AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #1 Skrevet 27. januar 2020 Hva gjør at du glor/kikker på treningssenteret? Opplever at gamle menn glor åpenlyst når jeg løper. Det er ekkelt, og går utover selvfølelsen min. Ser jeg virkelig så rar ut? Har stor rumpe som beveger på seg når jeg løper, mulig det ser sært ut. Anonymkode: 58351...706
Gjest TheCatLady Skrevet 27. januar 2020 #2 Skrevet 27. januar 2020 (endret) Regner med at det er så enkelt som at kvinner i trange klær er det som gjør at de kikker. For min del får de bare gjøre det så lenge de ikke sitter/står og glaner eller oppfører seg sleskt. Jeg får blikk selv, men tror ikke alltid at det er fordi de liker det de ser. Treningssenter er stort sett ganske små rom så ikke rart om man kikker litt rundt seg. Jeg gjør det selv og ikke alltid fordi jeg synes en fyr er kjekk eller har flott kropp. Noen ganger ser jeg bare på hva de driver med eller lurer på om de snart er ferdig osv. Det er ikke så mye å se på, men ingen tvil om at enkelte menn har seksuelle tanker og tror at alle kvinner er der for å vise seg frem. Endret 27. januar 2020 av TheCatLady
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #3 Skrevet 27. januar 2020 8 minutter siden, TheCatLady skrev: Regner med at det er så enkelt som at kvinner i trange klær er det som gjør at de kikker. For min del får de bare gjøre det så lenge de ikke sitter/står og glaner eller oppfører seg sleskt. Jeg får blikk selv, men tror ikke alltid at det er fordi de liker det de ser. Treningssenter er stort sett ganske små rom så ikke rart om man kikker litt rundt seg. Jeg gjør det selv og ikke alltid fordi jeg synes en fyr er kjekk eller har flott kropp. Noen ganger ser jeg bare på hva de driver med eller lurer på om de snart er ferdig osv. Det er ikke så mye å se på, men ingen tvil om at enkelte menn har seksuelle tanker og tror at alle kvinner er det for å vise seg frem. Nettopp det de gjør (noen er sleske) , jeg tror ikke de glor fordi de liker det de ser og det gjør meg usikker. Har trent aktivt på senter i 4 år men har ikke opplevd det før. Anonymkode: 58351...706
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #4 Skrevet 27. januar 2020 Der jeg trener nå kjenner jeg egentlig ikke på den følelsen av å bli sett på. Selvfølgelig hender det at man møter blikket til noen, men da er det ofte fordi man faktisk bare kikker seg rundt i en pause fra øvelsen. De aller fleste ganger jeg trener er jeg stort sett den eneste jenta blant 7 - 8 andre gutter/menn, og opplever aldri noe ubehagelig. Kan hende fordi det ikke er så mange eldre menn som trener der jeg gjør Jeg har for øvrig opplevd at menn på 50 + stirrer, noe som selvfølgelig er veldig ubehagelig og ekkelt, men jeg tenker at så lenge jeg får gjennomført trening og stenger det ute, så bryr det meg ikke nevneverdig. Anonymkode: f6fb7...b91
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #5 Skrevet 27. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Der jeg trener nå kjenner jeg egentlig ikke på den følelsen av å bli sett på. Selvfølgelig hender det at man møter blikket til noen, men da er det ofte fordi man faktisk bare kikker seg rundt i en pause fra øvelsen. De aller fleste ganger jeg trener er jeg stort sett den eneste jenta blant 7 - 8 andre gutter/menn, og opplever aldri noe ubehagelig. Kan hende fordi det ikke er så mange eldre menn som trener der jeg gjør Jeg har for øvrig opplevd at menn på 50 + stirrer, noe som selvfølgelig er veldig ubehagelig og ekkelt, men jeg tenker at så lenge jeg får gjennomført trening og stenger det ute, så bryr det meg ikke nevneverdig. Anonymkode: f6fb7...b91 Men hva f.. glor de for! Jeg blir skikkelig stresset og klarer ikke å prestere like bra. Anonymkode: 58351...706
Gjest TheCatLady Skrevet 27. januar 2020 #6 Skrevet 27. januar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp det de gjør (noen er sleske) , jeg tror ikke de glor fordi de liker det de ser og det gjør meg usikker. Har trent aktivt på senter i 4 år men har ikke opplevd det før. Anonymkode: 58351...706 Dessverre er enkelte menn sleske, men jeg tror når de oppfører seg på en slik måte så er det fordi de liker det de ser. Hva de tror at de skal oppnå med slik oppførsel må de nesten svare på selv, men positiv tilbakemelding tror jeg ikke at de får.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #7 Skrevet 27. januar 2020 Mener dere at 50+ menn stirrer mer enn 20+ menn eller er problemet at dere missliker mer å bli sett på av 50+ menn enn 20+ menn? Er det mer ekkelt å bli sett på av en ekkel 30+ enn en kjekk 30+? Anonymkode: 81e1f...225 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #8 Skrevet 27. januar 2020 3 hours ago, TheCatLady said: Det er ikke så mye å se på, men ingen tvil om at enkelte menn har seksuelle tanker og tror at alle kvinner er der for å vise seg frem. Hvordan vet du det? Anonymkode: 81e1f...225
Gjest TheCatLady Skrevet 27. januar 2020 #9 Skrevet 27. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det? Anonymkode: 81e1f...225 Enkelte menn mener jo det. Det er bare å lese her på KG så ser man at det er noen som tror det.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #10 Skrevet 27. januar 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener dere at 50+ menn stirrer mer enn 20+ menn eller er problemet at dere missliker mer å bli sett på av 50+ menn enn 20+ menn? Er det mer ekkelt å bli sett på av en ekkel 30+ enn en kjekk 30+? Anonymkode: 81e1f...225 Det er ingen menn i 20 årene som glor på den måten, de har vel kanskje sosiale antenner på treningssenter fremfor de eldre? Jeg bryr meg ikke om de er kjekke eller ikke, det er ekkelt uansett. Anonymkode: 58351...706 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #11 Skrevet 27. januar 2020 37 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ingen menn i 20 årene som glor på den måten, de har vel kanskje sosiale antenner på treningssenter fremfor de eldre? Jeg bryr meg ikke om de er kjekke eller ikke, det er ekkelt uansett. Anonymkode: 58351...706 Mitt inntrykk er motsatt. Det er de unge guttene som ennå ikke har lært å oppføre seg. De eldre vet bedre å oppføre seg men de har alderen mot seg så kvinner reagerer mye mer negativt på de enn de yngre. Yngre menn kan komme unna med mye mer grisete oppførsel enn det eldre kan. Anonymkode: dc670...7bf 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #12 Skrevet 27. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har for øvrig opplevd at menn på 50 + stirrer, noe som selvfølgelig er veldig ubehagelig og ekkelt, men jeg tenker at så lenge jeg får gjennomført trening og stenger det ute, så bryr det meg ikke nevneverdig. Anonymkode: f6fb7...b91 Så du gjør ingenting med det? Du stiller deg til rådighet og lar dem få glo? Det er nå du skal smelle neven i bordet og si ifra om uønsket oppførsel. Gjør du ikke det, så fortsetter det du tydeligvis opplever som både ubehagelig og ekkelt. Jeg gikk på treningssenter kun for kvinner en gang og det var en befriende opplevelse. Mere av dette, takk. Anonymkode: 5fc7c...327
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #13 Skrevet 27. januar 2020 Syns det det er hyggelig om noen ser litt jeg hehe, men tviler opnar de ser på meg av den grunnen. Anonymkode: 73bf6...fd7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #14 Skrevet 27. januar 2020 Mange som liker store rumper veit du. Det er ganske menneskelig å se på ting og tang. Det gjør hunkjønnet også. For mange ville det vært like ille hvis alle ignorerte dem. Maaange jenter som er oppmersomhetssyke så det holder, nei? Hehe.. Nei huff. Anonymkode: 6316d...bf9
GudSelv Skrevet 27. januar 2020 #15 Skrevet 27. januar 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Hva gjør at du glor/kikker på treningssenteret? Opplever at gamle menn glor åpenlyst når jeg løper. Det er ekkelt, og går utover selvfølelsen min. Ser jeg virkelig så rar ut? Har stor rumpe som beveger på seg når jeg løper, mulig det ser sært ut. Anonymkode: 58351...706 Det samme skjer med meg også. Er mann, men enkelte ser meg i skrittet. Har på meg rumpetaske for å dekke til. Ikke at det hjelper så mye 😅 Men da ser de i hvertfall ikke meg i skrittet lenger, så da føler jeg meg litt mer komfortabel. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #16 Skrevet 27. januar 2020 1 minutt siden, GudSelv skrev: Det samme skjer med meg også. Er mann, men enkelte ser meg i skrittet. Har på meg rumpetaske for å dekke til. Ikke at det hjelper så mye 😅 Men da ser de i hvertfall ikke meg i skrittet lenger, så da føler jeg meg litt mer komfortabel. Gamle menn glor på deg? Anonymkode: 58351...706 2
Hr. Aktiv Skrevet 27. januar 2020 #17 Skrevet 27. januar 2020 Ja noen glaner mere enn andre. Hvordan tror du det er når du som mann kommer inn og skal løfte vekter på et kommersielt gym? Flere ganger når jeg ikke har hatt andre muligheter. Benkpress er det jo noen som løfter ganske mye av der også, men ikke så mye knebøy og markløft. Han før deg hadde omtrent satt livet til på 140kg i markløft. Du kommer og legger på ei blå til (180kg) i oppvarming og drar ti veldig lette reps. Da får du blikk da. All pr. er god pr. 2
GudSelv Skrevet 27. januar 2020 #18 Skrevet 27. januar 2020 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker said: Gamle menn glor på deg? Anonymkode: 58351...706 Nja... De gir meg et stygt blikk etter at dama deres har glodd 😄 Neida, men det er faktisk noen menn som stirrer også. Da hender det at jeg stirrer stygt tilbake, men det hjelper ikke bestanding det heller. Endret 27. januar 2020 av GudSelv
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #19 Skrevet 27. januar 2020 4 minutter siden, GudSelv said: Nja... De gir meg et stygt blikk etter at dama deres har glodd 😄 Neida, men det er faktisk noen menn som stirrer også. Da hender det at jeg stirrer stygt tilbake, men det hjelper ikke bestanding det heller. Du lurer vel helst på hva Gud selv gjør på et treningsstudio. Anonymkode: b242f...5bb 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #20 Skrevet 27. januar 2020 Just now, AnonymBruker said: Du lurer vel helst på hva Gud selv gjør på et treningsstudio. Anonymkode: b242f...5bb *De Anonymkode: b242f...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå