Gå til innhold

Han har plutselig tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ganske ny i dating opplegget. Men har datet en mann en liten stund. Vi har vel sagt at vi ikke skal date andre denne perioden. Jeg har møtt noen av familien hans og han har tydeligvis snakket mye om meg til de.

Men, etter hver gang jeg feks sover over, så blir det helt stille en dag eller to. Jeg må såfall ta kontakt for å få respons. Jeg har vagt prøvd å fortelle at jeg ser på dette som noe mer enn sex, da føler jeg han blir skremt og trekker seg mer unna. Hans x var utro og jeg tror han sliter litt med dette-og at det går utover meg. Ei venninne så han på tinder i går, ganske nye bilder og tekst. Jeg forstår ingenting. Er denne mannen kun ute etter sex? Jeg kunne spurt men han hadde vel ikke vært ærlig på det uansett. Og hva er det lureste for meg å gjøre nå? Jeg trenger desperat hjelp her. 

Anonymkode: 6a111...3b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå videre. Du sier jo selv at han trekker seg unna når det handler om noe seriøst, og om han virkelig ville satse på deg hadde det nok ikke skjedd. Når han i tillegg er på tinder ser han etter andre. 

• Liker 14
Skrevet

Ville spurt, si at ei venninne så han på tinder, og spør om hva det dere har sammen er for han? At du ønsker å trekke deg tilbake hvis han er på utkikk etter andre. Han oppfører seg btw som min FF gjorde (noe som var helt ok da han var en ff , men ikke ok ellers)

Anonymkode: deaa9...9de

• Liker 11
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville spurt, si at ei venninne så han på tinder, og spør om hva det dere har sammen er for han? At du ønsker å trekke deg tilbake hvis han er på utkikk etter andre. Han oppfører seg btw som min FF gjorde (noe som var helt ok da han var en ff , men ikke ok ellers)

Ja, jeg må nesten spørre. Bare redd det er for tidlig og at det skremmer han bort.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg må nesten spørre. Bare redd det er for tidlig og at det skremmer han bort.

Hvor lenge har dere data?

Anonymkode: 42cf8...f97

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere data?

4 uker 

Skrevet

Så lenge han har tinder ser han vel ikke på forholdet mellom dere som noe seriøst. Hvis man blir forelsket sletter man jo den appen 

• Liker 4
Skrevet

Man får seg ikke Tinder hvis man er seriøs med den man har datet i 4 uker. Hadde vært annerledes om han hadde hatt Tinder hele tiden, men ikke om han har fått seg det etter at dere begynte å date. I tillegg lover det jo ikke godt at han begynner å trekke seg unna. Jeg hadde ikke sagt noe, men begynt å trekke meg unna selv. Se hva han gjør da.

• Liker 3
Skrevet

Da er det kanskje littigranne tidlig å konfrontere han med at venninne har sett han på Tinder, ja. Dere er jo enige om å være eksklusive? Da har du på en måte allerede tatt det opp. Og du har jo møtt noen av familiens hans, så han virker jo seriøs. Han har sikkert hatt denne Tinder-kontoen hele tiden, før han møtte deg, og så har han bare kikket litt på appen fordi han kjeda seg. At han er stille noen dager etter at dere har møttes trenger jo ikke bety noe, gutter er ofte ikke så glade i å tekste en masse, så lenge han svarer deg når du tar kontakt.

Jeg vil foreslå at du har litt is i magen her. At han er enig i at dere er eksklusive og at han presenterer deg for familien er bra tegn så langt.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da er det kanskje littigranne tidlig å konfrontere han med at venninne har sett han på Tinder, ja. Dere er jo enige om å være eksklusive? Da har du på en måte allerede tatt det opp. Og du har jo møtt noen av familiens hans, så han virker jo seriøs. Han har sikkert hatt denne Tinder-kontoen hele tiden, før han møtte deg, og så har han bare kikket litt på appen fordi han kjeda seg. At han er stille noen dager etter at dere har møttes trenger jo ikke bety noe, gutter er ofte ikke så glade i å tekste en masse, så lenge han svarer deg når du tar kontakt.

Jeg vil foreslå at du har litt is i magen her. At han er enig i at dere er eksklusive og at han presenterer deg for familien er bra tegn så langt.

Km på tinderen har forandret seg, pluss at han også har linket insta til kontoen nå. Derfor vet jeg at han er aktiv. Fra times lange samtaler til kanskje en liten samtale før kvelden nå.. jeg merker så stor forandring. Jeg har backet unna. Resulterer jo bare i enda mindre kontakt. Og da går det kun en vei. Jeg vil iallfall ha en avslutning av noe slag om det er tilfellet. 

• Liker 2
Skrevet

Si det som det er. Venninnen din har sett han på Tinder og derfor vet du.  Vil du ha det leit og trasig i dagesvis før du slipper bomben og får vite sannheten, eller spør han han i dag og få vite hva som skjer ?

En går ikke inn på Tinder og justerer profilen hvis en viser seriøs interesse for en/ei en har allerede møtt. Han er ikke der du ønsker å ha han desverre. 

Anonymkode: 0b314...2d3

• Liker 5
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si det som det er. Venninnen din har sett han på Tinder og derfor vet du.  Vil du ha det leit og trasig i dagesvis før du slipper bomben og får vite sannheten, eller spør han han i dag og få vite hva som skjer ?

En går ikke inn på Tinder og justerer profilen hvis en viser seriøs interesse for en/ei en har allerede møtt. Han er ikke der du ønsker å ha han desverre. 

Anonymkode: 0b314...2d3

Ja det skal jeg gjøre. Kan vel uansett ikke skremme en som ikke er intr i utgangspunktet.

• Liker 1
Skrevet

4 uker og allerede på tinder ? Kom deg videre ! 😊 Du fortjener en mann som er seriøs !

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske ny i dating opplegget. Men har datet en mann en liten stund. Vi har vel sagt at vi ikke skal date andre denne perioden.

Hva betyr "har vel sagt"? Høres ikke ut som det har blitt  sagt tydelig eller fra begge to? 

Sitat

Jeg har møtt noen av familien hans og han har tydeligvis snakket mye om meg til de.

Det er mange menn som merkelig nok gjør det uten at det trenger å bety noe seriøst.  Er mest en jentegreie å vente til man treffer en seriøs med å fortelle og introdusere for familien. 

Sitat

Men, etter hver gang jeg feks sover over, så blir det helt stille en dag eller to. Jeg må såfall ta kontakt for å få respons.

Tydelig tegn på manglende interesse og frykt for å sende signaler om interesse. En som hadde likt deg hadde sendt takk for besøket,  savner deg, vil du komme i morgen også osv.. 

Sitat

Jeg har vagt prøvd å fortelle at jeg ser på dette som noe mer enn sex, da føler jeg han blir skremt og trekker seg mer unna.

Tydelig tegn på manglende interesse og ikke ville sende signaler om interesse. 

Sitat

Hans x var utro og jeg tror han sliter litt med dette-og at det går utover meg.

Nei dette er bare en forklaring du lager deg fordi du liker han og ikke vil innse at han ikke liker deg på samme måten 

Sitat

Ei venninne så han på tinder i går, ganske nye bilder og tekst. Jeg forstår ingenting.

Han jakter andre og liker ikke deg på noe seriøs måte

Sitat

Er denne mannen kun ute etter sex? Jeg kunne spurt men han hadde vel ikke vært ærlig på det uansett. Og hva er det lureste for meg å gjøre nå? Jeg trenger desperat hjelp her. 

Ja.

Du har rett han ville nok ikke svart ærlig uansett for menn lyver mye for å ha tilgang på sex.

Du bør kutte kontakten og skilles som venner. Bare send en melding om at dere ikke kan treffes mer for du har møtt en annen. 

Anonymkode: 03fe5...f7f

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr "har vel sagt"? Høres ikke ut som det har blitt  sagt tydelig eller fra begge to? 

Det er mange menn som merkelig nok gjør det uten at det trenger å bety noe seriøst.  Er mest en jentegreie å vente til man treffer en seriøs med å fortelle og introdusere for familien. 

Tydelig tegn på manglende interesse og frykt for å sende signaler om interesse. En som hadde likt deg hadde sendt takk for besøket,  savner deg, vil du komme i morgen også osv.. 

Tydelig tegn på manglende interesse og ikke ville sende signaler om interesse. 

Nei dette er bare en forklaring du lager deg fordi du liker han og ikke vil innse at han ikke liker deg på samme måten 

Han jakter andre og liker ikke deg på noe seriøs måte

Ja.

Du har rett han ville nok ikke svart ærlig uansett for menn lyver mye for å ha tilgang på sex.

Du bør kutte kontakten og skilles som venner. Bare send en melding om at dere ikke kan treffes mer for du har møtt en annen. 

Anonymkode: 03fe5...f7f

Dette er dessverre det beste rådet, TS.

Jeg har sagt det før, menn er fullstendig handlekraftige vesener; når de virkelig er interessert er det ingen tvil. Gjør som personen over sier og vis at du har selvrespekt.

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Km på tinderen har forandret seg, pluss at han også har linket insta til kontoen nå. Derfor vet jeg at han er aktiv. Fra times lange samtaler til kanskje en liten samtale før kvelden nå.. jeg merker så stor forandring. Jeg har backet unna. Resulterer jo bare i enda mindre kontakt. Og da går det kun en vei. Jeg vil iallfall ha en avslutning av noe slag om det er tilfellet. 

Hvis det blir mindre kontakt så fort du ikke holder det gående, er jo det tegn i seg selv.

Du trenger ingen avslutning etter 4 uker.

Dere prøvedata, men det utvikla seg ikke.

Det er helt vanlig.

Han er mann, og vil sikkert ha deg litt på gress for sexens skyld, så sjansen for en høflig "vi bør ikke ses mer", er liten 😛

Anonymkode: 525cd...79c

• Liker 4
Skrevet

Tok dette opp. Han sier ikke har brukt den på ett år. Men man må vel fysisk være aktiv for at km forandrer seg? Og insta legger vel seg ikke inn av seg selv?😐

Ts

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok dette opp. Han sier ikke har brukt den på ett år. Men man må vel fysisk være aktiv for at km forandrer seg? Og insta legger vel seg ikke inn av seg selv?😐

Ts

Nei det har du helt rett i, han gjør som veldig mange, juger for å ikke miste tilgang på sex. 

• Liker 4
Skrevet

Tror du bør begynne å lete videre. 

• Liker 2
Skrevet
På 2.2.2020 den 13.39, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske ny i dating opplegget. Men har datet en mann en liten stund. Vi har vel sagt at vi ikke skal date andre denne perioden. Jeg har møtt noen av familien hans og han har tydeligvis snakket mye om meg til de.

Men, etter hver gang jeg feks sover over, så blir det helt stille en dag eller to. Jeg må såfall ta kontakt for å få respons. Jeg har vagt prøvd å fortelle at jeg ser på dette som noe mer enn sex, da føler jeg han blir skremt og trekker seg mer unna. Hans x var utro og jeg tror han sliter litt med dette-og at det går utover meg. Ei venninne så han på tinder i går, ganske nye bilder og tekst. Jeg forstår ingenting. Er denne mannen kun ute etter sex? Jeg kunne spurt men han hadde vel ikke vært ærlig på det uansett. Og hva er det lureste for meg å gjøre nå? Jeg trenger desperat hjelp her. 

kan godt være han er ute etter dame, men det er ikke sikkert han ser på deg som en aktuell kandidat

Anonymkode: b4683...0f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...