Vålull Skrevet 1. september #381 Del Skrevet 1. september Forstår hun er influencer, men hva er greia med å filme seg selv gråte eller hyl gråte? Personlig kunne jeg aldri tatt opp et kamera å tatt bilde eller filmet meg selv hulke. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyChick90 Skrevet 2. september #382 Del Skrevet 2. september Vålull skrev (2 timer siden): Forstår hun er influencer, men hva er greia med å filme seg selv gråte eller hyl gråte? Personlig kunne jeg aldri tatt opp et kamera å tatt bilde eller filmet meg selv hulke. Jeg synes det er fint at hun viser sine sårbare sider, men stusser litt over intensjonen. Jeg har alltid vært en fan av Martine Halvorsen, men synes hun dessverre er på vei til å bli noe annet en det hun engang var. Det gjelder både fysisk og psykisk... Føler hun er på vei til å miste seg selv litt, dessverre. Hun selv vil nok påstå at hun har funnet seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 2. september #383 Del Skrevet 2. september Vålull skrev (11 timer siden): Forstår hun er influencer, men hva er greia med å filme seg selv gråte eller hyl gråte? Personlig kunne jeg aldri tatt opp et kamera å tatt bilde eller filmet meg selv hulke. Positivt at influencere viser at livet ikke alltid er en dans på roser for dem heller, men slik hun holder på er det for min del begynt å bli rene parodien. Hun sitter jo «sårbar» og strigråter foran mobilkameraet, mens hun i neste post er superchill og gir inntrykk av å «eie hele verden»? Og denne vanvittige berg- og dalbanen av følelser går hun gjennom minst en gang i uken, virker det som? Det er ikke normalt, og for meg blir det bare fake og tilgjort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karpe Skrevet 10. september #384 Del Skrevet 10. september Får krampe av snappen hennes idag. Dama er jo ikke riktig skrudd sammen. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 10. september #385 Del Skrevet 10. september Karpe skrev (5 timer siden): Får krampe av snappen hennes idag. Dama er jo ikke riktig skrudd sammen. …men du fortsetter å se den, slik at hun kan influense videre? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 11. september #386 Del Skrevet 11. september Tråden er ryddet for latterliggjøring. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 12. september #387 Del Skrevet 12. september «Se på meg, se på meg!» 💋✌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 12. september #388 Del Skrevet 12. september Faen, de derre jævla grimasene.........ser jo helt merkelig ut🫣🫣🫣🤯🤯🤯😵💫 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 12. september #389 Del Skrevet 12. september Likte henne så godt før. Nå er alt så krampaktig og meg, meg, meg. Veldig synd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy13 Skrevet 17. september #390 Del Skrevet 17. september Er det noen som kan forklare HVA hun egentlig surter så for? Har forstått at hun er deprimert - men hva er egentlig grunnen? Har jo vært sånn der i mange år. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 19. september #391 Del Skrevet 19. september Kan noe fortelle meg hvorfor hun ser ut som en kvinnelig utgave av Vegard Harm når hun snakker?? Hun har da ikke holdt på med alle disse faktene før?! Og toneleie når hun prater?? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 19. september #392 Del Skrevet 19. september Palmemor skrev (1 time siden): Kan noe fortelle meg hvorfor hun ser ut som en kvinnelig utgave av Vegard Harm når hun snakker?? Hun har da ikke holdt på med alle disse faktene før?! Og toneleie når hun prater?? Ja, det er så idiotisk at jeg får vondt innvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 19. september #393 Del Skrevet 19. september Sophie1988 skrev (1 time siden): Ja, det er så idiotisk at jeg får vondt innvendig! Har ikke kikka innom henne på en stund, men kom over en post på insta. Hun var jo så flott før, jordnær og fin. Og nå er det all over drama i ansiktet når hun snakker? Huff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 29. september #394 Del Skrevet 29. september Elsk deg sjæl, vær som du er, men glem for søren ikke å logg alt du spiser i Lifesum! 5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 2. oktober #395 Del Skrevet 2. oktober Når hun legger ut «Bildene som ikke kom på Insta, men som fortjener en plass allikevel *tusen emojis*», altså «stygge» bilder av seg selv omtrent ukentlig - Er det bare meg som tenker at det impulsive og ekte ved konseptet er long gone når det er blitt fast rutine? Det ender opp med å bli bare enda en kynisk strategi for å bounde med følgere sine? I tillegg til at hele konseptet er en selvmotsigelse i seg selv. «Bildene som ikke kom på Insta» er åpenbart ment for insta de også. De deles jo der hele veien. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 3. oktober #396 Del Skrevet 3. oktober På tide å avvikle konseptet influencere snart tenker jeg 2 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 8. oktober #397 Del Skrevet 8. oktober Hun har så mye grimaser og fakter at det nesten virker som hun har tics... Hun klarer jo ikke å IKKE lage grimaser lengre enn 5-6 sekunder... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 8. oktober #398 Del Skrevet 8. oktober LinnHenrikke skrev (1 time siden): Hun har så mye grimaser og fakter at det nesten virker som hun har tics... Hun klarer jo ikke å IKKE lage grimaser lengre enn 5-6 sekunder... Det er så grusomt å se på! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 8. oktober #399 Del Skrevet 8. oktober Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 11. oktober #400 Del Skrevet 11. oktober LinnHenrikke skrev (På 8.10.2024 den 9.26): Hun har så mye grimaser og fakter at det nesten virker som hun har tics... Hun klarer jo ikke å IKKE lage grimaser lengre enn 5-6 sekunder... Hun må være sår på innsiden av kinna. Er helt voldsomt hvordan hun suger inn kinna i 90% av all kameratid.. Ser helt idiotisk ut 🤦🏼♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå