Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?


Mowepe

Anbefalte innlegg

Isola2 skrev (På 25.11.2023 den 23.48):

Vet ikke jeg, er det ikke litt merkelig å være over 30 og ikke være interessert i å kjøpe egen bolig..!?

Det er en uskreven regel her i Norge at man ikke har oppnådd noe hvis man ikke eier egen bolig og det syns jeg er litt synd. Det må da være lov å ikke være interessert i å prioritere det? 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viki6 skrev (På 8.11.2023 den 14.34):

Tror faktisk ikke det var så dumt at hun flyttet inn hos stefaren. Altså, hun har mange sykdommer psykisk og fysisk, og Hansen virker som en stødig kar. Kanskje bedre til å følge opp ungdommen med lekser og fotball. Ronja legger jo ikke skjul på at hun har mange problemer. Samtidig som hun prøver å holde seg i 80% jobb, være influencer, prøver å jobbe med å få kunder til vipper og bryn osv. Nå er det vel ikke så mange kunder i lille Tjongsfjord da. Og hun har ikke lappen eller bil. Snille Hansen er mye privatsjåfør. Ulempen med å flytte, er sikkert at moren ikke kommer på besøk lenger. Det gjorde hun jo da Ronja bodde i leiligheten.

Og jeg krysser fingre for at hun benytter anledningen til å spare opp penger til egen bolig, i tilfelle hun blir bedre, og klarer å bo alene en gang.

Klokt valg å bo hos Hansen en stund.

Så vidt jeg husker flyttet hun og Ruben inn hos unge herr Hansen etter at moren flyttet sørover. Det er ikke nødvendigvis bare bare for alle å reise på besøk fra andre siden av landet. Det var kanskje den letteste og mest praktiske løsningen for alle 🤷🏻‍♀️

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (På 25.11.2023 den 23.48):

Vet ikke jeg, er det ikke litt merkelig å være over 30 og ikke være interessert i å kjøpe egen bolig..!?

Heldigvis har ingen noenting med om folk kjøper eller leier hus, uansett alder. 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Rusten~sjel skrev (På 25.11.2023 den 23.57):

Ronja er like god i mammarollen som Sara emilie🙂. Men om vi skal kåre årets mor vil jeg si Tina svestad eller funkygine 👏

Takk og lov for at ingen her skal kåre årets mor! Og Tina, seriøst? 😂

Jeg er forøvrig uenig i at tenåringer ikke trenger mye tilsyn, de trenger ikke nødvendigvis barnevakt, men etter hvert som de vokser opp trenger mange mye oppfølging. Flere møter nye venner når de begynner på ungdomsskolen, eksperimenterer kanskje med alkohol osv. 

At hun bor sammen med sin stefar er jo bare en bonus i forhold til at hun jobber turnus.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Når folk på snap beklager til henne at de har tatt skjermbilde av snapppene hennes kommenterer hun hvær gang at "vi med gul stjerne ser ikke hvem som tar skjermbilde, bare antall skjermbilder som blir tatt" eller noe sånt. Men ser ikke at hun har gul stjerne, og så sa hun for en stund siden at hun ikke var verifisert på snap.. når man har gul stjerne er man ikke da verifisert?? Og hva med å alltids ta opp tema som de andre på mammahjerter akkurat har snakket om?? Som i dag har Tina snakket om å få kommentarer fra andre, så begynte Ronja med det samme.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammamoa skrev (41 minutter siden):

Når folk på snap beklager til henne at de har tatt skjermbilde av snapppene hennes kommenterer hun hvær gang at "vi med gul stjerne ser ikke hvem som tar skjermbilde, bare antall skjermbilder som blir tatt" eller noe sånt. Men ser ikke at hun har gul stjerne, og så sa hun for en stund siden at hun ikke var verifisert på snap.. når man har gul stjerne er man ikke da verifisert?? Og hva med å alltids ta opp tema som de andre på mammahjerter akkurat har snakket om?? Som i dag har Tina snakket om å få kommentarer fra andre, så begynte Ronja med det samme.. 

Ronja er jo en wanna be Tina . Hvorfor tror du hun skal utredes for ADHD ? Fordi Tina har det . Men nå var hun vist utbrent i går eller forrige dagen . I dag fullt kjør så ikke godt å si hva som er problemet her . Tar ikke lang tid før hun leser her og kommenterer . 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (12 timer siden):

Ronja er jo en wanna be Tina . Hvorfor tror du hun skal utredes for ADHD ? Fordi Tina har det . Men nå var hun vist utbrent i går eller forrige dagen . I dag fullt kjør så ikke godt å si hva som er problemet her . Tar ikke lang tid før hun leser her og kommenterer . 

Word!! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Anelyy skrev (Akkurat nå):

Får dårlige vibes av å se snapper til dette mennesket.

Hvorfor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anelyy skrev (9 timer siden):

Får dårlige vibes av å se snapper til dette mennesket.

Kan du ikke komme med en forklaring på meningene dine å ikke bare spy ut en slik setning?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Kan du ikke komme med en forklaring på meningene dine å ikke bare spy ut en slik setning?

Ikke meg du spør, men alt handler om masse sykdommer og diagnoser, pluss sminkevideoer. Har ikke noe i mot å se sminking innimellom, men da med folk som kan det. Selvfølgelig synd på henne som er så mye syk, det blir bare litt too much å legge ut. Vi er tross alt fremmede. Er vel naturlig at det er familie og nære kjente som støtter når noen er syk. Men jeg ramlet faktisk av da disse fyllasnappene kom i sommer. De var ekle å se på. Så nå skal jeg huske å avfølge 🙂. Grunnen til det, er at hun hverken underholder meg eller lærer meg noe.

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Viki6 skrev (På 14.2.2024 den 9.43):

Ikke meg du spør, men alt handler om masse sykdommer og diagnoser, pluss sminkevideoer. Har ikke noe i mot å se sminking innimellom, men da med folk som kan det. Selvfølgelig synd på henne som er så mye syk, det blir bare litt too much å legge ut. Vi er tross alt fremmede. Er vel naturlig at det er familie og nære kjente som støtter når noen er syk. Men jeg ramlet faktisk av da disse fyllasnappene kom i sommer. De var ekle å se på. Så nå skal jeg huske å avfølge 🙂. Grunnen til det, er at hun hverken underholder meg eller lærer meg noe.

Har også sluttet å følge henne etter fyllasnapper og bare utseende fiksering eller sykdom og sminke ! Gir meg ikke noe å følge henne lenger . Fra livsstilsendring som var litt intr å følge med på til bare sykdom , jakte diagnoser og sminke ble for kjedelig for meg . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (På 24.2.2024 den 16.04):

Har også sluttet å følge henne etter fyllasnapper og bare utseende fiksering eller sykdom og sminke ! Gir meg ikke noe å følge henne lenger . Fra livsstilsendring som var litt intr å følge med på til bare sykdom , jakte diagnoser og sminke ble for kjedelig for meg . 

Dere er ikke de eneste, hun har blitt inntørka kjedelig. Før var hun så opptatt av det å være ekte og ikke bry seg om alle ytre påvirkninger. 

Endret av Bloggheksa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggheksa skrev (2 timer siden):

Dere er ikke de eneste, hun har blitt inntørka kjedelig. Før var hun så opptatt av det å være ekte og ikke bry seg om alle ytre påvirkninger. Nå leser hun bare bøker som handler om temaer som Tina tar opp, har brått fått adhd (i følge henne selv), tatt fillers og sminker seg hele tiden. Mistet helt sansen etter fyllarundene i fjor. Jeg har nemlig skrevet med henne tidligere om hvordan alkohol påvirker angsten og smerter i kroppen og hvorfor vi begge sluttet å røre alkohol. Hun var så enig og skreiv at hun aldri skulle røre det igjen. Well, hun har vært på flere fester det siste året enn det jeg har vært de siste 10 årene. Jeg smakte litt alkohol under ett klassetreff i fjor sommer, men drakk mest vann igjennom hele helga. Drakk kun litt alkohol på lørdagen, men da drakk jeg også masse vann med det. Våknet opp dagen etter uten angst og smerter. Og jeg får ikke angst som vanlig fylla angst, jeg har kompleks ptsd og har hatt det fra jeg var ett barn. Jeg får skikkelig angst, og jeg klarer ikke å snappe noen eller snakke med noen når jeg har angst. Når jeg får angst så får jeg ikke puste engang og smertene er så store i brystet at det føles som om hjertet er på tur ut og lungene ikke fylles med luft fordi de klapper sammen. Men hun klarer jo fint å være sosial å snappe med angst. Ja jeg vet hun bruker og ha litt pause, men den angsten kan virkelig ikke være så ille som hun sier den er mens hun snapper. Når jeg har skikkelig angst så kaster jeg opp, får ikke puste, har diaré, har skikkelige smerter i brystet og jeg svetter som en gris mens jeg fryser. 

Snakk om å prøve å fremheve seg selv mens man snakker noen andre ned. Her snakker du bare negativt om henne mens du fremstiller deg selv som en person som kun gjør rett og tar sunne valg for deg selv og vet hvordan angst fungerer for alle. Du vet at angst er individuelt? Eller har det seg kanskje sånn at du er så unik at du vet hvordan angst påvirker alle? Det er i så fall interessant. Hurra for deg! 👏🏻 Glad hun sminker seg og gjør det hun selv har lyst til. Hun lever ikke for å underholde dere, noe jeg får inntrykk av at mange tror. Det er helt valgfritt å følge noen. Dette er bare idiotisk, rett og slett. Fei for egen dør, tenker jeg 😉 Noen sminker seg og leser bøker, mens andre bruker tiden sin på å følge noen de syns er gørr kjedelig, for så å gå inn på et kvinneforum og skriver alt man syns er negativt om en person. Lol!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissemor2012 skrev (17 timer siden):

Snakk om å prøve å fremheve seg selv mens man snakker noen andre ned. Her snakker du bare negativt om henne mens du fremstiller deg selv som en person som kun gjør rett og tar sunne valg for deg selv og vet hvordan angst fungerer for alle. Du vet at angst er individuelt? Eller har det seg kanskje sånn at du er så unik at du vet hvordan angst påvirker alle? Det er i så fall interessant. Hurra for deg! 👏🏻 Glad hun sminker seg og gjør det hun selv har lyst til. Hun lever ikke for å underholde dere, noe jeg får inntrykk av at mange tror. Det er helt valgfritt å følge noen. Dette er bare idiotisk, rett og slett. Fei for egen dør, tenker jeg 😉 Noen sminker seg og leser bøker, mens andre bruker tiden sin på å følge noen de syns er gørr kjedelig, for så å gå inn på et kvinneforum og skriver alt man syns er negativt om en person. Lol!

Og Ronja bruker tiden sin på å gå inn på samme forum😂

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Dipsi skrev (På 25.2.2024 den 13.01):

Og Ronja bruker tiden sin på å gå inn på samme forum😂

Ja men det skulle hun vist  skjerme seg fra eller noe .. var inne og sjekket igjen men gikk raskt ut igjen da det bare var sminke , fett hår som ble omtalt som lekkert og krøllet hår osv . Og det samme jabbet om bøker , hår ,hud og sminke . For kjedelig for meg så avfølger der ja . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (På 13.3.2024 den 0.03):

Ja men det skulle hun vist  skjerme seg fra eller noe .. var inne og sjekket igjen men gikk raskt ut igjen da det bare var sminke , fett hår som ble omtalt som lekkert og krøllet hår osv . Og det samme jabbet om bøker , hår ,hud og sminke . For kjedelig for meg så avfølger der ja . 

Blir nok snart tilbud på fjernhealing fra senga(ettersom det er der all tiden tilbringes)😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart når hun omtaler de 4 andre fra mammahjerter som sine nærmeste venniner. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 15.3.2024 den 23.20):

Synes det er rart når hun omtaler de 4 andre fra mammahjerter som sine nærmeste venniner. 

Mye rart syns jeg.Hva er det hun «influenser»? Å jeg er så sliten og trøtt,formen er så dårlig,men her har du reklame for «skincare»🙈spar 10 prosent😂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...