Gå til innhold

Kikking på treningssenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ja noen glaner mere enn andre. Hvordan tror du det er når du som mann kommer inn og skal løfte vekter på et kommersielt gym?

Flere ganger når jeg ikke har hatt andre muligheter. Benkpress er det jo noen som løfter ganske mye av der også, men ikke så mye knebøy og markløft. Han før deg hadde omtrent satt livet til på 140kg i markløft. Du kommer og legger på ei blå til (180kg) i oppvarming og drar ti veldig lette reps. Da får du blikk da. 

All pr. er god pr. 

???? Så det du sier er at folk glor for å se hvordan og hvor mye man trener? Mulig at det ikke er ræva eller de store lårene mine som er problemet, men løpestilen?

Anonymkode: 58351...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

???? Så det du sier er at folk glor for å se hvordan og hvor mye man trener? Mulig at det ikke er ræva eller de store lårene mine som er problemet, men løpestilen?

Anonymkode: 58351...706

Det kan være at de liker deg også. Vanskelig å si. Ikke noe å bry seg om tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det kan være at de liker deg også. Vanskelig å si. Ikke noe å bry seg om tenker jeg. 

 

16 minutter siden, Von Erich skrev:

De liker det de ser? :) 

Du får spørre de om de er der for å trene eller glo på deg.

Det tviler jeg på, men jeg skjønner at jeg bør glo tilbake 😂

Anonymkode: 58351...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det tviler jeg på, men jeg skjønner at jeg bør glo tilbake 😂

Anonymkode: 58351...706

Jeg pleier å susse og blunke til dem hvis de stirrer litt mye. Da er de raske til å komme seg bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør at du glor/kikker på treningssenteret? Opplever at gamle menn glor åpenlyst når jeg løper. Det er ekkelt, og går utover selvfølelsen min. Ser jeg virkelig så rar ut? Har stor rumpe som beveger på seg når jeg løper, mulig det ser sært ut. 

Anonymkode: 58351...706

Virkelig...........? Tenker det ser særere ut med en rumpe som IKKE beveger seg når man løper.... Man er tross alt i bevegelse. Det er normalt at kroppsdeler beveger på seg, enten man er tykk eller tynn. Kjære vene, så trist det må være å overtenke på denne måten! 

Anonymkode: 1b950...ddf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig...........? Tenker det ser særere ut med en rumpe som IKKE beveger seg når man løper.... Man er tross alt i bevegelse. Det er normalt at kroppsdeler beveger på seg, enten man er tykk eller tynn. Kjære vene, så trist det må være å overtenke på denne måten! 

Anonymkode: 1b950...ddf

Når sønnen min påpeker at det står en fyr å glor når jeg løper, så er det forbi overtekning. 

Anonymkode: 58351...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på deg! Når jeg er på trening... handler det om meg meg meg, om jeg titter så er det fordi du står i veien!!

 

Anonymkode: 92e47...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mange årsaker til at folk stirrer. Det kan være fordi du enten er feit, stygg, teit, sexy eller fascinerende. Du får vinke dem bort til deg og spørre hvorfor de kikker på deg.

For min del så ser jeg på alle. Ser på formen til andre når de løfter, hvor mye KG osv. Men også fordi jeg liker å se kvinneromper i tights. 😁

Anonymkode: a580b...72a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 22.10, AnonymBruker skrev:

Mener dere at 50+ menn stirrer mer enn 20+ menn eller er problemet at dere missliker mer å bli sett på av 50+ menn enn 20+ menn?

Er det mer ekkelt å bli sett på av en ekkel 30+ enn en kjekk 30+?

Anonymkode: 81e1f...225

Hele "kjekkheten" forsvinner jo når han glaner.

Anonymkode: 459f1...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2020 den 0.32, Von Erich skrev:

De liker det de ser? :) 

Du får spørre de om de er der for å trene eller glo på deg.

Liker det de ser? Spiller ingen rolle hvorfor de glaner, det er uoppdragent og vitner om en dårlig personlighet.

Anonymkode: 459f1...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kaster som regel et blikk enten det er bevisst eller ubevisst på de som er i nærheten. 

For min egen del hvis jeg skal se på personen lengre en ett øyeblikk på et treningssenter så er det ofte hvis det er en mann som er helt latterlig pen og veltrent, eller andre kvinner med treningsklær jeg syns er fine eller som jeg syns har en bra fysikk. Da kan jeg ta meg selv i å "glo" litt :P 

Anonymkode: 6d57a...1f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å gå pp treningssenter pga den ekle gloinga. 

Anonymkode: 13b4b...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at det kan være SÅ plagsomt og ett så stort problem med kikking? Trener på Sats, og vil si jeg er en normalt pen/søt kvinne, slank, passe store pupper, langt hår. Men har aldri fått lange blikk på trening før eller opplevd plagsom kikking. Klart noen har sett på meg, men det har jo jeg med de andre også som trener der. Klart blikket treffer ett annet menneske på en plass hvor flere mennesker oppholder seg. Men stirring har jeg aldri opplevd.

Anonymkode: 7c699...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2020 den 8.22, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at det kan være SÅ plagsomt og ett så stort problem med kikking? Trener på Sats, og vil si jeg er en normalt pen/søt kvinne, slank, passe store pupper, langt hår. Men har aldri fått lange blikk på trening før eller opplevd plagsom kikking. Klart noen har sett på meg, men det har jo jeg med de andre også som trener der. Klart blikket treffer ett annet menneske på en plass hvor flere mennesker oppholder seg. Men stirring har jeg aldri opplevd.

Anonymkode: 7c699...a0c

Så fordi DU ikke har opplevd det så skjønner du ikke at andre kan ha opplevd det?:rolleyes: OK.

Stirring/glaning lever i beste velgående og jeg opplever det i stor grad. Ekle gubber har tatt bilder av meg mens jeg har trent (!) og jeg blir ofte snakket om når jeg snur ryggen til. Ja, jeg kan faktisk høre dere. Og nei, jeg innbiller meg ingenting. Ja, jeg har på meg klær, trener ikke i shorts og sportsBH. Nei, liker verken å bli tatt bilde av eller snakket om  :sinna:

Så da er jeg vel finere enn deg da antageligvis. Eller tror du meg fremdeles ikke?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mye gloing på et treningsenter.

Hva de mener med det, eller hva som ligger bak det er ikke alltid like enkelt og vite.

Kansje ren beundring, du blir fasinert av noe

Noen som løfter mange kg, eller er "store" mye muskler

Du ser bra ut

Du trener feil

Titter rundt seg i pausene.

Noens blikk kan være som magneter 🤣

Det kan være mye rart og se på et gym til tider

Endret av Sunset90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Sunset90 skrev:

Det kan være mye gloing på et treningsenter.

Hva de mener med det, eller hva som ligger bak det er ikke alltid like enkelt og vite.

Kansje ren beundring, du blir fasinert av noe

Noen som løfter mange kg, eller er "store" mye muskler

Du ser bra ut

Du trener feil

Titter rundt seg i pausene.

Noens blikk kan være som magneter 🤣

Så rart jeg ikke glor da 😂

Anonymkode: 58351...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så rart jeg ikke glor da 😂

Anonymkode: 58351...706

ikke alle av den typen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2020 den 22.15, Mariángel skrev:

Så fordi DU ikke har opplevd det så skjønner du ikke at andre kan ha opplevd det?:rolleyes: OK.

Stirring/glaning lever i beste velgående og jeg opplever det i stor grad. Ekle gubber har tatt bilder av meg mens jeg har trent (!) og jeg blir ofte snakket om når jeg snur ryggen til. Ja, jeg kan faktisk høre dere. Og nei, jeg innbiller meg ingenting. Ja, jeg har på meg klær, trener ikke i shorts og sportsBH. Nei, liker verken å bli tatt bilde av eller snakket om  :sinna:

Så da er jeg vel finere enn deg da antageligvis. Eller tror du meg fremdeles ikke?
 

Tror ikke det handler så mye om hvem som er finest eller ikke. Å joda, jeg tror deg jeg. Man da er vell jeg heldig ned stedet jeg trener og ikke minst tidspunktet. Tidlig på morgen med bare pensjonister, som har mere nok med seg selv. 

Anonymkode: 7c699...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...