Gå til innhold

Kikking på treningssenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har opplevd flere eldre kvinner titte på meg som mann når jeg trener, spesielt bøy og pullups.( syntes det er ganske ekkelt at noe av dem stirre😅). Håper det er teknikken de  ser på, ellers er det veldig upassende da dette er kvinner på 40+.

Anonymkode: 92e47...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd flere eldre kvinner titte på meg som mann når jeg trener, spesielt bøy og pullups.( syntes det er ganske ekkelt at noe av dem stirre😅). Håper det er teknikken de  ser på, ellers er det veldig upassende da dette er kvinner på 40+.

Anonymkode: 92e47...5ef

Kvinner glaner mer med årene (pga mer testosteron). Menn glaner mindre med årene (pga mindre testosteron). Om man er slesk eller spennende, avgjøres av den som mottar blikk.

Anonymkode: e46e5...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann 50+,

jeg kikker alltid litt ekstra på unge flotte jenter, spesielt rumper og bryst som er fremtredende på treningssenter,

spesielt når jeg ser at dem ser meg, da kikker jeg alltid et par sekunder ekstra.

Gjør dette utav respekt for jenta og en stille anerkjennelse av deres flotte figur.

Håper og tror min gest blir satt stor pris på 🙂

Anonymkode: b384b...9a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd flere eldre kvinner titte på meg som mann når jeg trener, spesielt bøy og pullups.( syntes det er ganske ekkelt at noe av dem stirre😅). Håper det er teknikken de  ser på, ellers er det veldig upassende da dette er kvinner på 40+.

Anonymkode: 92e47...5ef

Opplever det som bare positivt når kvinner viser oppmerksomhet. Tror aldri jeg har hørt om en mann som har reagert negativt på det, aldri, før akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Paramount skrev:

Opplever det som bare positivt når kvinner viser oppmerksomhet. Tror aldri jeg har hørt om en mann som har reagert negativt på det, aldri, før akkurat nå.

Vel, jeg er ikke så glad i oppmerksomhet fra kvinner 40+, men prøver å ikke vise det. Vet det hadde stilt seg annerledes hvis de var i 20-årene. Altså er det meg og ikke dem som får ta ansvaret for ubehaget. Man må ha lov til å se på hva man vil. 

Anonymkode: e46e5...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...