meg på et lite referat fra utdrikningslaget jeg også.

Møtte forloveren min på T-banen tidlig på dagen, og vi dro ned i byen for å prøve kjoler til henne. Hadde en forholdsvis stor mistanke om at noe kom til å skje, men det varte å rakk, og etterhvert tenkte jeg at jeg hadde blitt grundig lurt. På vei ned til en ny kjolebutikk skulle vi stikke innom en café og få oss noe mat. Vi gikk innom toalettet før vi kjøpte noe, og da jeg var på vei bort i disken hopper de søte venninnene mine frem med tiaraer på hodet og "17.mai"-blåser. Holdt på å skremme vettet av meg gitt. Så fikk jeg tiara, en sånn rosa sak med disney-prinsesser på, en pose med masse godis og en haug med ballonger. Fikk også en øl som måtte slukes i full fart for da skulle vi visst videre. Trakset videre nedover og ble tatt med inn på et hotell. Der ble vi vist i kjelleren og inn på SPA-avdelingen. Der ble det en time med fantastisk deilig fotpleie.

Deretter ble jeg dratt inn i omkledningsrommet og fikk beskjed om å strippe ned til trusa og bh-en. Måtte lukke øynene mens de andre kledde på meg. Holdt på å le meg ihjel når jeg åpnet øynene, men så ikke så ille ut heller. Jeg hadde blitt kledd opp i en flott selskapskjole, fått på meg "englevinger" med masse glitter, enda en tiara og rosa tryllestav i hånda. Deretter bar det rett inn på kjøpesenteret. Fikk i oppgave å gå å handle øl til oss, før vi satte oss på trikken.

Fikk mange blikk gitt, og ikke minst mange kommentarer fra små barn som også ville ha sånne vinger.

Deretter havnet vi på minigolf. Var utrolig gøy!!! Kjempelenge siden sist.

Så bar det hjem til en av deltagerne hvor det var gaveoverrekking. Selvsagt meg gjetting av innhold og hvem som haddegitt hva. Kjempegøy!! Fikk også en quiz om min sambo. Klarte faktis å svare på det meste, og han hadde vært så utrolig søt når han hadde svart på spørsmålene fra min forlover :hjerter_rundt:

Så bar det ut på byen. Var og spiste først. Møtte også en fyr som hadde utdrikningslag, så vi utvekslet litt erfaringer. Etter maten fikk vi heliumballonger, og lo oss omtrent ihjel av å tulle med dem. Etter maten vandret vi bortover til byen og havna på pub. Ble sjenket til de grader (kompisene til mannen dukket opp, og bidro sterkt!!), og håper jeg aldri blir så beruset igjen. Gikk bra, og holdt meg frisk heldigvis.

Det var alt i alt en strålende dag!!!! Stoor takk til vennene mine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel snart på tide å lage en plan over hva som skal gjøres de siste dagene:

Fredag 18.06:

- Siste arbeidsdag :hoppe:

- Hudpleie kl. 16

Lørdag 19.08:

- Reise opp til mamma med alt stashet vi har her inne

- Avtale kjøreplan med toastmaster

Søndag 20.08:

- Møte med barfolka

Mandag 21.08:

- Møte med fotograf kl. 0900

- Prøving i kirka

- Innom blomsterbutikken for å bekrefte bestillingen

- Innom hotellet og så på brudesuiten

Tirsdag 22.08:

- Printe kirkeprogram

- Kjøpe inn cranberryjuice, lime og flasketuter

Onsdag 23.08:

- Avtale når sjåføren skal hente

- Avtale endelig hvordan bryllupskaka skal være

Torsdag 24.08:

- Hente kjolen hos skredderen kl. 13.00

- Innom brudesalongen for å få dampet sløret kl. 15.30

- Neglepleie kl. 16.00

- Reise opp igjen til mamma

- Kjøpe paraply om det er spådd regn

- Kjøpe lime

Fredag 25.08:

- Kroppspleie, napping og farging av bryn kl. 11.00

- Kjøpe inn bær og frukt til velkomsten

- Kjøre drikkevarer, pynt, bordkort m.m opp til lokalet

- Grilling og kos med familie og venner

Lørdag 26.08:

:bryllup:

Endret av miss77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...