Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?

Mowepe

Anbefalte innlegg

Isola2 skrev (5 timer siden):

Tenkte det samme…ikke måte på syting om å måtte ta bedøvelsestablett for å klare å svelge smertestillende…hjelpes…så stakkarslig 

Jeg blir skamfull🙈🙈 Tror hun ikke at andre er syke noen gang? Verste var da hun sa: "ikke ofte jeg nevner sykdom her inne" Gud hjelpes..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorbitz skrev (13 timer siden):

Jeg blir skamfull🙈🙈 Tror hun ikke at andre er syke noen gang? Verste var da hun sa: "ikke ofte jeg nevner sykdom her inne" Gud hjelpes..

Er ikke ofte hun ikke nevner sykdom. Dama har skapt seg en identitet på det..

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (2 timer siden):

Er ikke ofte hun ikke nevner sykdom. Dama har skapt seg en identitet på det..

Hun prater jo ikke om annet enn sykdom. Og føler hun seg ikke syk. Så pleier hun og dra opp alle gangene hun har vært syk. Alt av sykdom går på repeat. Hun sier man ikke kan uttale seg ift det lille man ser på SoMe. Men man ser jo ikke lite av Ronja sin dag. Hun snapper jo i ett enda kjør og skravler like mye.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, ohmylord said:

Hun prater jo ikke om annet enn sykdom. Og føler hun seg ikke syk. Så pleier hun og dra opp alle gangene hun har vært syk. Alt av sykdom går på repeat. Hun sier man ikke kan uttale seg ift det lille man ser på SoMe. Men man ser jo ikke lite av Ronja sin dag. Hun snapper jo i ett enda kjør og skravler like mye.

Ja. Ronja bør kanskje innse selv at de stigende seertallene på snapkanalen hennes ikke har noe å gjøre med inspirerende innhold, men fordi hun er et trainwreck… folk klarer ikke å se bort! Det «lille» man ser av henne på SoMe er omtrent hele dagen hennes der hun sitter med mobilen oppi trynet! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kan begynne med gjettekonkurranser her, om hva som plager henne i morgen 🙃. Noe er det hver dag.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Viki6 said:

Kanskje vi kan begynne med gjettekonkurranser her, om hva som plager henne i morgen 🙃. Noe er det hver dag.

Jeg gjetter at det er den andre foten hun har vondt i i morgen. 😉 hun var også så stolt over at hun fikk mensen samme dag som Tina, så det blir vel litt info om menssmerter og PMS også. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Følger ikke Ronja men dukker opp i utforsk nå og da. Bare lurer hvor mange sykdommer har dama. Føler ofte det er noe nytt hver gang. Som i dag mistenker restless leg. For det var mange av dere følgere som sa det var symptomer på det. I sommer var hu vell hos morra si. Og da var hu og morra sjuk. Morra sa hu hadde vondt i brystet og da sa Ronja jeg også jeg også. Vet ikke om jeg kommer inn feil de få gangene jeg går inn på utforsk. Men virker nesten som hu er hypokonder. Hvis man sier noen symptomer til hu så mistenker hu at hu har det. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, veslemy2006 said:

Følger ikke Ronja men dukker opp i utforsk nå og da. Bare lurer hvor mange sykdommer har dama. Føler ofte det er noe nytt hver gang. Som i dag mistenker restless leg. For det var mange av dere følgere som sa det var symptomer på det. I sommer var hu vell hos morra si. Og da var hu og morra sjuk. Morra sa hu hadde vondt i brystet og da sa Ronja jeg også jeg også. Vet ikke om jeg kommer inn feil de få gangene jeg går inn på utforsk. Men virker nesten som hu er hypokonder. Hvis man sier noen symptomer til hu så mistenker hu at hu har det. 

Hun er en hypokonder og en copycat. Godt at vi er flere som ser gjennom henne! Det er noe nytt hver dag ja 🫠

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veslemy2006 skrev (18 timer siden):

Ronja har et ekstremt sykdomsfokus på snap, noe som ikke er bra i det hele tatt. Man blir ikke akkurat bedre av å ha et så negativt fokus på ting.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ronja som mener at vekt på ett menneske har lite betydning. Bruker da bildet, da hun er rund som en ball i ansiktet, som clikbait. Daglig. For å påfølgende legge ut film hvor hun er slankere. Og overskriften er "shit som jeg har forandret meg". Hun har nulltoleranse for at folk kommenterer at hun har gått ned i vekt. Men jeg kjøper ikke helt den. Hun får jo da en gylden mulighet på og kunne grave seg ned i sykdom, medisiner og adhd. Har fulgt henne en stund. Eller i noen år. Og aldri har jeg hørt hun prate så mye om gjennomføring evne, toleransevindu osv, som etter at diagnosen var satt. Da ble plutselig alt vanskelig da, bortsett fra å holde kjeft en dag.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, ohmylord said:

Ronja som mener at vekt på ett menneske har lite betydning. Bruker da bildet, da hun er rund som en ball i ansiktet, som clikbait. Daglig. For å påfølgende legge ut film hvor hun er slankere. Og overskriften er "shit som jeg har forandret meg". Hun har nulltoleranse for at folk kommenterer at hun har gått ned i vekt. Men jeg kjøper ikke helt den. Hun får jo da en gylden mulighet på og kunne grave seg ned i sykdom, medisiner og adhd. Har fulgt henne en stund. Eller i noen år. Og aldri har jeg hørt hun prate så mye om gjennomføring evne, toleransevindu osv, som etter at diagnosen var satt. Da ble plutselig alt vanskelig da, bortsett fra å holde kjeft en dag.

Amen! 
Den dama der trenger hjelp med å forstå hva som er greit å legge ut for hele verden og hva som IKKE er greit. Håper hun på gul stjerne siden hun bruker dagene på å sitte og rante på snap?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (1 time siden):

Amen! 
Den dama der trenger hjelp med å forstå hva som er greit å legge ut for hele verden og hva som IKKE er greit. Håper hun på gul stjerne siden hun bruker dagene på å sitte og rante på snap?

Korrekt!! Hun bruker det bilde som clikbait 3 ganger i løpet av 24 timer! Og hvis hun tror hun normaliserer det og ha diagnosen, adhd. Ved og prate i negativ forstand, på ut og innpust, maaange ganger om dagen. Hver eneste dag. Så tar hun feil. Negativ snakk om toleransevindu, gjennomføring evne, alt hun ikke greier med tanke på adhd diagnosen. Så er dette alt annet enn normalisering. Hvorfor nevnte hun aldri dette før hun diagnosen?!

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, ohmylord said:

Korrekt!! Hun bruker det bilde som clikbait 3 ganger i løpet av 24 timer! Og hvis hun tror hun normaliserer det og ha diagnosen, adhd. Ved og prate i negativ forstand, på ut og innpust, maaange ganger om dagen. Hver eneste dag. Så tar hun feil. Negativ snakk om toleransevindu, gjennomføring evne, alt hun ikke greier med tanke på adhd diagnosen. Så er dette alt annet enn normalisering. Hvorfor nevnte hun aldri dette før hun diagnosen?!

Ja, hvis hun innbiller seg at hun hjelper andre med adhd ved å legge ut om egen elendighet, så tar hun feil. Man blir vel heller frastøtt av det og velger heller å følge de som har noe positivt å komme med. Det er mange med adhd eller andre diagnoser som bruker det til sin fordel, de sitter ikke bare og syter på inn- og utpust. Å rante om andre er hun også god på, og mangelen på selvinnsikt blir bare mer og mer tydelig for hver dag.

Hun prøver så hardt å bli relevant, men ingenting av det hun gjør fungerer.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, for å si det rett ut....hva faen er det ho babler om på snap nå? Klager og syter over at folk kommer med så "kjedelige svar" når man spør hva de har gjort i helga? Så la vær å spørre da, ditt nek, hvis du ikke orker å høre svaret! Eller kanskje folk må lyve på seg mer spennende aktiviteter i helga så stakkars Ronja ikke må høre på at folk forteller om at de har kost seg med familien?!? Hun sier at hun skulle ønske det var sosialt akseptert å si rett ut til folk at "sorry, det der gidder jeg ikke høre på", selvom hun selv har spurt hva de har gjort i helga? Det er jo en grunn til at man ikke sier det til noen, fordi man har folkeskikk og respekt for andre!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Granneman82 said:

Altså, for å si det rett ut....hva faen er det ho babler om på snap nå? Klager og syter over at folk kommer med så "kjedelige svar" når man spør hva de har gjort i helga? Så la vær å spørre da, ditt nek, hvis du ikke orker å høre svaret! Eller kanskje folk må lyve på seg mer spennende aktiviteter i helga så stakkars Ronja ikke må høre på at folk forteller om at de har kost seg med familien?!? Hun sier at hun skulle ønske det var sosialt akseptert å si rett ut til folk at "sorry, det der gidder jeg ikke høre på", selvom hun selv har spurt hva de har gjort i helga? Det er jo en grunn til at man ikke sier det til noen, fordi man har folkeskikk og respekt for andre!

Det reagerte jeg også på. Hun der blir bare et større nek for hver dag som går. Men sånn blir det vel når man har hodet så langt opp i egen ræv!

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Anelyy said:

Går i mensen og forstoppelse på snap... 

Delikat. Ikke glem hodepinen hun nylig hadde som hun måtte nevne igjen i dag… i morgen er det noe annet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (På 28.8.2024 den 14.34):

Akkurat som om Ronja har så mye spennende å fortelle om hva hun har gjort i helga 😂. Fikk meg en god latter 😃 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (1 time siden):

Akkurat som om Ronja har så mye spennende å fortelle om hva hun har gjort i helga 😂. Fikk meg en god latter 😃 

Sitter i senga, sminker seg og dyrker diagnoser. Hun fremstår helt besatt av diagnoser. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...