AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:20 #21 Del Skrevet søndag kl 14:20 AnonymBruker skrev (På 1.2.2020 den 17.06): Første sekund så vi får løpt! Anonymkode: 000a9...489 Oisann… Anonymkode: eb9f3...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet søndag kl 14:21 #22 Del Skrevet søndag kl 14:21 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fant du noen til slutt? Anonymkode: 7c5c2...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:27 #23 Del Skrevet søndag kl 14:27 Sånnderre skrev (På 1.2.2020 den 17.02): Jeg er en 26 år gammel mann, med en datter på 4 år. Jeg har vært singel i ca 1 år og lagde meg en tinderkonto i oktober/november. Det står ikke i bio'en min at jeg har barn. Det jeg til stadighet opplever med mine matcher er at praten går bra helt til jeg forteller, der det passer seg, at jeg har barn. Da synker interessen fort og til slutt slutter kvinnene (i alder 23-33) å svare meg helt. Det jeg da lurer på er hvor tidlig bør/skal man fortelle en match at man har barn? Bør det skje tidlig i dialogen, seint i dialogen, første date eller enda seinere? Jeg vil jo helst at de jeg matcher med på tinder skal oppleve, erfare og bli kjent med meg før jeg blir "dømt" for å ha barn. Du må skrive det i bioen din. Anonymkode: f9d59...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:05 #24 Del Skrevet søndag kl 15:05 Er det konsensus om at man har det i bioen nå? Husker jeg tidligere lest på KG at man ALDRI må skrive at man har barn, for det finnes pedofile. Anonymkode: 702f1...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:18 #25 Del Skrevet søndag kl 15:18 Med en gang! Anonymkode: 27059...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet søndag kl 21:15 #26 Del Skrevet søndag kl 21:15 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det konsensus om at man har det i bioen nå? Husker jeg tidligere lest på KG at man ALDRI må skrive at man har barn, for det finnes pedofile. Anonymkode: 702f1...6e9 Man bør skrive at man har barn. Man skal IKKE legge ut bilder av barna. Best å unngå å skrive alder og kjønn også, det holder egentlig med "har et barn". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå