miss77 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #301 Del Skrevet 26. juli 2006 litt for 300 innlegg i dagboka. Denne varmen slår meg helt ut. Orker ikke å gjøre noe annet enn å sitte å surfe på pc'n ute på verandaen. Er fortsatt nesten 30 grader inne i leiligheten. Fått vaska ett par maskiner og strøket klær i kveld, men burde gjort så mye mere. Får muligens besøk av svigers i mårra, og det ser ikke ut her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 26. juli 2006 #302 Del Skrevet 26. juli 2006 litt sammen med deg jeg for over 300 innlegg Ja denne varmen er bra nå 23,9 her og ett fryktelig vær som er på vei!! Tordner og lyner noe voldsomt med kursen rett hit Kjenner til dette med svigers og rot godt de ikke skal rydde for oss da Sånn er livet innimellom... man kan ikke rekke rundt eller orke alt bestandig Ha en fin fin natt og sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #303 Del Skrevet 26. juli 2006 Ja, detta været Sambo lurte på om jeg hadde tent stearinlys på verandaen, men det hadde jeg jo ikke .Gikk utpå der for å se hva som skjedde da,og jamen er det ikke et heftig tordenvær på vei. Må innrømme at jeg syns det er litt gøy med lyn, men det kan godt holde seg litt unna hustaket mitt Men ser stygt ut for at jeg må ligge å høre på bråket en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 26. juli 2006 #304 Del Skrevet 26. juli 2006 koser meg selv jeg i sånt vær Men enig med deg at jeg liker å telle til 5 etter ett lynglimt Hører de gamle naboene står ute å prater om dette forferdelige greiene som blinker på himmelen greit med litt aktion Kan bli en lang og varm natt Men du får sove godt når du kommer så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 27. juli 2006 #305 Del Skrevet 27. juli 2006 litt for 300 innlegg jeg også! Ikke bare bare med den bordplasseringa nei... slet litt med bare 25 gjester jeg. Så kan tenke det blir værre for deg , som skal ha ennå flere gjester. Men det ordner seg jo alltid til slutt Håper du fikk litt søvn i natt... at ikke lyn og torden ødela all nattesøvnen. Ha en fin dag med svigers! 30DAGER IGJEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 27. juli 2006 #306 Del Skrevet 27. juli 2006 Ååå, varmen i går var jo bare FANTASTISK!!!!!!!!!!!!! Jeg og mannen min ( ) satt i timesvis i går og tittet på lynet! Utrolig imponerende!!! for 300 innlegg og for 30 dager igjen!!!!!!!! De går fort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #307 Del Skrevet 27. juli 2006 Ååå, varmen i går var jo bare FANTASTISK!!!!!!!!!!!!! Jeg og mannen min ( ) satt i timesvis i går og tittet på lynet! Utrolig imponerende!!! for 300 innlegg og for 30 dager igjen!!!!!!!! De går fort!!! ← Er redd det går fort, ja Men selv om det gjestår en del så hadde det vært greit om tida fløy. Begynner å glede meg stort nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #308 Del Skrevet 27. juli 2006 Klarte endelig å dra meg nedover til byen idag. Fikk med meg mannen på Glassmagasinet for å kjøpe bordkort, men da hadde de jo typisk ikke nok pakker igjen.... Endte med å tråle en 5-6 butikker før vi endeligfant noen vi var fornøyd med, så nå er de i boks. Var også innom gullsmeden for å levere ringene til oppussing og gravering. For 2, eller var det 3?, uker siden var vi innom og spurte hvor lang tidi forveien vi måtte være. Fikk da beskjed om at det maks tok 2 uker, men sannsynligvis bare 1. I dag skulle det plutselig ta 4 uker eller mere Litt krise siden det bare er 4 uker til vi MÅ ha de. Leverte de nå inn uansett, og dersom de ikke rekker det, får vi de tilbake 1 uke før i samme forfatning som vi leverte de inn. Kjipt altså!! Håper det ordner seg!!!! Endte forøvrig opp med å bevare det som allerede står - altså Din X 02.05.04, og skal gravere inn " 26.08.06" bak, slik at vi har begge datoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #309 Del Skrevet 27. juli 2006 Glemte at vi kjøpte inn shaker, målebeger, rørepinne og sil til baren. Og isknuser til oss. Tror vi dropper den i bryllupet. Litt pes for de stakkars barmedhjelperne våre å skulle lage frozen drinks til 70 stk stakkars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 27. juli 2006 #310 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Det ordner seg garantert med ringene!! Vi fikk beskjed første gangen om at det skulle ta ti dager, så ... ... ti dager før bryllupet dro vi til en gullsmed for å bestille ringer. De fikk hakeslepp og lurte på om vi faktisk mente den lørdagen som var ti dager frem i tid. De lovte å gjøre det beste de kunne, og om det ikke skulle bli ferdig skulle vi få bruke låne-ringer!! Men dagen før bryllupet ringte de, glade og fornøyde og ferdige med ringene!! Så om de klarer det på ni dager, klarer de det i hvertfall på under fire uker!! Hvis ikke hadde jeg bytta gullsmed!! Edit: skriveleif Endret 27. juli 2006 av afr0dite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 27. juli 2006 #311 Del Skrevet 27. juli 2006 Det ordner seg garantert med ringene!! Vi fikk beskjed første gangen om at det skulle ta ti dager, så ... ... ti dager før bryllupet dro vi til en gullsmed for å bestille ringer. De fikk hakeslepp og lurte på om vi faktisk mente den lørdagen som var ti dager frem i tid. De lovte å gjøre det beste de kunne, og om det ikke skulle bli ferdig skulle vi få bruke låne-ringer!! Men dagen før bryllupet ringte de, glade og fornøyde og ferdige med ringene!! Så om de klarer det på ni dager, klarer de det i hvertfall på under fire uker!! Hvis ikke hadde jeg bytta gullsmed!! Edit: skriveleif ← Det samme skjedde oss også Men jeg fikk damen til å mase masse.... og det funket ikke fornøyd med diamantene i min, men pytt pytt - en bagatell!! Vi fikk ringene vi også 5 dager før vi drar Lykke til - du skal se du får fine ringer i tide Men skjønner godt frustrasjonen deres!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 28. juli 2006 #312 Del Skrevet 28. juli 2006 litt for at bordkortene er i boks, deilig å kunne krysse ut ting fra huskelisten, ikke sant? Kjedelig å få en slik beskjed hos gullsmeden, men det ordner seg helt sikkert! SÅ trege kan de vel ikke være?!? Får vi ikke håpe ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #313 Del Skrevet 30. juli 2006 Halloen Milla, Afrodite og Jekart Regner med at det ordner seg medringene. Ble bare litt oppgitt over at det ikke går an å ha litt oversikt over leveringstida..... Om det skulle skjære seg fullstendig, så får vi jo tilbake ringene i "gammel" stand, også får vi heller levere de inn igjen etter bryllupet. Fått ordnings på ett par ting i helga. Kjørt en del ting oppover til mamma, og vært på Til Bords og levert ønskeliste. Handla også inn 3 kasser med 1 1/2 l brus til blandevann i baren. Brodern skal handle inn resten (2 kasser tonic, en assortert blandevann og en assortert mineralvann til middagen + at han påtatt seg å sørge for isbit-lageret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #314 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Er vel igjen på tide med en ny liste over ting som må gjøres: - Bordplassering - Program for dagen (nesten ferdig, men må justeres litt) - Kirkeprogram - Meny - Skrive på bordort - Handle inn 12 små kubbelys fra IKEA - Kjøpe inn flasketuter, cranberryjuice, lime og grenadine på Alt om bar - Kjøpe inn alkoholfri velkomstdrink på Smart Club - Kjøpe paraply (Nille har gjennomsiktig?)og lommetørkler - Kjøpe veske? - Kjoleprøving - tilpassing - Skrive ferdig talen til min kjære - Hvem takker for maten? - Kjøpe inn snaks - Sende notis til lokalavisa +++++ Hva har jeg glemt nå da mon tro, syns liste ble mystisk kort..... Endret 30. juli 2006 av miss77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #315 Del Skrevet 30. juli 2006 Hmm, sitter med denne bordplasseringa igjen. Hadde vært kjekt å vite om de 4 siste hadde tenkt å dukke opp gitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #316 Del Skrevet 30. juli 2006 Oppdaterst program: Kl. 09.00 - Forlover og jeg til frisør. Sette opp hår og spise frokost med champis til (Mamma og stefar henter blomster hos dekoratør - leverer brudebuketten hos frisøren før de drar til kirken) Kl. 13.30 (Senest) Mannen, forlover, brudepiker og broren min møter mamma utenfor kirken for å få overlevert blomster etc) Kl. 14.00 - 14.30 - Vielse Kl. 14.30 - 15.00 Mingling på kirketrappa - nedom grava til pappa for å legge på blomster. Kl. 15.00 - Avreise fotograf (hvem frakter forlovere - plass i vår bil?, og brudebarn?) Kl. 15.30 - 16.30 - Fotografering (Utenfor selskapslokalet dersom fint vær, i studio dersom det regner) Kl. 16.30 - Velkomst og servering av Champagne og frukt (i hagen om det er fint vær) Kl. 17.30 - Vi setter oss til bords Kl. 17.30 - 21.00 - Middag (Forslag til program under) Kl. 21.00 - Kaffegjestene kommer - kaffe avec serveres i 2.etg. Kl. 22.00 - 23.00 - Bandet spiller første sett. Kl. 23.00 - Bryllupskaken sprettes - kaffe og kaker i 1. etg. Kl. 00.30 - 01.30 - Bandet spiller 2 sett Kl. 02.00 - Siste servering i baren Kl. 02.30 - Vi tar taxi til hotellet Kl. 03.00 - Lokalet låses Kl 03.00 -> Nachspiel på hotellet for de som orker Musikk fra CD i pausene og etter at bandet er ferdig med å spille. Program under middagen: - Toastmaster ønsker velommen - dropper velkomstsangen - Servering av forrett - Mellom forrett og hovedrett - mammas sang til brudeparet - 1. servering av hovedrett - mannens tale - 2. servering av hovedrett - min tale - Rydding av bord - sjenke vin - Min forlovers tale, mannens forlovers tale, brors tale (?) - Servering av dessert - sjenking av dessertvin - evt. andre taler under desserten (tviler på at det kommer flere taler ) - Takke-for-maten-tale (spørre mannens ene onkel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #317 Del Skrevet 30. juli 2006 Kirkeprogram (foreløpig forslag) Brudemarsj av F. Andersen Velkomstord Salme: ”Å leva, det er å elska” Skriftlesing Salme: ”Du som veien er og livet” Tale til brudeparet og diktlesing Vielsesseremoni Velsignelsen Purpose av R. Norderaak (Kan ikke legge ut salmene, men skal ha hele teksten)g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 30. juli 2006 #318 Del Skrevet 30. juli 2006 Oi Oi Oi..... ble helt matt her jeg nå Så mye a gitt... leste det høyt for min kjære og han ble mektig impenert!! Og det må jeg også si Han var glad han slapp å tenke på alt dette (som om han hadde gjort det alikevel ) Dette er jeg sikker på at blir fantastisk!!!! Ser ut som du har god kontroll!!! for deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #319 Del Skrevet 30. juli 2006 Oi Oi Oi..... ble helt matt her jeg nå Så mye a gitt... leste det høyt for min kjære og han ble mektig impenert!! Og det må jeg også si Han var glad han slapp å tenke på alt dette (som om han hadde gjort det alikevel ) Dette er jeg sikker på at blir fantastisk!!!! Ser ut som du har god kontroll!!! for deg!!! ← Takk Må få kirkeprogrammet godkjent av pastor-onkel først, og det kan jo hende han har noen gode forslag. Er noen ekstra-ting å tenke på når man skal kjøre på med helepakke, men du har da jamen meg hatt nok å styre med du også!!!! Sitter og tenker og funderer på denne tala mi nå. Skrev 5 a4-sider her for noen uker siden, men er ikke helt fornøyd. Det er liksom så mye som skal sies på kort tid, og det er ikke alltid like enkelt å sette ord på disse følelsene.... Tenkt å legge den ut her etterhvert for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 30. juli 2006 #320 Del Skrevet 30. juli 2006 Talen er ikke enkel nei.... Jeg klarer ikke å være seriøs-da bare gråter jeg Spessielt når det er noen jeg virkelig bryr meg om Jeg brukte tegneserie figurer som jeg sammenlignet han med Synes selv den ble artig så kanskje jeg slipper å få all sminken rennede nedover ikke lett å få sakt alt med ord, men med blikk kan man jo få det tydligere frem synes ikke det er lett å stå foran så mange og utlevere alle mine følelser heller, man føler seg litt liten. men når man vet hvor mye det betyr for sine kjære så er det utrolig hva man kan klare Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå