AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #21 Skrevet 4. februar 2020 På 3.2.2020 den 12.11, AnonymBruker skrev: Nei det har du helt rett i, han gjør som veldig mange, juger for å ikke miste tilgang på sex. Anonymkode: deaa9...9de evnt så er han ute etter et forhold men ikke med ts Anonymkode: b4683...0f9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #22 Skrevet 4. februar 2020 Høres ut som min historie, har akkurat samme greia på gang her, bare at vi har holdt på i et halvår og kaller hverandre kjærester. Eller, jeg er ferdig. Tydeligvis han og, han bare forteller meg det ikke. Har møtt barnet hans og greier. Du bor ikke tilfeldigvis i bartebyen? Anonymkode: 92a75...b85
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #23 Skrevet 4. februar 2020 Altså,fortalte meg at han begynte å bli forelska i går... ghoster meg i dag. Er vist en x i bildet som gjerne vil ha han tilbake. Så lei sånne folk. Nei det er ikke samme fyren, de er bare like dritt. Ts Anonymkode: 6a111...3b8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #24 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Altså,fortalte meg at han begynte å bli forelska i går... ghoster meg i dag. Er vist en x i bildet som gjerne vil ha han tilbake. Så lei sånne folk. Nei det er ikke samme fyren, de er bare like dritt. Ts Anonymkode: 6a111...3b8 Haha ja, så sykt og. Jeg skal dog ut å feire med noen venner i helgen, heller at det skjer nå enn om et år! Anbefales for deg og! Anonymkode: 92a75...b85 1
Nymerïa Skrevet 4. februar 2020 #25 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Altså,fortalte meg at han begynte å bli forelska i går... ghoster meg i dag. Er vist en x i bildet som gjerne vil ha han tilbake. Så lei sånne folk. Nei det er ikke samme fyren, de er bare like dritt. Ts Anonymkode: 6a111...3b8 Jeg er lei for at du møtte en sånn fyr. Nå håper jeg du går videre uten å se deg tilbake, og så krysser jeg fingrene for at neste mann er mye bedre.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #26 Skrevet 4. februar 2020 Mange damer som er akkurat like! Det er pokker ta ikke lett å date og finne den rette, tror taktikken må være og ikke legge for mye følelser i ting før det er gått lang tid og man har blitt kjent. Og for damene aldri gi sex før det har gått måneder. Da kan man kanskje klare å sortere ut de verste drittsekkene. For man er en drittsekk når man ikke kan avslutte og si at interessen er borte med klare ord. Anonymkode: d8c37...504
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå