AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #21 Skrevet 8. februar 2020 På 7.2.2020 den 9.32, AnonymBruker skrev: Sier alle som gir sjeldnere gaver enn de "offisielle" anledningene tilsier 😅 Dette er noe amerikansk tull! Derfor gidder jeg ikke ta i det med ildtang en gang. Helt meningsløst egentlig. Tar heller damen med ut på en god middag flere ganger i året når jeg har akkurat dette. Anonymkode: 26bbb...bf6
Coronas Skrevet 8. februar 2020 #22 Skrevet 8. februar 2020 Min valentine i år er gråhåret, 4 bent sjarmør med god personlighet 🐾 Tror jeg skal kjøpe en bukett med roser (favoritt blomst), en banankake og spise hele alene 😋❤😍 Og jeg har en Amarone stående. Kjekt at dagen er på en fredag 💝 Happy valentines day folkens 👫👬👭
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #23 Skrevet 8. februar 2020 Høyrehånda er min "valentine". Sånn er det bare. Anonymkode: e7c90...98c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #24 Skrevet 8. februar 2020 Hvert år leser jeg om folk som synes Valentinsdag et noe stort tull, og som sier «det er 364 andre dager i året å vise kjærligheten». Jeg lurer alltid på - tror de at de som feirer valentinsdagen gir blanke i partnerne sine resten av året? Min hypotese er nemlig at de som benytter anledningen til å gjøre noe spesielt på valentinsdagen også benytter anledningene til å gjøre noe spesielt for partneren sin ellers også. Sånn er det hvert fall for oss. Valentinsdag er bare et påskudd for å gjøre noe spesielt, enten det er å gå ut å spise, kjøpe roser eller hva det nå måtte være. Slike ting gjør vi jevnlig hele året. «Det er jo lørdag, vil du være med på kafé», «vi har det så travelt for tiden, skal vi ta en kjærestekveld i kveld» og så videre. Vi viser kjærlighet resten av året også, selv om vi markerer valentinsdag. Anonymkode: 69bbc...021 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #25 Skrevet 8. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvert år leser jeg om folk som synes Valentinsdag et noe stort tull, og som sier «det er 364 andre dager i året å vise kjærligheten». Jeg lurer alltid på - tror de at de som feirer valentinsdagen gir blanke i partnerne sine resten av året? Min hypotese er nemlig at de som benytter anledningen til å gjøre noe spesielt på valentinsdagen også benytter anledningene til å gjøre noe spesielt for partneren sin ellers også. Sånn er det hvert fall for oss. Valentinsdag er bare et påskudd for å gjøre noe spesielt, enten det er å gå ut å spise, kjøpe roser eller hva det nå måtte være. Slike ting gjør vi jevnlig hele året. «Det er jo lørdag, vil du være med på kafé», «vi har det så travelt for tiden, skal vi ta en kjærestekveld i kveld» og så videre. Vi viser kjærlighet resten av året også, selv om vi markerer valentinsdag. Anonymkode: 69bbc...021 Enig. Anonymkode: f1e37...30e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå