Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?

Mowepe

Anbefalte innlegg

JojoMoyes skrev (På 22.10.2023 den 6.27):

Tror det var artrose i rygg og nakke , sikkert ikke den siste 😂

Ekspander  

Garantert ikke😂kommer sikkert flere når hun er ferdig med å snakke om leppene sine🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dipsi skrev (På 26.10.2023 den 19.55):

Garantert ikke😂kommer sikkert flere når hun er ferdig med å snakke om leppene sine🙈

Ekspander  

Det kan ta sin tid , de er stadig nevnt og blir stadig vist frem i forskjellige settinger og mye trutmunn i monitor nå gitt 😂🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (På 26.10.2023 den 21.47):

Det kan ta sin tid , de er stadig nevnt og blir stadig vist frem i forskjellige settinger og mye trutmunn i monitor nå gitt 😂🙈

Ekspander  

Huff..de leppene…orker nesten ikke se på..🙊🙉🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (På 26.10.2023 den 21.47):

Ekspander  

😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dipsi skrev (På 27.10.2023 den 11.57):

😂🙈

Ekspander  

I tillegg til hennes store stolthet (leppene) så bruker hun i dag filter på snap. Snakk om å ha endra seg.. til en verre utgave..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (På 27.10.2023 den 12.36):

I tillegg til hennes store stolthet (leppene) så bruker hun i dag filter på snap. Snakk om å ha endra seg.. til en verre utgave..

Ekspander  

Blir for dumt,wannabe rosablogger i joggedress fra cubus🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dipsi skrev (På 27.10.2023 den 15.43):

Blir for dumt,wannabe rosablogger i joggedress fra cubus🙈

Ekspander  

Hun prøver jo hardt å være som idolet sitt Tina, som ofte har rabattkoder for Cubus, så hun prøver vel å fiske etter en lignende avtale..?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (På 28.10.2023 den 13.06):

Hun prøver jo hardt å være som idolet sitt Tina, som ofte har rabattkoder for Cubus, så hun prøver vel å fiske etter en lignende avtale..?

Ekspander  

Det er flaut og litt cringe hvor hard hun prøver å være noe hun ikke er🙈 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dipsi skrev (På 28.10.2023 den 15.34):

Det er flaut og litt cringe hvor hard hun prøver å være noe hun ikke er🙈 

Ekspander  

Syns faktisk folk må få lov til å forandre seg og forandre mening. Sånn er livet. Jeg har andre meninger og tanker nå enn hva jeg hadde for fem år siden, og det håper jeg du - og alle andre - også har. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (På 28.10.2023 den 13.06):

Ekspander  

Hun har hatt maaange samarbeid med Cubus, så den avtalen har hun allerede og hun samarbeider med firmaet til Tina, så hun klarer seg godt😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronja og Tina kan ikke sammenlignes. 

Tina er en helt annen liga. Hun er et rivjern av ei kvinne! Som er trygg i seg selv og se på alt det hun utretter og får til!. Og hun tar ikke fillers og botox, det er et stort pluss i disse dager👌. For det synes jeg trist at det har blitt mer vanlig en uvanlig. Så fint at det finnes noen som styrer unna det🤩

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissemor2012 skrev (På 28.10.2023 den 16.33):

Hun har hatt maaange samarbeid med Cubus, så den avtalen har hun allerede og hun samarbeider med firmaet til Tina, så hun klarer seg godt😉

Ekspander  

Bra for deg Ronja😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusten~sjel skrev (På 28.10.2023 den 17.46):

Ronja og Tina kan ikke sammenlignes. 

Tina er en helt annen liga. Hun er et rivjern av ei kvinne! Som er trygg i seg selv og se på alt det hun utretter og får til!. Og hun tar ikke fillers og botox, det er et stort pluss i disse dager👌. For det synes jeg trist at det har blitt mer vanlig en uvanlig. Så fint at det finnes noen som styrer unna det🤩

Ekspander  

Men silikon har hu da 😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nillani skrev (På 28.10.2023 den 20.17):

Men silikon har hu da 😉

Ekspander  

Sant så sant😄 hehe,. Men hun er ærlig om hvorfor hun tok det, og det er ikke noe hun "reklamerer" for. Hun svarer når folk spør.

Ronja påstår hun tok fillers fordi hun hadde lyst, men understrekte at hun var fornøyd med seg selv.... ingen tar fillers fordi dem er fornøyde med seg selv.... og hun latet som ingenting. Skal offentlige vloggere ta sånn gift i kroppen, vær nå ærlig om det... 😣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dipsi skrev (På 28.10.2023 den 21.38):

Kommer vel en spleis på det fra Ronja snart også skal du se😉

Ekspander  

Trenger ikke spleis når hun har flyttet hjem til "papsen". Ser jo forbruket hennes bære preg av det 🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Rusten~sjel skrev (På 28.10.2023 den 23.05):

Trenger ikke spleis når hun har flyttet hjem til "papsen". Ser jo forbruket hennes bære preg av det 🙈

Ekspander  

Han virker til å være altfor snill og lar seg lett utnytte. Holder hus og er barnevakt så the queen kan sove til langt på dag.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (På 29.10.2023 den 6.35):

Han virker til å være altfor snill og lar seg lett utnytte. Holder hus og er barnevakt så the queen kan sove til langt på dag.

Ekspander  

Men i dag vil hun ikke sove lenge ! Vil ha mest mulig ut av dagen ! Altså sitte i sengen med kaffe og sminke seg 🥳 nei takk jeg går meg heller en tur jeg og tar meg en treningsøkt og sier hurra for at jeg ikke er influensere og sykelig opptatt av sminke /utseende osv . 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusten~sjel skrev (På 28.10.2023 den 23.03):

Sant så sant😄 hehe,. Men hun er ærlig om hvorfor hun tok det, og det er ikke noe hun "reklamerer" for. Hun svarer når folk spør.

Ronja påstår hun tok fillers fordi hun hadde lyst, men understrekte at hun var fornøyd med seg selv.... ingen tar fillers fordi dem er fornøyde med seg selv.... og hun latet som ingenting. Skal offentlige vloggere ta sånn gift i kroppen, vær nå ærlig om det... 😣

Ekspander  

Ikke for å diskutere Tina inne her, men hun "reklamerer" bra for frontpartiet sitt. Tror ikke hun viser fram det mindre, enn hva noen mener Ronja gjør om leppene sine... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 29.10.2023 den 9.22):

Ikke for å diskutere Tina inne her, men hun "reklamerer" bra for frontpartiet sitt. Tror ikke hun viser fram det mindre, enn hva noen mener Ronja gjør om leppene sine... 

Ekspander  

Trodde hun hadde noe i lepper og jeg , synes det ser sånn ut . Hun elsker da å lage trutmunn og gjeite seg til hun og 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...