Gå til innhold

Bør staten skaffe menn thaidamer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja dette kan være en god ide. I første omgang bør alle au pairene fra vestkanten gå rett i tvangsekteskap med norske trygdede menn etter endt tjeneste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så at kvinner drar til DANMARK, er det samme som å hente koner fra Thailand...

Hmm jo...

 

Kom over en video som snakket om den negative siden ved turismen i Thailand, synes det var vondt å se.

Mange vestlige turister som reiser dit og etterlater seg kvinnene gravide, så vokser de opp i fattigdom.

Vet ikke hvem en skal klandre her egentlig...

Anonymkode: 8b2d2...388

Ikke glem at mange kvinner VIL ha barn med hvite menn slik at deres barn skal bli lysere i huden fordi det er et skjønnhets ideal og status i Østen å ha lys hud.

Anonymkode: 6e030...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke glem at mange kvinner VIL ha barn med hvite menn slik at deres barn skal bli lysere i huden fordi det er et skjønnhets ideal og status i Østen å ha lys hud.

Anonymkode: 6e030...374

Ja, det er sant dessverre. Som en form for omvendt rasisme?

Altså ha barn fordi man vil de skal se ut på en viss måte, synes ikke noe om det. Høres bare veldig usunt ut.

Anonymkode: 8b2d2...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

INGEN HAR RETT PÅ DAME.

Anonymkode: 8b2d2...388

Det eneste relevante med tanke på rettigheter er at du ikke har rett til å stoppe noen i å bli kjærester eller gift. Du kan ikke hindre disse mennene eller damene å bli sammen, og det liker du tydeligvis ikke.

Alle voksne som ønsker å bli sammen har rett til å få gjøre det. Selv om det gjør at du føler at du mister makt.

Anonymkode: c1952...c19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hvis menn ikke hadde vært så forbanna kravstore så hadde ikke dette vært et problem?

De aller fleste damer vil ha forhold men menn bare vil leke rundt og bruke damer som tømmestasjon. Så tror de at de kan gjøre det før alltid men får den harde realiteten slengt i ansiktet og ender opp alene. 

 

Anonymkode: a840a...6f9

Nei det er nok ikke helt riktig. Bare les mange av trådene her inne så ser du det. 

Damer drømmer ofte om den rosa skyen slik eventyret sier mens virkeligheten ofte ikke er der. De bryter heller opp enn å ta tak i de problemene de allerede har. 

Jeg m.fl. er villige til å jobbe for forholdet og strekker oss langt, men til ingen nytte fordi en tinderprofil frister dama mere. 

Så det jeg opplever er at damer er alt for kravstore og går inn i forhold på feil premisser. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det eneste relevante med tanke på rettigheter er at du ikke har rett til å stoppe noen i å bli kjærester eller gift. Du kan ikke hindre disse mennene eller damene å bli sammen, og det liker du tydeligvis ikke.

Alle voksne som ønsker å bli sammen har rett til å få gjøre det. Selv om det gjør at du føler at du mister makt.

Anonymkode: c1952...c19

Vil anbefale det å se noen dokumentarer om dette på YT, se om du endrer mening etterhvert.

Lett å stikke hodet i sanden-

Anonymkode: 8b2d2...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Nei det er nok ikke helt riktig. Bare les mange av trådene her inne så ser du det. 

Damer drømmer ofte om den rosa skyen slik eventyret sier mens virkeligheten ofte ikke er der. De bryter heller opp enn å ta tak i de problemene de allerede har. 

Jeg m.fl. er villige til å jobbe for forholdet og strekker oss langt, men til ingen nytte fordi en tinderprofil frister dama mere. 

Så det jeg opplever er at damer er alt for kravstore og går inn i forhold på feil premisser. 

ROFL.

Så menn bryter ikke opp istedet for å ta tak i problemen, eller bare er de utro istedet?

Anonymkode: 8b2d2...388

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ROFL.

Så menn bryter ikke opp istedet for å ta tak i problemen, eller bare er de utro istedet?

Anonymkode: 8b2d2...388

For hver mann som er utro må det være en dame der også. ;)

Jeg har hatt lange forhold til to damer som begge var utro. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Arth88 said:

Dersom man i et samfunn basert på likeverd og frivillighet ikke makter å formere seg, så tilsier all fornuft at man også burde la være.

Dette tar til tale mot å befruktning av single kvinner som gjøres i Danmark. Å "hente" en thaidame er tross alt lov. De betaler selv også. Overføringene til selvvalgte alenemødre som har dratt til Danmark beløper seg til store summer i løpet av 18 år. 

At menneskerettighetene tilsier at alle barn har rett til å kjenne begge sine foreldre, ser ikke disse kvinnene ut til å bry seg om. Om barna får vite hvem far er når de er 18 år, er de ikke lenger barn. 

Jeg stusser også på "samfunn basert på likeverd og frivillighet" Kvinner vil ha noen på samme sosiale nivå som seg selv eller høyere. Når gutter da nektes spesialkurs for lesing og skriving på grunn av likestillingslovens formålsparagraf; "skal ta særlig sikte på å bedre kvinner og minoriteters stilling", så kan vi takke feministene for at kvinner ikke finner seg høyt nok utdannede menn. Jenter gjør det bedre på barneskolen, flest gutter dropper ut av VGS og 60% av de som tar høyere utdanning er kvinner. Til tross for dette premieres kvinner som er i overtall med ekstrapoeng ved 120 studier, menn får dette kun på 7 studier. '

Det er også mange menn som fraråder andre å få barn. Menn er rettsløse når det kommer det å kunne se sine barn etter at samlivet er over. Til nød blir de en B forelder/saværsforelder som får se barna på mors nåde. Mor som er samboer kan flytte innen de første 12 månedene og få hele foreldreretten. 50% av forhold fungerer ikke. Menn bli degradert til pengesekker som må betale for å ikke se barna sine. 

Jeg finner INGEN likeverd her. Jeg har sagt det ofte. Feminister vil ikke ha likestilling, de vil ha særrettigheter, selv på områder de dominerer. Kvinner som ikke trenger menn, får ikke menn. Verden går ikke videre. Grattis. I mellomtiden kan vi skifte ut befolkningen med en fra den tredje verden. 

Anonymkode: fe0c7...4d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Dette tar til tale mot å befruktning av single kvinner som gjøres i Danmark. Å "hente" en thaidame er tross alt lov. De betaler selv også. Overføringene til selvvalgte alenemødre som har dratt til Danmark beløper seg til store summer i løpet av 18 år. 

At menneskerettighetene tilsier at alle barn har rett til å kjenne begge sine foreldre, ser ikke disse kvinnene ut til å bry seg om. Om barna får vite hvem far er når de er 18 år, er de ikke lenger barn. 

Jeg stusser også på "samfunn basert på likeverd og frivillighet" Kvinner vil ha noen på samme sosiale nivå som seg selv eller høyere. Når gutter da nektes spesialkurs for lesing og skriving på grunn av likestillingslovens formålsparagraf; "skal ta særlig sikte på å bedre kvinner og minoriteters stilling", så kan vi takke feministene for at kvinner ikke finner seg høyt nok utdannede menn. Jenter gjør det bedre på barneskolen, flest gutter dropper ut av VGS og 60% av de som tar høyere utdanning er kvinner. Til tross for dette premieres kvinner som er i overtall med ekstrapoeng ved 120 studier, menn får dette kun på 7 studier. '

Det er også mange menn som fraråder andre å få barn. Menn er rettsløse når det kommer det å kunne se sine barn etter at samlivet er over. Til nød blir de en B forelder/saværsforelder som får se barna på mors nåde. Mor som er samboer kan flytte innen de første 12 månedene og få hele foreldreretten. 50% av forhold fungerer ikke. Menn bli degradert til pengesekker som må betale for å ikke se barna sine. 

Jeg finner INGEN likeverd her. Jeg har sagt det ofte. Feminister vil ikke ha likestilling, de vil ha særrettigheter, selv på områder de dominerer. Kvinner som ikke trenger menn, får ikke menn. Verden går ikke videre. Grattis. I mellomtiden kan vi skifte ut befolkningen med en fra den tredje verden. 

Anonymkode: fe0c7...4d3

Det å sammenligne kvinner som reiser til Danmark for å bli befruktet med menn som henter thailandske kvinner til Norge blir tøysete. Da er det mer naturlig å sammenligne dem med menn som velger å få barn gjennom surrogati. Selv om surrogati også har et element av utnyttelse av kvinner i seg, er ikke den så omfattende og livsvarig som det å hente en fattig kvinne uten reelle valg. Felles for både kvinner som reiser til Danmark og surrogatforeldre er at det i all hovedsak er snakk om svært ressurssterke kvinner og menn. Med fare for å generalisere voldsomt her er mennene som henter seg thaikvinner i den helt motsatte enden av skalaen. La oss også være ærlige om at det her er det snakk om sex og ikke barn som er på hovedagendaen, ellers hadde man valgt surrogati eller? Når det gjelder den voldsomme forskjellen i vanskelighetsgraden for single kvinner vs. single menn å få barn på egenhånd må man jo bare dypt beklage for naturens urettferdighet. 

Når det gjelder skolen har den vært omtrent helt lik siden den ble oppfunnet, faktisk vil jeg påstå at den var enda mer guttefiendtlig på starten av forrige århundre. Da vanket det fysisk avstraffelse for mange av de vanskene som du opplyser at gutter sliter med i stor grad. Likevel var skolen forbeholdt gutter og menn, og det at kvinner tar høyere utdannelse er først blitt vanlig etter 70-80-tallet. Så skolen som var oppfunnet av menn og i svært lang tid for menn, er plutselig blitt mannefiendtlig nå som kvinner har full tilgang og det viser seg at de i snitt er bedre akademisk anlagt en kjønnet som har styrt verden fullstendig alene med unntak av noen få usle tiår? Når det gjelder ekstrapoeng er jo dette styrt etter antallet i arbeidsstokken som er av et visst kjønn i de enkelte profesjonene, eller tenker du virkelig at gutter som vil bli snekker skal få kjønnspoeng og jenta som vil bli sykepleier skal få det samme? Vitner ikke det at kvinner får kjønnspoeng for mange flere utdannelser om et arbeidsliv hvor svært store deler av arbeidssamfunnet er styrt av menn?, mens kvinner i arbeid finner du i svært få yrkesgrupper hvor omsorg for andre mennesker er et sterkt nøkkelord. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ferdig med norske damer for 10 år siden. Kravstore sluts.

Anonymkode: dddf0...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble ferdig med norske damer for 10 år siden. Kravstore sluts.

Anonymkode: dddf0...427

Ingen av oss vil ha sånne som deg heller som mener vi er kravstore fordi vi vil ha de samme rettighetene som den hvite mann.

Holder meg langt unna menn pga sånne fittetryner som deg.

Anonymkode: a840a...6f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/30/2020 at 10:55 PM, AnonymBruker said:

Du vet at problemet er ikke at vi mangler damer men det er for mange ufyselige uegnede menn her i Norge. Vi burde heller kurse disse udugelige kjærestematerialene av noen menn i hva som må til av fornuft, generell hygiene, familieverdier og økonomi etc...

Anonymkode: 45a85...194

Ironisk nok så er dette innlegget noe av det mest ufyselige jeg har lest her inne, som er innenfor reglene. 

Anonymkode: 25672...a25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/31/2020 at 12:42 PM, AnonymBruker said:

Menneskehandel så norske menn skal ha noe å stikke pikken I. Og derfor dater jeg ikke norske menn. De er så kvalme at jeg orker ikke. 

Anonymkode: 1afb1...242

Akkurat som at du hadde hatt sjanse på meg!? 🤣

Hilsen norsk mann.

Anonymkode: 25672...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/30/2020 at 10:55 PM, AnonymBruker said:

Du vet at problemet er ikke at vi mangler damer men det er for mange ufyselige uegnede menn her i Norge. 

Det er feil. Problemet er at kvinner hovedsaklig velger oppover på status-stigen.

Anonymkode: b9a71...2ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 31.1.2020 den 12.33, AnonymBruker skrev:

INGEN HAR RETT PÅ DAME.

 

Anonymkode: 8b2d2...388

Det er vel heller ingen som har påstått.

Anonymkode: a30c8...c4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staten bør nok ikke ‘skaffe’ noen en partner. På den annen side er det ikke nødvendigvis så dumt å legge til rette for en viss mobilitet, og at en finner hverandre på tvers av landegrensene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Survival of the fittest. Det naturlige ser man på dyr er vel at svake menn(les:ressurssvake) ikke får avkom og at sterke menn får barn med flere damer. Jeg har også intrykket av at det ikke bare er kvinner som dater oppover, menn dater nedover.

Hvor mange menn er trygg nok på seg selv og synes det er dødskult at dama tjener tre ganger så mye og har en mye mer samfunnsnyttig statusjobb? Hvorfor blir så mange mannlige leger sammen med sykepleiere? Disse thaidamene er jo "lavere" nede enn til og med udugelige norske menn, derfor appelerer de.

Anonymkode: 59864...021

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...