Gå til innhold

Lett rosa blødning noen dager mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forventet mensen fredag men begynte å blø bare noen dråper med rosa utflod i dag. Er alt håp ute?? 😔😔😔 Jeg bruker å ha mensen smerter i flere dager først men har denne gang bare hatt lett raske verk nederst i magen. Var sikker på at den satt denne gang!! 😔 Men det er to uker siden sex så for lenge siden til at det kan være implantasjons blødning?? 

Anonymkode: e50eb...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen blør selv om de er gravid (jeg hadde en liten / litt tidlig mens med små blødning i 3-4dager med min datter..)💜 

Ta en test på forventet mens dag, er den da negativ må du nok prøve igjen💜 

Masse lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, VeronicaAmanda skrev:

Noen blør selv om de er gravid (jeg hadde en liten / litt tidlig mens med små blødning i 3-4dager med min datter..)💜 

Ta en test på forventet mens dag, er den da negativ må du nok prøve igjen💜 

Masse lykke til! 

Takk for så fint svar! Jeg blør fremdeles men veldig lite. Når jeg har mensen har jeg smerter og mye blod de første dagene. Det blander mellom brunt og rosa blod og er som sagt mindre enn vanlig mens men jeg må bruke bind.

Anonymkode: e50eb...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for så fint svar! Jeg blør fremdeles men veldig lite. Når jeg har mensen har jeg smerter og mye blod de første dagene. Det blander mellom brunt og rosa blod og er som sagt mindre enn vanlig mens men jeg må bruke bind.

Anonymkode: e50eb...86f

Sikreste svaret er og ta en test❤️ Lykke til❤️🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Lenge siden denne tråden ble startet. Men TS, var du gravid? Akkurat det samme skjedde meg nå og jeg er i 2PP og håper virkelig spiren sitter. Skal teste imorgen men klarer ikke vente nesten! Testet 4 dager siden (11dpo, den var negativ) skulle få mensen i går og jeg har også MYE blod og mye smerter. Men fikk bare litt lyserosa på papiret, ingenting etter dette… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...