Gå til innhold

merkelig greie - forvirring og angst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har flere ganger det siste halvåret opplevd noen rare episoder med forvirring. Om jeg er på bussen når det skjer, så vet jeg ikke hvor jeg er feks. Eller hvilken retning jeg reiser. Om jeg er på jobb eller hjemme så forstår jeg plutselig ikke hvordan jeg skal gjøre det jeg driver med. Feks på pc, så forstår jeg ikke hvor "desktop" er. Og jeg som har hatt PC i over 15 år. 

Jeg fikk det nettop nå og forstod ikke hva jeg holdt på med, fikk også en følelse av angst rett i forveien av forvirringen. Hva kan dette være da?

Jeg har hatt dette flere ganger. Tok B12 en etter flere uker med denne forvirringen og ble mye bedre. Spiser lite kjøtt..er ellers under mye stress og sover litt lite. 

Anonymkode: b0d1a...0b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som en form for dissosiasjon. Langvarig stress kan gi dette. Har du traumatiske erfaringer i baggasjen?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt dette flere ganger. Tok B12 en etter flere uker med denne forvirringen og ble mye bedre. Spiser lite kjøtt..er ellers under mye stress og sover litt lite. 

Her svarer du på ditt eget spørsmål. Ta en tur til legen å test B12 nivået og andre vitaminer og mineraler. Stress ned og sov litt mer. 

Anonymkode: 9b0dc...e0b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her svarer du på ditt eget spørsmål. Ta en tur til legen å test B12 nivået og andre vitaminer og mineraler. Stress ned og sov litt mer. 

Anonymkode: 9b0dc...e0b

Det skal jeg..

3 timer siden, Gorilla skrev:

Det høres ut som en form for dissosiasjon. Langvarig stress kan gi dette. Har du traumatiske erfaringer i baggasjen?

Tja, et par kansje. Jeg har hatt en veldig lei og stressende vinter så langt. 

Anonymkode: b0d1a...0b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...