Gå til innhold

Ny seng er jo svindyrt!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi må bytte ut den gamle dobbeltsenga. Jeg ønsker meg en ordentlig kvalitetsseng som kan vare i mange år. Vi har grei økonomi så vil ikke kjøpe noe dårlig. 
Men fy f... så dyrt! 50.000! 😳
 

Finnes det noe sted man kan få kvalitet til en litt bedre pris??? 🙏

Anonymkode: 408c3...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betale 12 000 på kid før 5 år siden, synest den er fantastisk men spørrs jo litt hva du vil ha. 

Anonymkode: cd28e...965

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da av di dyreste modellene på feks fagmøbler. Finnes mange billigere alternativer. Og salg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en helt nydelig Jensen-seng til rundt 25 000,-, så nei 50 000,- er ikke nødvendigvis prisen.

Anonymkode: f02a8...f2c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en helt nydelig Jensen-seng til rundt 25 000,-, så nei 50 000,- er ikke nødvendigvis prisen.

Anonymkode: f02a8...f2c

Var det fullpris?

Anonymkode: 408c3...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste senga jeg har sovet i er IKEA-senga mi til 3500 kroner 😜 Den verste var en dyr Jensen-seng, hadde konstant vondt i ryggen av å sove i den.

Bestemora mi kjøpte en kvalitetsseng til 70.000, men hun sover bedre på skumgummien på hytta. 

Galskap å bruke så mye på seng. 

Anonymkode: bba43...fd6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi må bytte ut den gamle dobbeltsenga. Jeg ønsker meg en ordentlig kvalitetsseng som kan vare i mange år. Vi har grei økonomi så vil ikke kjøpe noe dårlig. 
Men fy f... så dyrt! 50.000! 😳
 

Finnes det noe sted man kan få kvalitet til en litt bedre pris??? 🙏

Anonymkode: 408c3...5d3

Kjøp en seng på Ikea til en brøkdel av prisen og invester i en god overmadrass. Overmadrass en bør derimot ikke være fra Ikea, men wellpur har deilige madrasser til ok pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte ca 5 K for min møkkaseng. Den skal ut når jeg har råd til bedre. Da vil jeg kjøpe en annen plass, men ikke til 50 K nei.

Anonymkode: 10ce3...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte wonderland seg på salg, satt ned fra 55 000 til 30 000, de selger ofte ut eldre modeller på denne tiden av året. Verdt hver krone syns jeg.

Anonymkode: 7cfaa...cac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titusen på Jysk = helt Ok seng. Kanskje litt mer hvis du vil ha en bredere, min er 150. 

Anonymkode: 51e59...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyre senger er ikke nødvendigvis bedre enn billige. Det er bare tull. 

Anonymkode: 4210d...b0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte seng fra IKEA til 6.500,- og madrass fra Jysk til 6.000,-. Beste soveplassen jeg har sovet i! Har vært å sett på dyrere senger og madrasser, men dyrere er ikke alltid lik bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt er ikke nødvendigvis bedre. Dere må finne en seng som har en madrass du kan leve med. Tanten min brukte omkring den summen på en seng som skulle være så fantastisk fordi ryggen hennes er veldig vond. Hun sover omtrent ikke i den, ligger bedre på sofaen, hun har bare ikke rotet seg til å selge den enda. 

Anonymkode: a722a...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg å følge litt med på kampanjer og tilbud. Sengen jeg kjøpte var satt ned fra 47.000 til 36.000 ,- på en kampanje. Wunderland, beste sengen jeg har hatt. Brukte mye tid på å finne den "perfekte" sengen og snakket med mange forhandlere + prøvde mange senger. 

Har hatt rimelige senger tidligere i alle år, etter jeg har investert i ny seng har jeg ikke vondt i ryggen lenger (Og jeg som trodde det var en effekt av kontorjobben min...).

Anonymkode: d6b02...a26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sultan fra IKEA er nydelig og bra for ryggen😊

Anonymkode: 2fde7...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en Jensen seng og den kostet like under 18- 20 000. Jeg tror den han heter Jensen Ambassadør. Jeg har rygg og nakkeproblemer og denne sengen er helt knallgod. 

Anonymkode: 957d5...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr er nødvendigvis ikke bra. Har en venninne som kjøpte seng på salg til 35 000 kr, og hun er ikke fornøyd. Jeg kjøpte min på salg til 2500 kr, på bohus for 7 år siden, og elsker sengen min. Bare synd de ikke selger den lenger.

Anonymkode: 81f22...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...