Gå til innhold

Bør staten skaffe menn thaidamer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har vært mye snakk om at det fødes for få barn her i Norge. Erna Solberg snakket også om det i fjorårets nyttårstale. Kvinner drar stadig oftere til Danmark for å få barn. Enkelte menn bestiller damer fra Thailand(og andre fattige land). I Sør Korea som har enda lavere fødselsrate enn Norge så har staten gått inn for å hjelpe menn med å skaffe utenlandske damer. Kunne dette vært noe for Norge også?

Det er helt klart at dagens ordning ikke fungerer godt nok. 1 av 4 menn ender som barnløse samtidig som de resterende mennene ikke får nok barn for å holde befolkningen vår ved like. Om staten gikk inn og hjalp menn med å få thaikoner kunne man fått ned prisene, fjernet stigmaet og man kunne også fått importen under mer ordnede former. Thaidamene må selvsagt få norskkurs og få lært sine rettigheter slik man unngår at de blir utnyttet. Det kan f.eks også settes som krav at kvinnene har utdanning som er relevant i Norge. Får man importert ferdig utdannet arbeidskraft så sparer staten store summer. 

 

 

Anonymkode: e6261...3bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet at problemet er ikke at vi mangler damer men det er for mange ufyselige uegnede menn her i Norge. Vi burde heller kurse disse udugelige kjærestematerialene av noen menn i hva som må til av fornuft, generell hygiene, familieverdier og økonomi etc...

Anonymkode: 45a85...194

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så klart er statlig finansierte sexslaver den beste løsningen på denne problematikken. Jeg tenker at det er mye viktig man kan ta med seg fra vår gode mann Darwin. Dersom man i et samfunn basert på likeverd og frivillighet ikke makter å formere seg, så tilsier all fornuft at man også burde la være. Sånn for menneskehetens robusthet sin skyld. Og det er slett ikke mangel på menn som fører til nedgang i befolkningsvekst, men kvinners uvillighet til å bære frem flere barn enn de gjør. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hvis menn ikke hadde vært så forbanna kravstore så hadde ikke dette vært et problem?

De aller fleste damer vil ha forhold men menn bare vil leke rundt og bruke damer som tømmestasjon. Så tror de at de kan gjøre det før alltid men får den harde realiteten slengt i ansiktet og ender opp alene. 

 

Anonymkode: a840a...6f9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært mye snakk om at det fødes for få barn her i Norge. Erna Solberg snakket også om det i fjorårets nyttårstale. Kvinner drar stadig oftere til Danmark for å få barn. Enkelte menn bestiller damer fra Thailand(og andre fattige land). I Sør Korea som har enda lavere fødselsrate enn Norge så har staten gått inn for å hjelpe menn med å skaffe utenlandske damer. Kunne dette vært noe for Norge også?

Det er helt klart at dagens ordning ikke fungerer godt nok. 1 av 4 menn ender som barnløse samtidig som de resterende mennene ikke får nok barn for å holde befolkningen vår ved like. Om staten gikk inn og hjalp menn med å få thaikoner kunne man fått ned prisene, fjernet stigmaet og man kunne også fått importen under mer ordnede former. Thaidamene må selvsagt få norskkurs og få lært sine rettigheter slik man unngår at de blir utnyttet. Det kan f.eks også settes som krav at kvinnene har utdanning som er relevant i Norge. Får man importert ferdig utdannet arbeidskraft så sparer staten store summer. 

 

 

Anonymkode: e6261...3bd

Hehehehe....morsom du. 🤣  

Anonymkode: 6e030...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte menn bestiller damer fra Thailand(og andre fattige land).

Gøy med slaveri. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

De aller fleste damer vil ha forhold men menn bare vil leke rundt og bruke damer som tømmestasjon

Se fleste damer vil ha forhold, men ikke med alle menn. De populære mennene deles og gjenbrukes i stor grad, mange blir da nødt til å gå uten dame. Spesielt yngre menn. Man lever bare 1 gang, er det mulig å få dame fra et annet land er det bedre enn å gå alene.

Dette innlegget er forøvrig bare en tulleprovokasjon da 😀

Anonymkode: c1952...c19

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at kvinner drar til DANMARK, er det samme som å hente koner fra Thailand...

Hmm jo...

 

Kom over en video som snakket om den negative siden ved turismen i Thailand, synes det var vondt å se.

Mange vestlige turister som reiser dit og etterlater seg kvinnene gravide, så vokser de opp i fattigdom.

Vet ikke hvem en skal klandre her egentlig...

Anonymkode: 8b2d2...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se fleste damer vil ha forhold, men ikke med alle menn. De populære mennene deles og gjenbrukes i stor grad, mange blir da nødt til å gå uten dame. Spesielt yngre menn. Man lever bare 1 gang, er det mulig å få dame fra et annet land er det bedre enn å gå alene.

Dette innlegget er forøvrig bare en tulleprovokasjon da 😀

Anonymkode: c1952...c19

INGEN HAR RETT PÅ DAME.

 

Anonymkode: 8b2d2...388

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg tror overbefolkning blir et problem. kanskje ikke i vår tid, og kanskje ikke Norge i første omgang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Skiftenøkkel skrev:

nei jeg tror overbefolkning blir et problem. kanskje ikke i vår tid, og kanskje ikke Norge i første omgang. 

Nettopp. vi trenger ikke flere mennesker, med mindre folk ønsker å leve som i India her også...

Anonymkode: 8b2d2...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ikke et mer unaturlig sted for thaikvinner å være enn Norge-

 

Tenk der de bor er de vant til masse sol og bading, ikke mørkt halve året og kulde.

Har hørt de ofte sliter med dette.

Anonymkode: 8b2d2...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe og importere mennesker fra andre land? Hvordan ville det ha fremstilt oss nordmenn? Det høres bare grusomt ut. 

Anonymkode: 92d2d...632

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjøpe og importere mennesker fra andre land? Hvordan ville det ha fremstilt oss nordmenn? Det høres bare grusomt ut. 

Anonymkode: 92d2d...632

Hvorfor åpner ikke norske menn seg heller for å date folk fra resten av Norden?

Hvorfor skal det alltid VÆRE SÅ langt unna? Det er det jeg ikke forstår... Flyreiser er også dyrt i lengden. Det koster for miljøet.

Anonymkode: 8b2d2...388

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskehandel så norske menn skal ha noe å stikke pikken I. Og derfor dater jeg ikke norske menn. De er så kvalme at jeg orker ikke. 

Anonymkode: 1afb1...242

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig færre norske menn ønsker barn. Så hvordan skal det hjelpe å importere thaidamer? Jeg er en selv en kvinne på 32 som så gjerne skulle hatt min egen lille familie. Hva hjelper det når ingen av mennene jeg møter og blir glad i ønsker seg barn... 

Anonymkode: 4c076...38e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menneskehandel så norske menn skal ha noe å stikke pikken I. Og derfor dater jeg ikke norske menn. De er så kvalme at jeg orker ikke. 

Anonymkode: 1afb1...242

Er alle norske menn slik da mener du?

 

Greit nok at det ikke finnes mange av de men..

Anonymkode: 8b2d2...388

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...