Gryteklut Skrevet 13. juli 2024 #681 Del Skrevet 13. juli 2024 Dottie skrev (10 timer siden): Han var vel ikke tenåring når de flyttet til han antar jeg 🤷♀️ Hva er poenget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 13. juli 2024 #682 Del Skrevet 13. juli 2024 Som vanlig vrir og vender hun på det som blir skrevet her !!! Ja Ronja jeg synes det er ekkelt at du sitter «ustelt» og med fett hår og drar seg gjennom det håret mens du snakker om hvor mye du blør for du har mensen ! Det er sikkert like normalt å synes det er ekkelt /uintressant som du synes det er normalt å dele og være åpen om alt !!! Når jeg skrev at jeg ville ha stelt meg litt så snakker jeg om en dusj / hårvask ikke sminke og pene klær . Ingen forventer at du pynter deg med fine klær og sminke men egenpleie/hygiene skipper ikke jeg selv om jeg har ferie …. Du må bare vri og vende for å få sympati men jeg vet hva jeg skrev …..Jeg nevnte by thw way ikke og har aldri nevnt hva du gjør eller ikke gjør med din sønn … 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 13. juli 2024 #683 Del Skrevet 13. juli 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 13. juli 2024 #684 Del Skrevet 13. juli 2024 Ny i tråden. Hvem er denne ronja? Hvor finner jeg henne? Snap, Instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. juli 2024 #685 Del Skrevet 13. juli 2024 sprettballen skrev (36 minutter siden): Ny i tråden. Hvem er denne ronja? Hvor finner jeg henne? Snap, Instagram? Ronja Axelsen på snap. Ei som sliter med bl.a psykisk sykdom. Så helt hårreisende at noen inne er kan finne på å komme med så mye dritt, OG at det er greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 13. juli 2024 #686 Del Skrevet 13. juli 2024 Gryteklut skrev (14 timer siden): Hva er poenget ditt? Poenget var at en annen kommenterte at gutten ikke var «unge» når de flyttet inn til Kenneth (jeg skrev at det er fantastisk at hun har en som er der for henne eller noe sånt). Ikke noe negativt - mer skryt egentlig, men noen mente at gutten ikke var unge, men tenåring (Derfor det svaret mitt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gryteklut Skrevet 13. juli 2024 #687 Del Skrevet 13. juli 2024 Dottie skrev (16 minutter siden): Poenget var at en annen kommenterte at gutten ikke var «unge» når de flyttet inn til Kenneth (jeg skrev at det er fantastisk at hun har en som er der for henne eller noe sånt). Ikke noe negativt - mer skryt egentlig, men noen mente at gutten ikke var unge, men tenåring (Derfor det svaret mitt). Ja men det er fortid. La oss nå heller fokusere på nåtid. Gutten har det tilsynelatende ganske så bra, og det har han nå alltid hatt. Ronja ER en god mor, og har alltid vært det for ungen! Eller ungdommen som jeg vil kalle han for 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 14. juli 2024 #688 Del Skrevet 14. juli 2024 Gryteklut skrev (33 minutter siden): Ja men det er fortid. La oss nå heller fokusere på nåtid. Gutten har det tilsynelatende ganske så bra, og det har han nå alltid hatt. Ronja ER en god mor, og har alltid vært det for ungen! Eller ungdommen som jeg vil kalle han for Har jeg sagt noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gryteklut Skrevet 14. juli 2024 #689 Del Skrevet 14. juli 2024 Dottie skrev (38 minutter siden): Har jeg sagt noe annet? Nei absolutt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 14. juli 2024 #690 Del Skrevet 14. juli 2024 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet 15. juli 2024 #691 Del Skrevet 15. juli 2024 Selv om Ronja syns det er kjedelig å lese kritikk om sin "senge-sliting" og times lange hudpleie/ sminke rutiner på rommet sitt. Så har nok kritikken fungert. Hun er jo mer ute av sengen, og står og går enn på lenge. Synes hun virker mere blid og positiv også jeg. Ikke minst får hun gjort mere nyttig i hjemmet også. Men når hun først skal bruke clickbait på hvem "unge herr hansen" er. Så kunne jo hun, som "blottlegger" store deler av livet sitt, maaaange timer hver eneste dag. Også fortalt at han er stefaren hennes. Og ikke bare at han er som familie og at de fungerer bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 15. juli 2024 #692 Del Skrevet 15. juli 2024 ohmylord skrev (1 time siden): Selv om Ronja syns det er kjedelig å lese kritikk om sin "senge-sliting" og times lange hudpleie/ sminke rutiner på rommet sitt. Så har nok kritikken fungert. Hun er jo mer ute av sengen, og står og går enn på lenge. Synes hun virker mere blid og positiv også jeg. Ikke minst får hun gjort mere nyttig i hjemmet også. Men når hun først skal bruke clickbait på hvem "unge herr hansen" er. Så kunne jo hun, som "blottlegger" store deler av livet sitt, maaaange timer hver eneste dag. Også fortalt at han er stefaren hennes. Og ikke bare at han er som familie og at de fungerer bra. Er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 15. juli 2024 #693 Del Skrevet 15. juli 2024 Despicable Me skrev (40 minutter siden): Er han? Var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 15. juli 2024 #694 Del Skrevet 15. juli 2024 ohmylord skrev (2 timer siden): Selv om Ronja syns det er kjedelig å lese kritikk om sin "senge-sliting" og times lange hudpleie/ sminke rutiner på rommet sitt. Så har nok kritikken fungert. Hun er jo mer ute av sengen, og står og går enn på lenge. Synes hun virker mere blid og positiv også jeg. Ikke minst får hun gjort mere nyttig i hjemmet også. Men når hun først skal bruke clickbait på hvem "unge herr hansen" er. Så kunne jo hun, som "blottlegger" store deler av livet sitt, maaaange timer hver eneste dag. Også fortalt at han er stefaren hennes. Og ikke bare at han er som familie og at de fungerer bra. Hvorfor tror du at det er kritikken som «virker»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet 15. juli 2024 #695 Del Skrevet 15. juli 2024 kittkatt skrev (1 time siden): Hvorfor tror du at det er kritikken som «virker»? Fordi hun var veldig opptatt av kritikken hun hadde fått. Så kanskje hun har innsett at det å gro fast i sengen, gir dårlig helse gevinst. Men det er jo bare positivt at hun innser at hverdagen er så mye mer enn å sitte i senga og klage, eller bruke flere timer forran speilet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 15. juli 2024 #696 Del Skrevet 15. juli 2024 ohmylord skrev (8 minutter siden): Fordi hun var veldig opptatt av kritikken hun hadde fått. Så kanskje hun har innsett at det å gro fast i sengen, gir dårlig helse gevinst. Men det er jo bare positivt at hun innser at hverdagen er så mye mer enn å sitte i senga og klage, eller bruke flere timer forran speilet. Oi, det virker ikke som om du vet hvordan mental helse fungerer. Selvsagt er det bra at hun klarer å mobilisere mer energi til å gjøre aktiviteter, men å tro at det er på grunn av kritikken hun har fått… Veldig mange hadde nok følt på det og vært «opptatt av» det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet 16. juli 2024 #697 Del Skrevet 16. juli 2024 kittkatt skrev (15 timer siden): Oi, det virker ikke som om du vet hvordan mental helse fungerer. Selvsagt er det bra at hun klarer å mobilisere mer energi til å gjøre aktiviteter, men å tro at det er på grunn av kritikken hun har fått… Veldig mange hadde nok følt på det og vært «opptatt av» det. Vet veldig godt hvordan mental helse fungerer. Og vet veldig godt at det for mange ikke bare er så knipse, så er alt annerledes fra en dag til en annen, som tydeligvis har skjedd her. Men det er jo veldig bra at hun har gjort noe positivt for seg selv. Kan virke i aller høyeste grad som at det har vært positivt for henne, på mange måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 18. juli 2024 #698 Del Skrevet 18. juli 2024 Ho satt å flira og «spøka»om Rønvika i dag …. Der mista ho all min tillit. Det va lavmål ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 18. juli 2024 #699 Del Skrevet 18. juli 2024 3 hours ago, Frk nysgjerrig said: Ho satt å flira og «spøka»om Rønvika i dag …. Der mista ho all min tillit. Det va lavmål ! Enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dipsi Skrevet 19. juli 2024 #700 Del Skrevet 19. juli 2024 Frk nysgjerrig skrev (12 timer siden): Ho satt å flira og «spøka»om Rønvika i dag …. Der mista ho all min tillit. Det va lavmål ! Hva er Rønvika? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå