Gå til innhold

Badoo hjelp.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når en person på min vises offline men når en går på oversikten over alle som er online. Så står samme person online der... 

Hva slags innstillinger er det personen har på da? Jeg tror jo så klart at personen ikke vil at jeg skal se personen online. Men hvorfor når vi aldri omtrent melder oss imellom uansett? 

Anonymkode: 70469...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan velge en innstilling der en står som offline, husker ikke helt hvordan en gjør det igjen, men står under innstillinger mener jeg. Han kan heller ikke se om andre er pålogget da.

Er ikke sikkert det er pga deg han har status som offline, kanskje andre som han også chatter med.

Eller han rett og slett ikke tenker på det.

Anonymkode: 9a24c...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan velge en innstilling der en står som offline, husker ikke helt hvordan en gjør det igjen, men står under innstillinger mener jeg. Han kan heller ikke se om andre er pålogget da.

Er ikke sikkert det er pga deg han har status som offline, kanskje andre som han også chatter med.

Eller han rett og slett ikke tenker på det.

Anonymkode: 9a24c...0e1

Han ? Faan åssen gjetta du det😂😂😂. Er det Lilli Bendriss?... neida d trenger ikke være meg nei helt sant d. Jeg bare lurte. 

Ts

Anonymkode: 70469...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han ? Faan åssen gjetta du det😂😂😂. Er det Lilli Bendriss?... neida d trenger ikke være meg nei helt sant d. Jeg bare lurte. 

Ts

Anonymkode: 70469...2d3

Hahaha... jeg er nok litt synsk. 😅

Neida, jeg tenkte egentlig ikke stort på det, men det er mer en dame ting å lure på sånt, tror jeg. Og jeg er dame selv. 😁

Anonymkode: 9a24c...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hahaha... jeg er nok litt synsk. 😅

Neida, jeg tenkte egentlig ikke stort på det, men det er mer en dame ting å lure på sånt, tror jeg. Og jeg er dame selv. 😁

Anonymkode: 9a24c...0e1

Var bulls eye d👉
Ts 

Anonymkode: 70469...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...