milla27 Skrevet 31. juli 2006 #341 Del Skrevet 31. juli 2006 Ja, du har fortsatt 3 1/2 uke på deg, selv om de sikkert går kjempe fort Nå skal jeg skrive lister for harde livet, så ha en fortsatt fin kveld og god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 31. juli 2006 #342 Del Skrevet 31. juli 2006 Snillingen, du Vil du komme i bryllupet og holde meg i hånda under talen? Trenger litt psykisk støtte får å ikke ha all mascaraen nedover kinnene er jeg redd ← jeg kan være din skybert den dagen og støtte deg diktet evig din er kjepe fint,jeg er veldig glad i dikt. ikke lenge igjen nå nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 31. juli 2006 #343 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Ååååååååå nå ble jeg rørt da!!!! Den var jo kjempe fiiiiiiin!! godt å høre at det ikke er bare min kjære som ikke er god til det med blomster Og litt snålt å lese om sangen han setter på når du er litt reist.. for det er den min fridde til Jeg synses du har vært kjempe flink jeg Ja godt å se flere nattrangler Endret 31. juli 2006 av jekart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 1. august 2006 #344 Del Skrevet 1. august 2006 måtte berre innom å helsa på Ikkje lenge til du er fru no Alt under kontroll?? Takk for besøk i dagboka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 1. august 2006 Forfatter #345 Del Skrevet 1. august 2006 måtte berre innom å helsa på Ikkje lenge til du er fru no Alt under kontroll?? Takk for besøk i dagboka mi ← Takk for besøk, du også Ting begynner å falle på plass, men det er nok en del småtterier igjen gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 1. august 2006 #346 Del Skrevet 1. august 2006 Skal du til frisør igjen før bryllupet? Men husker at du må huske kamera neste gang du skal prøve kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 1. august 2006 Forfatter #347 Del Skrevet 1. august 2006 Skal du til frisør igjen før bryllupet? Men husker at du må huske kamera neste gang du skal prøve kjolen ← Skal prøve å huske det Skal ikke til frisør igjen, nei....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 1. august 2006 Forfatter #348 Del Skrevet 1. august 2006 Ny idé for bordplasserinegen her i frustrasjonens navn: Vi skriver tall fre 1 - 62 på bordkortene. Før gjestene går inn i salen trekker de nummer fra en htt og får plassering deretter Kunne jo faktisk ha vært gøy, men blir nok neppe slik.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 2. august 2006 #349 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Ny idé for bordplasserinegen her i frustrasjonens navn: Vi skriver tall fre 1 - 62 på bordkortene. Før gjestene går inn i salen trekker de nummer fra en htt og får plassering deretter Kunne jo faktisk ha vært gøy, men blir nok neppe slik.... ← har vært med på det på et julebord en gang, da hadde de en jenteskål og en gutteskål, slik at vi skulle bli annenhver rundt bordet. Ganske moro faktisk jeg har allerede begynt å grue meg til bordplassering, så jeg skjønner at det er vanskelig Endret 2. august 2006 av marsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 2. august 2006 Forfatter #350 Del Skrevet 2. august 2006 har vært med på det på et julebord en gang, da hadde de en jenteskål og en gutteskål, slik at vi skulle bli annenhver rundt bordet. Ganske moro faktisk jeg har allerede begynt å grue meg til bordplassering, så jeg skjønner at det er vanskelig ← Ja, denne bordplasseringa er jamen ikke lett nei. Vi ble mere eller mindre ferdige i går, trodde vi.... Men så ringte to av de som ikke hadde svart på invitasjoneneii dag, og sa at de kom. Da gikk hele greia i vasken gitt, så nå er det bare å begynne på nytt. Kan ikke annet enn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 2. august 2006 Forfatter #351 Del Skrevet 2. august 2006 Da har jeg fått snakket med vigsleren vår. Blitt enige om å møtes mandagen før bryllupet for å øve og gå gjennom hele vielsen. Bestemte oss også for å gå for den fillipinske lyssermonien han har foreslått tidligere. Skal sende over forslag til kirkeprogram nå, slik at han får gjennomgått. Må ha det klart senest torsdag i neste uke, slik at vi får printet det..... Snille onkelen min skulle også kontakte en syngedame for å høre om hun kunne spille i bryllupet vårt. Hadde vært kallbra. Vi har jo egentlig slått det fra oss, siden det var så vanskelig å få tak i noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 4. august 2006 #352 Del Skrevet 4. august 2006 Labber innom med et spor! (har husket å tørke av meg på beina) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 6. august 2006 #353 Del Skrevet 6. august 2006 å la gjestene få trekke plasser hadde vært ganske morsomt ja! Hvordan går det med denne bordplasseringa nå da? Er kirkeprogrammet i boks? Eller har dere kanskje ikke hørt noe ennå? Har du hatt en fin helg? OM TRE UKER ER VI GIFT!! Håper jeg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 7. august 2006 Forfatter #354 Del Skrevet 7. august 2006 å la gjestene få trekke plasser hadde vært ganske morsomt ja! Hvordan går det med denne bordplasseringa nå da? Er kirkeprogrammet i boks? Eller har dere kanskje ikke hørt noe ennå? Har du hatt en fin helg? OM TRE UKER ER VI GIFT!! Håper jeg ihvertfall ← Her føles det som om lite er i boks. Det stemmer jo egentlig ikke, men bryllupsmarerittene har meldt sin ankomst og jeg føler med en smule stressa om dagen. Ikke fått gjort noe som helst siden sist egentlig, bortsett fra å avtale tid for tilpassing av kjolen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 7. august 2006 Forfatter #355 Del Skrevet 7. august 2006 Åh, denne bordplasseringa tar livet av meg Fått bestilt avtale for tilpassing av kjolen på onsdag. Spanande å se hva som må gjøres. Vet den må tas inn litt her og der + legges opp. Håper skredderen er litt trivligere å ha med å gjøre enn hu "stressa" som vikarierte i brudesalongen sist jeg var der Og forresten - litt i seneste laget, men kom meg omsider på SATS igjen idag Kommer til å være helt gåen i mårra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 8. august 2006 #356 Del Skrevet 8. august 2006 Fortsatt ikke funnet en løsning på bordplasseringen? Æsj, så kjedelig... trøster deg litt med noen Får håpe du får en litt roligere person denne gangen da ja Og en liten ting til: KAMERA KAMERA KAMERA!!!! for rompa opp av sofa´n Hvordan er formen i dag forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 8. august 2006 Forfatter #357 Del Skrevet 8. august 2006 Fortsatt ikke funnet en løsning på bordplasseringen? Æsj, så kjedelig... trøster deg litt med noen Får håpe du får en litt roligere person denne gangen da ja Og en liten ting til: KAMERA KAMERA KAMERA!!!! for rompa opp av sofa´n Hvordan er formen i dag forresten?? ← Fortsatt lite ordnings på bordplasseringa. Gyver løs igjen med friskt mot nå Formen er bra den, men har vondt i baken. Disse spinningsyklene er pyton å sitte på. Går greit etter noen ganger, når man har fått træler i baken Skal prøve å huske kamera!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 8. august 2006 Forfatter #358 Del Skrevet 8. august 2006 Kirkeprogrammet er i boks Det vil si ikke selve programmet som vi skal printe, men hva som skal skje når. Onkelen min ringte meg på jobb i dag, og skulle inn til byen, så da foreslo han at vi skaulle møtes. Programmet er som følger: - Klokkene ringer - Onkelen min kommer med litt praktisk info (er nemlig viktig at alle har mobilene helt avskrudd - er ett eller annet signalsystem i kirka, som gjør at det smeller dersom en eller annen mobil skulle ringe) - Mamma og svigermor kommer frem og tenner ett lys hver - Organisten spiller Brudemarsj av F. Andersen - Brudepikene, broren min og jeg kommer inn - Solosang: Fields of Gold (Eva Cassidy) - Tanta til mannen leser om ekteskap fra Kahlil Gibrans "Profeten" - Salme: Å leva det er å elska - Skriftlesing ved min forlover. 1. mosebok 1,27 + Paulus' 1. brev til korinterne 13, 4-7 + 1. linje i 8 + 13 - Solosang: Mitt hjerte er ditt - Tale ved min onkel - Ekteskapsinngåelsen m/ringoverrekkelse - Solosang: The water is wide (Pat Conroy) - Tanta til mannen leser fra Alkymisten - Velsignelsen - Vi går fram og tar våre mødres lys og tenner ett felles lys med deres lys. Vi kysser - Organisten spiller utgangsmarsj - Purpose av R. Norderaak. - Vi går ut og videre ned til grava til pappa for å legge på blomster. Har en stille stund for oss selv der, før vi kommer opp og stiller oss på kirketrappa. Tror det blir kjempebra Blir jo bare én salme da, men tar det igjen med solosang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. august 2006 #359 Del Skrevet 8. august 2006 For en utrolig vakker seremoni dere kommer til å få! for at det ikke er mange dagene igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 8. august 2006 Forfatter #360 Del Skrevet 8. august 2006 Kirkeprogramet er ferdig til printing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå