Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?


Mowepe

Anbefalte innlegg

Mowepe skrev (1 time siden):

Er nok fordi det et ronja, eller veninna som ikke tåler kritikk 🤣🤣🤣🤣 lyser jo lang vei .... 

klassisk influenser med andre ord😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mowepe skrev (58 minutter siden):

Syns ronja har tapt seg så sykt.... ho hermer jo bare etter alle andre.. har null personlighet.  Kaller seg influenser.. ææææ så flaut 🤣

Ronja uperfekt,, helt naturlig. "Liker ikke gå med sminke"  snakker åpent om hår i ræva, raper å står fiser. så blei ho sminke ekspert, psykisk syk, og ekspert på mental helse, så alkoholfri, men ho drikker seg fullstendig dritings når ho drikker. Så er ho lesbisk... og så tar ho fillers.. voks ooooooppppp

får jo whiplash av alt ho styrer med..  

Lager spleis å tigger penger raskere enn folk skifter sokker..  

Altså... dritt lei hele kjerringa. 😂😂 

I kveld ble jeg flau på hennes vegne da jeg var inne og så noen snap , gjør seg til med lepper og trutmunn mens hun snakker om sønn og savn …..Jeg ser ikke forskjell på leppene jeg da 🙈men tydelig hun vil vise de frem 🥳🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (På 12.10.2023 den 14.39):

Helt enig i alt. Tror grunnen til at vi ble overrasket over at hun tok fillers, er at hun liksom ikke er typen til det, med tanke på klesstil, livsstil osv. Er nok derfor det ble reaksjoner. Også blir man faktisk litt bekymret. Hun har tidligere uttrykt misnøye med tenner, pupper og hengende øyelokk. Kommer det flere forandringer? Er så mange influencere med dårlig psyke som gjør endringer på kropp og utseende fordi de tror at det hjelper på psyken. Men det er vel ikke lov å være bekymret heller, uten at hun blir aggressiv.

Tror de fleste psykisk syke innerst inne vet at verken fyllakuler eller inngrep hjelper på psyken. Tvert i mot.

Også er det viktig å tenke på hvilket kvinnesyn gutter får, når de ser at mødre og søstre endrer utseende med sprøyter osv. Disse guttene blir unge menn, med et kvinnesyn som sier at kjærester gjerne skal ta de samme grepene. Så det er ikke bare unge jenter som blir påvirket.

Flere av de hun ser opp til og kaller nære venninner i (mammahjerter )eller hva de heter har jo blitt utredet og fått adhd diagnose og blitt medisinert for det nå i voksen alder ! Det er vel det neste hun vil herme etter …

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (8 timer siden):

Flere av de hun ser opp til og kaller nære venninner i (mammahjerter )eller hva de heter har jo blitt utredet og fått adhd diagnose og blitt medisinert for det nå i voksen alder ! Det er vel det neste hun vil herme etter …

I Mammahjerter har vel alle IBS også. Hun også. Irritabel tarm syndrom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (2 timer siden):

I Mammahjerter har vel alle IBS også. Hun også. Irritabel tarm syndrom.

Ja det stemmer det ! Men det er jo merkelig at de da kan spise alt de gjør ! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å ha noen diagnoser om man skal være kvalifisert til tittelen  influenser. 

Spør du/dere meg så er influenser ei diagnose i seg selv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nillani skrev (5 minutter siden):

Viktig å ha noen diagnoser om man skal være kvalifisert til tittelen  influenser. 

Spør du/dere meg så er influenser ei diagnose i seg selv.

Er sikkert for å ha noe å snakke om for å fylle dagene 🙃. De har jo IBS, ADHD, psykiske problemer osv hele gjengen. Blir lei av det, så har hatt en kraftig rydderunde og slettet folk på Snap. Og hva er det som gjør at de tror vi syns det er interessant å se dem brette klær 😃?

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (12 timer siden):

Flere av de hun ser opp til og kaller nære venninner i (mammahjerter )eller hva de heter har jo blitt utredet og fått adhd diagnose og blitt medisinert for det nå i voksen alder ! Det er vel det neste hun vil herme etter …

Ikke mange ukene siden hun tok det opp og ville ha en utredning..disse venninnene hennes fikk jo avslag på utredning på Dps (av en grunn), men da er det jo fint å kunne betale 30000-50000 for å få den. Det har jo tydeligvis blitt populært og mange følgere kan kjenne seg igjen i mye av det de legger ut. Det er jo klart, for å være rotete, glemme ting mm er også endel av det å være menneske. Så er det heller ikke noe en plutselig får i voksen alder, og det er en krevende utredning. Skremmende utvikling når en også ser hvordan enkelte legger det fram hele tiden. Fikk diagnosen som barn og nei det er ikke noe kult men som voksen er det også enklere å takle ting når en har lært seg ulike mestringsstrategier også uten medisin. Alt handler ikke om diagnose, så hvorfor mange er så opptatt av det nå er jo fordi disse influenserene gir det så mye fokus hele tiden. Utgangspunktet for å få en utredelse er jo fordi det er problemer og utfordringer som påvirker hverdagen i så stor grad at det er vanskelig å fungere i jobb, skole, foreldrerollen, vennskap ol. Og det å kunne forstå bedre hvorfor en har disse utfordringene og få hjelp. Medisiner er ikke alltid løsningen her, sjøl om det for mange også kan være nødvendig i perioder av livet. Blir helt matt og ofte provosert av alt disse folka skal påvirke andre med hele tiden. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anine75 skrev (1 time siden):

Ikke mange ukene siden hun tok det opp og ville ha en utredning..disse venninnene hennes fikk jo avslag på utredning på Dps (av en grunn), men da er det jo fint å kunne betale 30000-50000 for å få den. Det har jo tydeligvis blitt populært og mange følgere kan kjenne seg igjen i mye av det de legger ut. Det er jo klart, for å være rotete, glemme ting mm er også endel av det å være menneske. Så er det heller ikke noe en plutselig får i voksen alder, og det er en krevende utredning. Skremmende utvikling når en også ser hvordan enkelte legger det fram hele tiden. Fikk diagnosen som barn og nei det er ikke noe kult men som voksen er det også enklere å takle ting når en har lært seg ulike mestringsstrategier også uten medisin. Alt handler ikke om diagnose, så hvorfor mange er så opptatt av det nå er jo fordi disse influenserene gir det så mye fokus hele tiden. Utgangspunktet for å få en utredelse er jo fordi det er problemer og utfordringer som påvirker hverdagen i så stor grad at det er vanskelig å fungere i jobb, skole, foreldrerollen, vennskap ol. Og det å kunne forstå bedre hvorfor en har disse utfordringene og få hjelp. Medisiner er ikke alltid løsningen her, sjøl om det for mange også kan være nødvendig i perioder av livet. Blir helt matt og ofte provosert av alt disse folka skal påvirke andre med hele tiden. 

Problemet med influencere som jakter diagnoser, er dessverre at de ødelegger for de som faktisk er syke. Når "alle" influensere har ADHD, IBS, angst osv, og viser at de lever helt normalt, så tror vi at alle med diagnoser fungerer helt fint. De har veldig mange følgere som blir påvirket av at influencere ofte påberoper seg en haug av diagnoser. Nå sier jeg ikke at de lyver da, men at noe av det er sterkt overdrevet tror jeg ganske sikkert. De to "verste" som jeg vet om er Sophie Elise og Ronja sin venninne, Anna Rabben (Mammahjerter).

Endret av Viki6
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (2 timer siden):

Er sikkert for å ha noe å snakke om for å fylle dagene 🙃. De har jo IBS, ADHD, psykiske problemer osv hele gjengen. Blir lei av det, så har hatt en kraftig rydderunde og slettet folk på Snap. Og hva er det som gjør at de tror vi syns det er interessant å se dem brette klær 😃?

Amen!!!👏👏

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (9 timer siden):

I Mammahjerter har vel alle IBS også. Hun også. Irritabel tarm syndrom.

Ja de påstår det ! Hadde jeg spist alt det de gjør med min mage så hadde ikke jeg klart og gå ut blant folk , hadde lagt i fosterstilling hjemme . At de reagerer på enkelte ting og får noen ekstra dobesøk kan jeg skjønne , men tviler på noen av de har ibs . De fleste med ibs må holde seg unna veldig mye mat og kan ikke bare stikke innom en restaurant eller butikk og kjøpe no kjapt på farten . Dessverre mange hensyn og ta med den diagnosen . Irriterende at det blir lagr frem som at alle diagnoser er bagateller ! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer styrte hun jo fælt med å få briller pga hodepine. Ble sur fordi det tok så lang tid før brillene kom. Tror jeg har sett henne med dem på en gang. Men hodepinen har vi ikke hørt mer om. Veldig rart med influencere og alle plager, sykdommer og diagnoser som kommer og går 🙃

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (23 timer siden):

Er sikkert for å ha noe å snakke om for å fylle dagene 🙃. De har jo IBS, ADHD, psykiske problemer osv hele gjengen. Blir lei av det, så har hatt en kraftig rydderunde og slettet folk på Snap. Og hva er det som gjør at de tror vi syns det er interessant å se dem brette klær 😃?

Er ikke mere interessant å se de gjespe og strekke seg stadig vekk , eller alle disse sminke , ordne hår osv video 🤪

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Er ikke mere interessant å se de gjespe og strekke seg stadig vekk , eller alle disse sminke , ordne hår osv video 🤪

Akkurat sminkevideo syns jeg er gøy å se innimellom. Men ikke av amatører som ikke kan noe mer enn meg. Beautybloggerne er dyktige på sminke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (25 minutter siden):

Akkurat sminkevideo syns jeg er gøy å se innimellom. Men ikke av amatører som ikke kan noe mer enn meg. Beautybloggerne er dyktige på sminke.

Ja skjønner jeg er sær der 🙈liker naturlig sminke jeg , så får fnatt av sånn Aurora Hoff sminkevideo f eks . 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (5 minutter siden):

Ja skjønner jeg er sær der 🙈liker naturlig sminke jeg , så får fnatt av sånn Aurora Hoff sminkevideo f eks . 

Ja, hun er litt voldsom 😂. Beautybloggerne er jo proffe folk 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nillani skrev (På 16.10.2023 den 10.35):

Viktig å ha noen diagnoser om man skal være kvalifisert til tittelen  influenser. 

Spør du/dere meg så er influenser ei diagnose i seg selv.

Da ble vi informert om nok en diagnose.. 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (3 timer siden):

Da ble vi informert om nok en diagnose.. 😂

Ja det var faktisk litt morsomt 😂🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (På 17.10.2023 den 16.20):

Da ble vi informert om nok en diagnose.. 😂

Hvilken diagnose var det nå?fikk ikke det med meg😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dipsi skrev (19 timer siden):

Hvilken diagnose var det nå?fikk ikke det med meg😅

Tror det var artrose i rygg og nakke , sikkert ikke den siste 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...