Mowepe Skrevet 29. januar 2020 #1 Del Skrevet 29. januar 2020 Syns den dama er svært vinglete.... først Ronja uperfekt.. så sminkronja.. en drøss med marsvin plutselig, så la hun ut at hun skulle til Danmark og bli gravid... hun blokkerte meg for en god stund siden, siden jeg spurte om hva som egentlig var greia.. Blei ho plutselig skeiv og en periode.? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 30. januar 2020 #2 Del Skrevet 30. januar 2020 Hun har jo sagt at hun ikke ønsker å bli gravid, fordi hun har en kropp som det tok veldig lang tid og få han hun har? Jeg har aldri forstått meg på henne, siste skrik var vel at instagram kontoen hennes var hacket. For å si dette, så plutselig sletter hun alle bildene, og tar vekk mye tidligere hun har skrevet plutselig. Hun er nok veldig usikker på seg selv og rett å slett umoden, det merker man veldig fort på hennes snapdager og når hun skal ta noen på hennes egen kontoer. En ting skal være sikkert, hun byr på seg selv men tåler ikke kritikk/andres meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 30. januar 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 30. januar 2020 15 minutter siden, Jegserdeg skrev: Hun har jo sagt at hun ikke ønsker å bli gravid, fordi hun har en kropp som det tok veldig lang tid og få han hun har? Jeg har aldri forstått meg på henne, siste skrik var vel at instagram kontoen hennes var hacket. For å si dette, så plutselig sletter hun alle bildene, og tar vekk mye tidligere hun har skrevet plutselig. Hun er nok veldig usikker på seg selv og rett å slett umoden, det merker man veldig fort på hennes snapdager og når hun skal ta noen på hennes egen kontoer. En ting skal være sikkert, hun byr på seg selv men tåler ikke kritikk/andres meninger. Heeelt enig. Syns det har vært e tvirrvarr av greier... hun byr på seg selv, men blir veldig litt voldsomt. Hun skrøyt så av at hun aldri brukte sminke osv osv... så plutselig blei sminka det store .. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. januar 2020 #4 Del Skrevet 30. januar 2020 Og hvem er så dette og hva er hun kjent for? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 30. januar 2020 #5 Del Skrevet 30. januar 2020 5 minutter siden, jukkapalme skrev: Og hvem er så dette og hva er hun kjent for? Snapper for mammahjerter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 30. januar 2020 #6 Del Skrevet 30. januar 2020 Pass deg nå så du ikke blir hengt ut av henne på hennes snapp. Hu leser her inne og gikk til hardt angrep på sin snapp her i fjor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 30. januar 2020 #7 Del Skrevet 30. januar 2020 41 minutter siden, Litenoggod skrev: Pass deg nå så du ikke blir hengt ut av henne på hennes snapp. Hu leser her inne og gikk til hardt angrep på sin snapp her i fjor Hun sliter med seg selv, får håpe hun får det bedre med seg selv og får hjelp❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 30. januar 2020 #8 Del Skrevet 30. januar 2020 Jeg har også reagert på henne, valgte å slutte å slutte å se mammahjerter og følge henne. Virker som hu sliter psykisk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 30. januar 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 30. januar 2020 4 timer siden, Litenoggod skrev: Pass deg nå så du ikke blir hengt ut av henne på hennes snapp. Hu leser her inne og gikk til hardt angrep på sin snapp her i fjor Hun har blokkkert meg siden jeg spurte henne om hva som egentlig var greia... å hvorfor hun plutselig blei så opptatt av sminke og utseende når hun "liksom" skal være så uperfekt?... syns det er veldig motstridende... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyann Skrevet 30. januar 2020 #10 Del Skrevet 30. januar 2020 Nå er det jo bare forever living på henne, drittlei så gidder ikke gå inn å se engang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 30. januar 2020 #11 Del Skrevet 30. januar 2020 2 minutter siden, Lillyann skrev: Nå er det jo bare forever living på henne, drittlei så gidder ikke gå inn å se engang. Det som er fint, er at det går an å avfølge. Det er hennes kanal og hun bestemmer selv hva som pubiliseres! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyann Skrevet 30. januar 2020 #12 Del Skrevet 30. januar 2020 1 time siden, Solfridmedhatten skrev: Det som er fint, er at det går an å avfølge. Det er hennes kanal og hun bestemmer selv hva som pubiliseres! Ja heldigvis 😀 men hun mister nok veldig mange følgere om hun interesserer seg for å ha det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adinterim Skrevet 31. januar 2020 #13 Del Skrevet 31. januar 2020 18 timer siden, Solfridmedhatten skrev: Det som er fint, er at det går an å avfølge. Det er hennes kanal og hun bestemmer selv hva som pubiliseres! Javell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 15. februar 2020 #14 Del Skrevet 15. februar 2020 Usikkerheten kommer snikende igjen, legger ut bilder av seg selv i blondeundertøy i håp om å få flere likes og seere. Tragisk rett å slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 21. mars 2020 #15 Del Skrevet 21. mars 2020 Hun starta vel også en spleis en stund før jul for å fixe tenna sine . Men avfølgte henne etter en stund fordi det kun var forever living på hu å . Men syns tenna ser helt like ut så hun har kanskje ikke gjort det enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyann Skrevet 21. mars 2020 #16 Del Skrevet 21. mars 2020 11 timer siden, Hønemor74 skrev: Hun starta vel også en spleis en stund før jul for å fixe tenna sine . Men avfølgte henne etter en stund fordi det kun var forever living på hu å . Men syns tenna ser helt like ut så hun har kanskje ikke gjort det enda Hun hadde jo spleis i fjor for å få møbler til leiligheten også, hun har ikke råd til møbler og tenner men drikke øl, røyke og reise det har hun råd til.... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beka Skrevet 22. mars 2020 #17 Del Skrevet 22. mars 2020 Gud for et ekkelt sted dette er! Kvinnfolk som sitter og rakker ned på andre de ikke en gang kjenner. Skjerp dere. Jeg blir flau av å være kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 24. mars 2020 #18 Del Skrevet 24. mars 2020 Jeg liker Ronja! 🙏🏼Jeg har sans for hennes ærlighet og væremåte. Hun er direkte og underholdende😊Heier på deg Ronja! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 23. april 2020 #19 Del Skrevet 23. april 2020 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 25. april 2020 #20 Del Skrevet 25. april 2020 På 24.3.2020 den 21.33, Solfridmedhatten skrev: Jeg liker Ronja! 🙏🏼Jeg har sans for hennes ærlighet og væremåte. Hun er direkte og underholdende😊Heier på deg Ronja! Jeg liker også Ronja! ❤️ Syns hu er ei humørfylt dame 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå