GÃ¥ til innhold

Hvordan sove etter neseoperasjon? 😳

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli gal! 

Opererte neseskillevegg på mandag (er 100% tett), og har ikke sovet siden da. Nå er det en søvnløs natt igjen, rastløse føtter, vondt og bråkete mage, småkvalm og alt mulig rart fordi at jeg er så sliten😴 

Hvordan skal jeg få sove? 

Er vanligvis ikke en mouthbreather, så når jeg liksom skal prøve å sove må med åpen munn så blir det nesten bare snorking og det klarer jeg ikke selv å høre på, pluss tørr munn selvfølgelig, hjelper heller ikke på.. 🙄 

Har fått Pinex Forte mot smerter, men vil liksom ikke "dope" meg på det heller for å sove. Kan man få noe å sove på etter en slik operasjon tro? For dette går ikke lengre... 

Anonymkode: 4ee29...666

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg deg i sofaen med hodet høyt I en god stilling og glo på tv til du sovner. Det er helt for jævlig, men tilslutt så sovner du enten du vil eller ei. 

Og hvorfor er det så ille å ta en forte eller to for å sovne? Du har det jo helt for jævlig nå, er jo helt innafor å ta det for å sovne når du har fått det utskrevet nettopp pga dette.

Anonymkode: a52b2...347

• Liker 1
Skrevet

Uffameg jeg føler meg deg! Ikke galt å ta medisin... Ikke bruk telefon eller nettet... legg deg å se tv uten lyd, eller dropp tv og slukk lyset og hør på sleep meditation på youtube... eksperter sier man ikke skal spise 3 timer før leggetid så ikke kjedespis. Men det er bedre å stå opp å sette seg i stuen om du ligger i senga mer enn 1 time å ikke få sove. Kanskje gå en tur?

Anonymkode: 7827a...13a

Skrevet

Jeg var så desperat til slutt at jeg putter en finger i munnen (mellom jekslene) da jeg la meg, så den ikke skulle lukke seg helt så jeg fikk pusten uanstrengt gjennom munnen 😂🙈 Fungerte for meg. 

Anonymkode: 3f920...126

Skrevet

Prøvde å legge meg på sofaen gårkveld med litt tv, før jeg følte meg trøtt nok til å sove, men neida. Ble jeg flyttet meg til senga ettervert og lå der søvnløs isteden, igjen.😅

Klarer ikke å spise så mye siden ingenting smaker noe akkurat nå, så overspising er det lite av :fnise:

Joda, Forte er grei nok, er bare ikke glad i å ta smertestillende generelt (uten smerter). 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var så desperat til slutt at jeg putter en finger i munnen (mellom jekslene) da jeg la meg, så den ikke skulle lukke seg helt så jeg fikk pusten uanstrengt gjennom munnen 😂🙈 Fungerte for meg. 

Anonymkode: 3f920...126

Hahah, dette er noe jeg også kunne funnet på! Munnen lukker seg bare og jeg våkner av at jeg hiver etter pusten + knusktørr munn som også kveler meg😂 

Huff, derre er håpløst.. 🙈

Anonymkode: 4ee29...666

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...