Gå til innhold

Hvor mange biter sushi spiser du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Varierer litt, men i snitt 12-14 biter. Spiser gjerne MYE syltet ingefær ved siden av (og ja, jeg vet at det er ment for å "renske" smakene mellom sushibitene, men syns bare at det er så sjukt godt).

Endret av Eun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Eun skrev:

Varierer litt, men i snitt 12-14 biter. Spiser gjerne MYE syltet ingefær ved siden av (og ja, jeg vet at det er ment for å "renske" smakene mellom sushibitene, men syns bare at det er så sjukt godt).

Jeg har ingefær oppå bitene, elsker også sylta ingefær og glemmer bestandig å be om ekstra. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-16 biter maki, kommer helt an på hvor sulten jeg er. Er mest glad i laks med mango. Men liker det meste, men ikke så glad i det som er frityrstekt. 

Anonymkode: 88eba...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avhenger av hvor mye jet har spist tidligere den dagen og om jeg for eksempel har trent rett før eller ikke, som påvirker hvor sulten jeg er. Men stort sett 10-14 biter. Favoritten er ulike maki-varianter. Spesielt godt liker jeg med laks og avokado. Spiser sushi så sjeldent så jeg unner meg gjerne varianter med chillimajones og/eller Philadelphia også😋

Anonymkode: 9abb7...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å bestille 14-16 biter. Kanskje noe wonton i tillegg. Da blir jeg god og mett. Drikker som regel ingefærøl til.

Anonymkode: 1ccc4...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12-15 biter. Har klart 17 en gang (delte på 30), da var jeg stappmett.

Favoritten er nigiri med laks eller tunfisk samt tunfisk sashimi. Er ikke glad i friterte biter, biter med smøreost eller med dressing/majones på. 

M47, 94kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 20 og 35, er veldig glad i nigiri med kveite og generelt alt med kveite men også fritert scampi toppet med laks og rogn 🤩

Anonymkode: 56cab...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg spiser 8. Mett etter nr 5-6. Favoritten er sånn frityr med avocado, husker ikke hva den heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og min samboer deler på 15 biter og da blir vi begge stappmette.

Anonymkode: 135f4...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes dere spiser så lite :fnise: Jeg har en fast jeg bestiller på 28 biter. Blir sykt mett da. Det er 20 maki og 8 nigiri haha. Sushi ❤️ 

Anonymkode: d5b3f...791

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-12. Liker best maki med laks, rå eller tempura, og gjerne med chillimajones. 

Anonymkode: e2f80...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...