Gå til innhold

Martine Halvorsen

linneam

Anbefalte innlegg

BlåSwix skrev (På 2.8.2024 den 20.56):

Tipper det var mye av utleveringa som kunne vært droppa.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julemarsipan skrev (12 timer siden):

Da er leiligheten nok en gang blitt satt ned i pris.. fra prisantydning på 15,8 millioner til at den nå er nede i 12,9 mill.. 

Kjedelig å måtte Selge så mye under det de betalte også 😥

Det er jo ikke supert marked om dagen.

Men jeg hadde personlig ikke ville kjøpt noe som har så mye innsyn til den prisen 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor narsissistisk kan man egentlig være? Når du til og med får saken om Marius Borg Høiby til å handle om seg selv. Hun har virkelig ett sånn grandiost behov for å fremheve seg selv, om det nå er alle disse sinnsyke grimasene å påtatte dansinga eller grining på kamera om og om igjen. Samme hendelser blir tatt opp gang etter gang, å kan ikke forstå at noen syns dette er inspirerende? 

• Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (Akkurat nå):

Hvor narsissistisk kan man egentlig være? Når du til og med får saken om Marius Borg Høiby til å handle om seg selv. Hun har virkelig ett sånn grandiost behov for å fremheve seg selv, om det nå er alle disse sinnsyke grimasene å påtatte dansinga eller grining på kamera om og om igjen. Samme hendelser blir tatt opp gang etter gang, å kan ikke forstå at noen syns dette er inspirerende? 

Jeg tenkte på det samme. Hun har et poeng selvsagt i det hun skriver, og jeg er ikke uenig i det hun skriver. Men, akkurat denne saken handler faktisk ikke om henne, og hun hadde ikke trengt å benytte sin egen historie og bilde av eget fjes for å få fram poenget. 

Endret av powerpuffen
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

powerpuffen skrev (5 minutter siden):

Jeg tenkte på det samme. Hun har et poeng selvsagt i det hun skriver, og jeg er ikke uenig i det hun skriver. Men, akkurat denne saken handler faktisk ikke om henne, og hun hadde ikke trengt å benytte sin egen historie og bilde av eget fjes for å få fram poenget. 

Jeg har aldri hatt sansen for måten hun hele tiden fremhever seg selv, fra tiden hennes far dreiv å spamma ned Facebook med linker til bloggen hennes. Hun virker så lite autentisk og ekte som du får det, alt er krampaktig, overdrevet og fryktelig påtatt. Og halvparten av det hun har lagt frem i løpet av årene overhørt her og der, er neppe sant. Men kanskje man blir sånn av å sitte å filme seg selv grine dag ut og dag inn. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (35 minutter siden):

Jeg har aldri hatt sansen for måten hun hele tiden fremhever seg selv, fra tiden hennes far dreiv å spamma ned Facebook med linker til bloggen hennes. Hun virker så lite autentisk og ekte som du får det, alt er krampaktig, overdrevet og fryktelig påtatt. Og halvparten av det hun har lagt frem i løpet av årene overhørt her og der, er neppe sant. Men kanskje man blir sånn av å sitte å filme seg selv grine dag ut og dag inn. 

Nei, en del av det hun har skrevet er neppe sant. Jeg tror jeg kommenterte på akkurat det for en del sider tilbake. Det er litt mystisk hvordan hun på merkelig vis enten kjenner noen, eller har opplevd selv, et eller annet som er på dagsorden. 

En annen ting jeg har lagt merke til, når hun legger ut en av sine "belærende" videoer, er at hun alltid skal nevne ting i tretall. 

Nå setter jeg bare inn noen eksempler, men av typen;
"En av de tingene jeg har lært er at man skal kjenne på lykke, mestring og egenkjærlighet". 
"Jeg har lært så mye, erfart, og forstått". 
"Kanskje det er fordi man finner en kampkraft, styrke eller mot". 

Jeg blir tullete, gal, sprø..........

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

epleberte skrev (1 minutt siden):

Har hun sminket på seg sår?

Mener å huske at hun ble utsatt for (blind?) vold for noen år tilbake? Mulig det er et foto fra den gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (3 minutter siden):

Mener å huske at hun ble utsatt for (blind?) vold for noen år tilbake? Mulig det er et foto fra den gang. 

Stemmer. Er et gammelt bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (19 timer siden):

Spydde litt i munnen da jeg scrollet forbi innlegget på insta. Så tonedøv som dette burde det ikke gå an å være.

Sandie skrev (18 timer siden):

Det omhandlet blind vold fra en ukjent på vei hjem fra byen eller noe, gjorde det ikke? Vil ikke si at det er i sammenlignbart med partnervold, men i desperasjon etter å få også dette til å handle om Martine, så er det vel så nærme hun kommer. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (19 timer siden):

Spydde litt i munnen da jeg scrollet forbi innlegget på insta. Så tonedøv som dette burde det ikke gå an å være.

Det omhandlet blind vold fra en ukjent på vei hjem fra byen eller noe, gjorde det ikke? Vil ikke si at det er i sammenlignbart med partnervold, men i desperasjon etter å få også dette til å handle om Martine, så er det vel så nærme hun kommer. 

Du er ikke alene. 
Hun har jo ikke blitt utsatt for partnervold, hun har blitt utsatt for blind vold av noen hun ikke har ett forhold eller kjennskap til.

Det er IKKE samme sak. (Sier ikke at blind vold er greit!)

Så hun «melker» ei ku hun selv ikke eier!

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg tror helt på den historien der. Syns det ser sminket ut og hun finnes ikke hoven eller rød på det hvite på øyet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (På 15.8.2024 den 15.15):

Er så enig.. DETTE var lavmål... Å sammenligne et overfall/blind vold med partnervold er helt hinsides.. Partnervold er i en helt annen liga med sterke psykiske traumer da dette er fra en partner du elsker/elsket. det er et helt annet nivå.

At Martine bruker dette for å få oppmerksomhet vitner om en veldig dårlig vurdering og et slags misunnelsesopplegg -"jeg vil også få oppmerksomhet for å si noe om vold". Dette burde hun spart seg for -det ble veldig patetisk.. Og så med det bildet da.. INGEN skal bruke tid nå på å gi henne oppmerksomhet for en hendelse langt tilbake i tid som på ingen måte kan sammenlignes med det Julianne, Nora og hun som står i shitstormen nå.Virkelig ikke..

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whitesnake69 skrev (På 16.8.2024 den 11.57):

Vet ikke om jeg tror helt på den historien der. Syns det ser sminket ut og hun finnes ikke hoven eller rød på det hvite på øyet. 

Dette tenkte jeg også den gangen bilde ble lagt ut.. det ser nesten litt overdramatisert ut , enten sminke, lyset/skygge, eller redigering.. noe som skurrer med det bildet 🥶

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemarsipan skrev (2 timer siden):

Dette tenkte jeg også den gangen bilde ble lagt ut.. det ser nesten litt overdramatisert ut , enten sminke, lyset/skygge, eller redigering.. noe som skurrer med det bildet 🥶

Ikke for å spekulere, men kan det ha vært en oppdiktet historie? Jeg håper og tror at det var reelt, men man kan jo ikke stole på some for fem flate øre. Jeg føler meg så slem som tenker den tanken…

Endret av powerpuffen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Herregud, det svarte blondeantrekket 😵😵😵‍💫😵‍💫 Ikke akkurat spesielt kledelig 🫣🫣🫣 (ref. Instagram).

Hun er jo flott, men hun burde få litt veiledning i å kle seg etter kroppen, for alle kler faktisk ikke alt 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Granneman82 skrev (2 timer siden):

Herregud, det svarte blondeantrekket 😵😵😵‍💫😵‍💫 Ikke akkurat spesielt kledelig 🫣🫣🫣 (ref. Instagram).

Hun er jo flott, men hun burde få litt veiledning i å kle seg etter kroppen, for alle kler faktisk ikke alt 😊

Kan godt få litt veiledning om rettskriving også. Dummeste jeg ser er ord som ikke «finnes»., som råååååååsaaa, årna seg, liveeeeeey, osv. Vet jo det er bevist altså, men syns bare det er barnslig, rett og slett🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (På 30.8.2024 den 21.32):

Jeg synes heller ikke antrekket var spesielt pent, men det har ingenting med hennes kropp å gjøre. Hun kan få kle seg som akkurat som hun vil og i hva enn hun føler seg fin i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

krympeline skrev (37 minutter siden):

Jeg synes heller ikke antrekket var spesielt pent, men det har ingenting med hennes kropp å gjøre. Hun kan få kle seg som akkurat som hun vil og i hva enn hun føler seg fin i.

Poenget er jo at alle kler ikke alt, og jeg synes det er helt tragisk med voksne folk som tydeligvis aldri har lært at man skal kle seg etter kroppen sin. Man kan ha akkurat den stilen man vil, men er det virkelig så vanskelig å se ordentlig ut?🫣🫣🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...