Sophie1988 Skrevet 17. juni #621 Del Skrevet 17. juni On 6/14/2024 at 10:57 PM, Despicable Me said: Hun sa at det skulle kartlegges hvor mye hun kan jobbe. Sier der igjen, tror hun ønsker uføretrygd også jobbe med some i tillegg Jeg har en mistanke om at hun fisker etter å få jobbe for Tiiiiiina(❤️) og Byuti-teamet. Etter at Ada fikk jobb der, så har Ronja slikket Tina opp etter ryggen (mer enn normalt) med å legge ut om hvor mye hun ser opp til henne og de andre jentene, at de er så flinke og så gode forbilder. Og Gemology-produktene er liksom ekstra fantastiske for tiden. 😉 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 17. juni #622 Del Skrevet 17. juni (endret) On 6/14/2024 at 10:57 PM, Despicable Me said: Endret 17. juni av Sophie1988 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 17. juni #623 Del Skrevet 17. juni Sophie1988 skrev (2 timer siden): Jeg har en mistanke om at hun fisker etter å få jobbe for Tiiiiiina(❤️) og Byuti-teamet. Etter at Ada fikk jobb der, så har Ronja slikket Tina opp etter ryggen (mer enn normalt) med å legge ut om hvor mye hun ser opp til henne og de andre jentene, at de er så flinke og så gode forbilder. Og Gemology-produktene er liksom ekstra fantastiske for tiden. 😉 Ingen tvil om det. Har ikke inntrykk av at Tina, Ada, Anna og Iris ser på Ronja på samme måte som Ronja ser på dem 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaogMini Skrevet 17. juni #624 Del Skrevet 17. juni Despicable Me skrev (1 time siden): Ingen tvil om det. Har ikke inntrykk av at Tina, Ada, Anna og Iris ser på Ronja på samme måte som Ronja ser på dem Nå må du gi deg😡😡😡 Ronja bor mye lengre unna dem enn det de gjør. Klart de ser på henne på samme måte som hun ser på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 18. juni #625 Del Skrevet 18. juni MammaogMini skrev (8 timer siden): Nå må du gi deg😡😡😡 Ronja bor mye lengre unna dem enn det de gjør. Klart de ser på henne på samme måte som hun ser på dem. Åå så sint! 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 18. juni #626 Del Skrevet 18. juni (endret) Viki6 skrev (På 15.6.2024 den 21.54): Jeg forstår ikke helt hvorfor firmaer som selger hudpleie/sminke/hårprodukter vil bruke henne, men dem om det. Ville ikke ha kjøpt noe fra/via ei som sitter der i utslitte klær og ser relativt ustelt ut (ref. salgsvideo fra i ettermiddag for firmaet Tina jobber for). Kanskje bare jeg som er rar, men jeg ønsker at folk som spiller inn slike reklamevideoer skal se litt stelt og fresh ut. Da frister det mer å kjøpe produktene. Hadde ikke kjøpt hårprodukter fra en som sitter med fett hår samme dag /dagen etter håret er vasket , de hårproduktene virker kanskje ikke helt riktig for den hårtypen så hadde nok ikke blitt influenset der nei ! Samme med hudprodukter /sminke ingen revolusjonerende ting som blir brukt der heller ser det ut for / og egentlig veldig enig om at det frister ikke veldig uansett produkt når hun som viser produkt sitter ustelt med skittent hår i utvasket og slitt topp . Endret 18. juni av JojoMoyes 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 18. juni #627 Del Skrevet 18. juni JojoMoyes skrev (36 minutter siden): Hadde ikke kjøpt hårprodukter fra en som sitter med fett hår samme dag /dagen etter håret er vasket , de hårproduktene virker kanskje ikke helt riktig for den hårtypen så hadde nok ikke blitt influenset der nei ! Samme med hudprodukter /sminke ingen revolusjonerende ting som blir brukt der heller ser det ut for / og egentlig veldig enig om at det frister ikke veldig uansett produkt når hun som viser produkt sitter ustelt med skittent hår i utvasket og slitt topp . Jeg har prøvd mange av hårproduktene fra Kome. De er ganske gode, men ikke helt mine favoritter. Jeg har en mistanke om at hun bruker alt for mange forskjellige produkter i håret, slik at det blir tungt, flatt og ser fett ut. Men vet ikke. Hun er ikke helt den rette til å reklamere for hårprodukter. En skikkelig klipp av slitte tupper hadde sikkert hjulpet. Minst 10 cm. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 18. juni #628 Del Skrevet 18. juni Hva var alt dette i går, på Mammahjerter, om hvor vanskelig og travel fellesferien er? Få alt presset inn og planlagt. Hvor vanskelig dette med ferie og barn er når man jobber turnus osv. Betyr det at hun skal tilbake på jobb? Hvis ikke, behøver hun jo ikke å legge alt til fellesferien. Da har hun jo over 2 mnd "fri" med sønnen i sommer. Skjønte ikke det der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 18. juni #629 Del Skrevet 18. juni Viki6 skrev (27 minutter siden): Hva var alt dette i går, på Mammahjerter, om hvor vanskelig og travel fellesferien er? Få alt presset inn og planlagt. Hvor vanskelig dette med ferie og barn er når man jobber turnus osv. Betyr det at hun skal tilbake på jobb? Hvis ikke, behøver hun jo ikke å legge alt til fellesferien. Da har hun jo over 2 mnd "fri" med sønnen i sommer. Skjønte ikke det der. Mulig de hun skal besøke kun har fri i fellesferien?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 18. juni #630 Del Skrevet 18. juni (endret) Bibbi_ skrev (37 minutter siden): Mulig de hun skal besøke kun har fri i fellesferien?? Det nevnte hun ikke. Men Piteå er nå åpent uansett. Og det går å besøke noen selv om de er på jobb på dagtid. Men jeg tenkte ikke på at hun er avhengig av Kenneth til sjåfør til alt, så er vel kanskje det som gjør det vanskelig. Endret 18. juni av Viki6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 18. juni #631 Del Skrevet 18. juni Viki6 skrev (3 timer siden): Hva var alt dette i går, på Mammahjerter, om hvor vanskelig og travel fellesferien er? Få alt presset inn og planlagt. Hvor vanskelig dette med ferie og barn er når man jobber turnus osv. Betyr det at hun skal tilbake på jobb? Hvis ikke, behøver hun jo ikke å legge alt til fellesferien. Da har hun jo over 2 mnd "fri" med sønnen i sommer. Skjønte ikke det der. Ronja er avhengig av andre for å få livet til å gå rundt. Stefaren og moren har vel jobb som gjør at de bare kan ta fri i fellesferien? Eller så prøver hun å fiske følgere med sympati over til egen konto? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 23. juni #632 Del Skrevet 23. juni Tråden er ryddet for krenkelser og persondebatt. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 27. juni #633 Del Skrevet 27. juni Har nå sett gjennom både Ronjas, og resten av mammahjertergjengen sine, snapper fra Tons of Rock i går (onsdag). Det som jeg reagerer litt på er at det fremstår litt som at Ronja er 5. hjul på vogna?🤔 De andre jentene virker veldig sammensveiset, mens Ronja er litt på utsiden liksom...... Bare se litt på kroppsspråk o.l. på de andre jentene rundt Ronja..... Mulig jeg innbiller meg ting, men jeg reagerte ihvertfall litt på det..... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 27. juni #634 Del Skrevet 27. juni Og jammen fortsetter det i samme spor i dag.......Ronja alene på hotellet, lurer på hvordan hun skal finne veien alene til Tons, og ender opp med å spørre noen andre på hotellet som hun kjenner om å dele Bolt.... Resten av mammahjertergjengen drar sammen, uten Ronja. Er jo litt merkelig, eller? 🤔🤔🫣🙈🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 27. juni #635 Del Skrevet 27. juni Og der kom det en sykdomssnap......"Kronisk syke trekkes mot hverandre" mens hun filmer henne hun sitter sammen med........🙈🙈🙈🙈🙈🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 27. juni #636 Del Skrevet 27. juni Granneman82 skrev (1 time siden): Og jammen fortsetter det i samme spor i dag.......Ronja alene på hotellet, lurer på hvordan hun skal finne veien alene til Tons, og ender opp med å spørre noen andre på hotellet som hun kjenner om å dele Bolt.... Resten av mammahjertergjengen drar sammen, uten Ronja. Er jo litt merkelig, eller? 🤔🤔🫣🙈🙈 Synes alt med henne er merkelig jeg da . Hysterisk ute etter litt «kjendis/større influensere oppmerksomhet « og snappe alt som snappes kan (mye skipping på meg hvertfall ) Kommer aldri til å forstå meg på den rare damen nei . 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 28. juni #637 Del Skrevet 28. juni Samme i dag også @JojoMoyes....... Ronja drar på festivalen med noen andre, mens Anna, Iris og Ada koser seg på hotellet sammen før de skal opp på festivalområdet. Før alle reiste til hotellet i Oslo, så virka det jo som de skulle henge sammen allesammen🤔🤔 Ronja var mer inkludert i gjengen i fjor husker jeg, lurer på hva som er annerledes i år🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dipsi Skrevet 28. juni #638 Del Skrevet 28. juni Granneman82 skrev (1 time siden): Samme i dag også @JojoMoyes....... Ronja drar på festivalen med noen andre, mens Anna, Iris og Ada koser seg på hotellet sammen før de skal opp på festivalområdet. Før alle reiste til hotellet i Oslo, så virka det jo som de skulle henge sammen allesammen🤔🤔 Ronja var mer inkludert i gjengen i fjor husker jeg, lurer på hva som er annerledes i år🤔 Syns også det er rart,Ronja gledet seg jo masse til å dra nedover og treffe de andre «mammahjertene»Se andre snapper hverandre,men det virker ikke som Ronja har møtt de etter første dagen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 29. juni #639 Del Skrevet 29. juni Må si at det er hyggelig å se de sammen allesammen i dag da, inkludert Ronja😊😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 29. juni #640 Del Skrevet 29. juni Tråden er ryddet for krenkelser, hets og latterliggjøring. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå