Gå til innhold

"varm kaffe er luksusvare, haha"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke drukket kald kaffe. Ordnet meg termokopp, og min baby tok morgesduppen sin i fanget mitt på puppen. Sov alltid en times tid. Da drakk jeg kaffen min. Termokoppen hadde et godt skrulokk og det var aldri noe problem. Men det var før han ble 5 måneder. Etter det tok jeg kaffen da han tok duppen sin, eller jeg droppet kaffen.

Nå når han er 11 måneder bruker jeg fortsatt termokoppen så kaffen ikke blir kald, og så står den oppå noe høyt og jeg går og tar en slurk sånn innimellom. 

Anonymkode: 9ddb0...da0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en metafor, men mange opplever nok at den har en liten eller stor grad av sannhet i seg. Og for noen er det bokstavelig talt slik. Det samme med varm middag. Jeg tror min baby er innstilt på å bli sulten akkurat i det jeg har lagt mat på middagsfatet mitt. 

I morges laget jeg meg kaffe mens babyen pludret i babynestet, og så da jeg satte meg ned, bæsjet hun. Hver gang jeg trodde hun var ferdig, tok på ren bleie og var på vei ut fra badet, bæsjet hun igjen. Fire bleier senere var kaffen under lunken, og jeg liker den best glovarm. Men jeg fikk laget meg en ny kopp da hun sovnet, og jeg kunne løst det hele med termokopp. 

Jeg får en god del varm kaffe sånn egentlig, men kunne nok likevel funnet på å bruke den varm-kaffe-metaforen hvis jeg satt på kafé med ei venninne og sovende baby. 

 

Anonymkode: 1f759...092

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klistremerkebaby som bare sover på meg, så her blir det bare en kopp varm kaffe på ettermiddagen når far er hjemme og kan holde babyen.

Anonymkode: 34e62...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...