Gå til innhold

Baba Vanga spådde drastiske (klima) endringer i 2023 som mennesker vil ha vanskelig å håndtere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt om Baba Vanga? En som var blind som har hatt korrekt om mange av spådommene sine.

Hun  så b.la. noe om coronaviruset som nå herjer i Kina.

Noe annet hun ser er at om bare 3 år i 2023 kan menneskeheten her på jorden oppleve drastiske forandringer som vil påvirke havet, naturen og mye annet i naturen. Hun advarer om at mennesker vil da ha vanskelig med å håndtere forandringene.

Hva kan de drastiske forandringene være? Kan noe av disse endringene være dårligere luftkvalitet så alle er nødt til å gå med munnbind ute? Flere vil få pustevansker? Flere vil oppleve å ikke kunne leve som de gjorde før, fordi klimaet ute påvirker dem?
Eller at mye av livet i havet som fisker dør ut fordi havstrømmingene manipuleres av menneskelig skapt teknologi, istedetfor at havet kan få følge sin naturlige strøm....

Noe annet til disse drastiske forandringene trur jeg kan være på grunn av 5g nettet som kommer med enda høyere stråling. 5g nettet er det mye om at mye i naturen kan ødelegges, større risiko for kreft, migrene fordi alt blir mer ubalansert og det blir vanskeligere å  unngå strålingen.

Jeg synes Vanga's spådommer bør tas seriøst så det kan unngå å skje. Naturen nå blir stadig mer ødelagt og skogen forsvinner mer og mer. Det er ikke tilfeldig at Greta Thunberg, en klimaaktivist kommer på banen nå for å få alle til å våkne opp angående planetens klima og hvor mye planeten ødelegges for kortsiktige gleder...

https://curiosmos.com/here-are-baba-vangas-predictions-for-2020/

Spådommer som Vanga's sine kan unngå å skje. Det er på tide at folk våkner opp!

Anonymkode: 6b139...f20

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke akkurat veldig spesielt å kunne "forutse" klimaforandringer mennesker vil ha vanskeligheter med å håndtere..det har vi visst om i mange år, og det skjer allerede nå - se bare på brannene i Australia.

Det er ingenting som tyder på at 5G er helseskadelig.

Du bør lese litt om kritisk tenkning og kildekritikk :) Det er både interressant og gjør deg til en mer rasjonell person! Start med å google begrepene.

Anonymkode: 1e4b5...7ae

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er ikke akkurat veldig spesielt å kunne "forutse" klimaforandringer mennesker vil ha vanskeligheter med å håndtere..det har vi visst om i mange år, og det skjer allerede nå - se bare på brannene i Australia.

Det er ingenting som tyder på at 5G er helseskadelig.

Du bør lese litt om kritisk tenkning og kildekritikk :) Det er både interressant og gjør deg til en mer rasjonell person! Start med å google begrepene.

Anonymkode: 1e4b5...7ae

Dette er jo kritisk tekning og kildekritikk. Hva enn det er DU leser på om 5G tyder jo på at du heller ikke er kritisk og kildekritikk som bare tar alt ved sin klype salt og tror på hvert minste ord der ute.

Du kan gjerne komme med tåpelige utsagn om at jeg ikke er rasjonell fordi jeg skriver det jeg skriver, om spådommer og 5g nettet som er sagt være både fare for naturen og oss menneske og dyr, men da er du heller ikke åpen. Du tenker inni en boks med din flotte firkantete hatt på hode.

Du sier ingening er skaldelig med 5g, men er du ikke skeptisk til at hva hvis det skjer? Hva hvis nettopp DU vil oppleve skadevirkningene av det som at du får kraftig migrene, kreft, eller noe annet alvorlig? For mye stråling er alltid farlig og noe vi BØR være skeptisk til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om henne og hun døde for mange år siden, i 1996, så det aller meste av spådommer som tilskrives henne siden 1996 er fake. Hun har tydeligvis hatt mye rett i det hun sa mens hun var i live, men det har vært for det meste spekulasjoner om hva hun har sagt etter hennes død. Det er lett å koble noe man har funnet på på en person som er kjent for å ha hatt rett. 

Anonymkode: 58fc3...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har hørt om Baba Vanga? En som var blind som har hatt korrekt om mange av spådommene sine.

Noe annet hun ser er at om bare 3 år i 2023 kan menneskeheten her på jorden oppleve drastiske forandringer som vil påvirke havet, naturen og mye annet i naturen. Hun advarer om at mennesker vil da ha vanskelig med å håndtere forandringene.

Hva kan de drastiske forandringene være? Kan noe av disse endringene være dårligere luftkvalitet så alle er nødt til å gå med munnbind ute? Flere vil få pustevansker? Flere vil oppleve å ikke kunne leve som de gjorde før, fordi klimaet ute påvirker dem?
Eller at mye av livet i havet som fisker dør ut fordi havstrømmingene manipuleres av menneskelig skapt teknologi, istedetfor at havet kan få følge sin naturlige strøm....

Noe annet til disse drastiske forandringene trur jeg kan være på grunn av 5g nettet som kommer med enda høyere stråling. 5g nettet er det mye om at mye i naturen kan ødelegges, større risiko for kreft, migrene fordi alt blir mer ubalansert og det blir vanskeligere å  unngå strålingen.

Jeg synes Vanga's spådommer bør tas seriøst så det kan unngå å skje. Naturen nå blir stadig mer ødelagt og skogen forsvinner mer og mer. Det er ikke tilfeldig at Greta Thunberg, en klimaaktivist kommer på banen nå for å få alle til å våkne opp angående planetens klima og hvor mye planeten ødelegges for kortsiktige gleder...

baba vangas 😂😂😂

Her er noen av hans tidligere spådommer. 

Predictions:

2010 – World War III. War will begin in November 2010 and end in October 2014. Will begin as usual, then nuclear will be used initially, and then chemical weapons.

2011 – As a result of the fallout of nuclear fallout in the northern hemisphere will not be any animals or vegetation. Then Muslims will wage war against chemical surviving Europeans.

2014 – Most people will suffer skin cancer and other skin diseases (a consequence of chemical warfare).

2016 – Europe almost lonely (empty).

Anonymkode: a4d1f...199

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Et tips før du går helt i kjelleren, så foreslår jeg du orienterer deg selv om virkeligheten. Disse historiene om 5G er fake news.  Les litt faktiske opplysninger fra feks WHO eller denne artikkelen der statens strålevern har gjort tester: https://www.faktisk.no/artikler/ARK/er-5g-farlig

spådamen baba spådommer er også fake. Hun døde for evigheter siden

Anonymkode: a4d1f...199

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har allerede orientert meg om virkeligheten. 

Faktisk.no,, hvem har sagt den siden er korrekt? Det virker som en seriøs side på overflaten for at den skriver faktabasert. Forøvrig finnes det mange kilder på engelsk om 5g. Sjekk litt på det, du. Norge er bare en bitteliten del av verden og står ikke på sin ene øy og skal være motsatt enn resten av verden 

Forøvrig advarer over 180 forskere og leger om skadevirkningene 5g. Her er en av mange linker om det:

https://www.jrseco.com/european-union-5g-appeal-scientists-warn-of-potential-serious-health-effects-of-5g/

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om hun døde for evigheter siden har ikke noe å si. Hun har hatt mye rett, da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg  om alle disse som aldri vil forstå at det er mer mellom himmel og jord, TS. 

Anonymkode: d9721...d19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Etter omfattende søk på nettet - fant jeg bare én legitim kilde som er fullstendig dedikert til Baba Vanga - https://www.baba-vanga.com

Bloggen siterer kjente bulgarske og verdensvitenskapsmenn, kunstnere, poeter, musikere, politikere, idrettsutøvere osv. som hadde et personlig møte med Baba Vanga på 70-, 80- og 90-tallet. Så jeg er mye mer tilbøyelig til å tro på informasjon som kommer fra kilden, enn noe som bare er lagt ut på nettet.

Uansett - på Baba Vanga-bloggen skrev de følgende spådommer som faktisk gikk i oppfyllelse:

• Begynnelsen på 2. verdenskrig og konsekvensene
• Datoen da tsar Boris 3 døde (bulgarsk konge fra 1918-1943)
• Oppløsningen av Tsjekkoslovakia
• Opptøyene i Libanon (1968)
• Krigen i Nicaragua (1979)
• Kypros-konflikten i 1974
• Valget av Indira Gandhi og hennes kort tid etter død
• Oppløsningen av Sovjetunionen
• Oppløsningen av Jugoslavia
• Unionen mellom Øst- og Vest-Tyskland
• Valgseieren til Boris Eltzin
• Atomkatastrofen i Tsjernobyl (Ukraina)
• Datoen da Stalin døde
• USA angriper 11. september 2001
• USAs 44. president vil være svart
• Katastrofen med den russiske "Kursk"-ubåten
• Konfliktene i Syria
• Retur av Simeon Sakskoburgotsky II i Bulgaria

Her er et flott sitat skrevet av Zheni Kostadinova - hun hadde skrevet noen av de mest dyptgående og informative bøkene om Baba Vangas gjerninger.

"Det er virkelig veldig trist at det er så mange publikasjoner som siterer Baba Vangas spådommer feil. Alle lager sine egne bisarre spådommer, ellers ville de blandet hennes virkelige ord med sine fiktive historier, og alt dette er bare forvrengende i en veldig negativ måte det virkelige bildet av vår profetinne, så vel som hennes fenomenale gaver og visdom.Men dette er ikke uvanlig for de store menneskene – mytene deres er vanligvis å overleve selve personen og det han hadde etterlatt seg i denne verden.

I over 20 år med forskning på livet og gjerningene til Baba Vanga har jeg aldri møtt en eneste person for å fortelle om noen av spådommene ovenfor. Hvor har de tatt disse fra? Hva er deres kilder? Når jeg snakker om en spådom gitt av Baba Vanga, siterer jeg alltid personen hun sa det til, og når det ble sagt. Baba Vanga var ekstremt forsiktig med hvem hun ville dele noen av spådommene sine med, da hun visste veldig godt at mange mennesker ville misbruke det. Det var slike mennesker som spredte villedende informasjon på vegne av profetinnen selv når hun levde. I dag, når Baba Vanga ikke lenger er til stede i den fysiske verden, kan hun dessverre ikke forsvare seg mot absurde utsagn som har som mål å spre frykt blant folk. Dette er grunnen til at Baba Vanga nekter å komme med mange globale spådommer. Da hun hadde gjort det, hadde hun insistert på at folk skulle holde det hemmelig. Det er noen ting som var ment å holdes skjult".

Jeg håper at jeg kan kaste lys over spørsmålene dine om disse spådommene du hadde funnet på nettet er sanne eller ikke!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.1.2020 den 21.30):

Nå har jo ikke klimaforandringene akkurat kommet brått i 2023. Det har gått veldig gradvis, og det har vi hørt om i mange år nå.

Anonymkode: 89972...9af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vindmøllene på fosen. At staten planlegger bygge ned landet og selge til utenlandske eiere

Anonymkode: 4ee42...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

De som tolker disse spådommene justerer de etter hvordan verden ser ut. Ville ikke brukt mye energi på dette. Det er folk der ute som tror blindt på slike ting,og som blir redde. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
blackburn_forever skrev (6 minutter siden):

Sosialnytt faktisk, en nettside som er nesten like tullete som Nyhetsspeilet og som skriver humor uten å opplyse om det. 🤣

"Økning i Cyberangrep: Avanserte hackere forventes å målrette kritisk infrastruktur som strømnett og vannbehandlingsanlegg, noe som utgjør en alvorlig trussel mot nasjonal sikkerhet."

"Gjennombrudd innen kvanteberegning: Den klarsynte forventet et betydelig gjennombrudd innen kvanteberegning, som antyder fremskritt som kan omforme det teknologiske landskapet."

Dette er ikke dårlig for en dame som døde i 1996, eller kan det være at artikkelen er humoristisk?, det er forresten ingen av spådommene for 2019 som stemte. Eller rettere sagt den fantasifulle tolkningen av spådommene.

Anonymkode: aa721...dee

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...