AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Del Skrevet 29. januar 2020 Synes dere man bør la være å gå på gruppetimer der en ikke klarer alle øvelsene og må gjøre noe tilpasninger? Eller er det greit så lenge en ikke ødelegger for andre? Eks.: Ta step ups istedenfor box jumps, gjøre enkelte av øvelsene uten manualer osv.? Jeg må noen ganger gjøre slike ting, men ser jo at andre gjør det også. Og de fleste øvelsene klarer jeg fint. Anonymkode: 32bb0...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 29. januar 2020 #2 Del Skrevet 29. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eller er det greit så lenge en ikke ødelegger for andre? Yes, helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 29. januar 2020 #3 Del Skrevet 29. januar 2020 Kjør på! Ofte foreslår instruktøren alternative øvelser for de som ikke kan ta den helt ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 29. januar 2020 #4 Del Skrevet 29. januar 2020 Det er helt innafor! Gruppetrening er for alle nivåer, og instruktører skal hensynta og hjelpe også de som ikke klarer alle øvelser. Så kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisterBliss Skrevet 29. januar 2020 #5 Del Skrevet 29. januar 2020 Det er ikke noe problem, folk gjør det hele tiden 😊 Selv gjør jeg noen øvelser uten vekter noen ganger, hvis jeg er sliten og det ville blitt en dårligere utført øvelse med vekter. Har en tendens til å slite meg helt ut med litt mye trening.. Alle må begynne et sted, lykke til 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giin Skrevet 30. januar 2020 #6 Del Skrevet 30. januar 2020 Der jeg trener er vi alt ifra pensjonister til fitness damer. Bare gjør så godt du kan, ingen bryr seg😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå