Gå til innhold

Snart valentines day....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem er din valentine? 

En vibrerende romanse til valentine? 

Singel for 5 året på rad. Har tenkte å gjøre noe spesielt for meg selv. 

Du har det ikke mer moro enn det du gjør med deg selv. 

Screenshot_20200127-161224_Chrome.jpg

Anonymkode: 3b855...ee6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryr meg ikke om Valentine's Day, og dersom jeg hadde en dame å dele dagen med ville jeg bare brydd meg hvis jeg visste at det er viktig for henne. 

Valentine's Day er noe tull. Mye bedre å overaske noen på en mer tilfeldig dag. Men kanskje viktig å vise/fortelle venninner om hva kjæresten ga/gjorde på Valentine's Day. 

Når det er sagt blir det jo arrangert eventer denne dagen, som jeg fint kan delta på. Må ofte en anledning til for å arrangere eventer, og for at folk skal gidde å joine, som er litt synd. 

• Liker 3
Skrevet

Jegutrykker ikke kjærlighet på andres premisser. Jeg deler opp min kjærlighet i porsjoner utover alle dagene. 

• Liker 2
Skrevet
På 28.1.2020 den 18.58, AnonymBruker skrev:

Jegutrykker ikke kjærlighet på andres premisser. Jeg deler opp min kjærlighet i porsjoner utover alle dagene. 

Enig 😘

Skrevet
På 27.1.2020 den 16.17, AnonymBruker skrev:

Hvem er din valentine? 

En flott kvinne. 

Anonymkode: 59abd...b27

Skrevet

Jeg skal ikke markere dagen i år. 

Anonymkode: bc171...32a

Skrevet

Jeg driter loddrett og vannrett i valentindagen. Det er bare tull. En trenger ikke en spesiell dag i året for å feire kjærligheten. En har 364 andre dager i året å gjøre det på.

Anonymkode: d48b6...81f

• Liker 2
Skrevet

På Valenentins dagen, lager jeg kort og kjøper hjertesjokolade til barna mine ❤️ Meg og mannen feirer ikke valentins dagen, er enig i at man kan «feire» kjærligheten resten av året. Men mannen min som ofte ikke gjøre nettopp det, har godt av å bli påminnet muligheten i kraft av en sånn dag 😂 Vi feirer heller bryllupsdag og passer på å være romantiske i hverdagen heller 😊

Anonymkode: a7b6d...9ac

• Liker 2
Skrevet

Aldri blitt bedt ut men syns det er en hyggelig dag for de som har noen å feire med da.❤️

• Liker 1
Skrevet

Har aldri vært på date på valentines, så kan ikke si jeg bryr meg stort om denne dagen nei... :P

• Liker 1
Skrevet

Vi er blitt Amerikanisert på mange hvis, godt for noen, sårt for de som ingen har. I år får de som ingen har, min oppmerksomhet❤️💌

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ensom hvert år og denne dagen gjør ekstra vondt selv om mange sier det er tull

Gjest theTitanic
Skrevet

Valentines er tull. Morsdag og farsdag og alle andre dager er tull. Det er ingenting som er så lite romantisk som at handlingene er pålagt og forventet. På morsdag og farsdag ser jeg på Facebook at flere legger ut en hedersbemerkning til sine foreldre, samtidig som jeg vet at flere av disse har vært fullstendig håpløse og noen har tilogmed drevet grov omsorgssvikt ovenfor sine nå voksne barn. Men gjemt er glemt tydeligvis. 

Skrevet
2 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Jeg er ensom hvert år og denne dagen gjør ekstra vondt selv om mange sier det er tull

Hva er ondest da, er det å ikke ha noen eller er det bare på den dagen? Jeg bruker å si at man ikke kan ha ondt for noe man ikke har, men heller sette pris på det man har🤔

Skrevet

Jeg elsker Valentinesdagen!! Feirer den hvert år! 

Anonymkode: 9136e...439

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Hva er ondest da, er det å ikke ha noen eller er det bare på den dagen? Jeg bruker å si at man ikke kan ha ondt for noe man ikke har, men heller sette pris på det man har🤔

Hæ? Jeg er ensom hele året hvert år i flere år. Min egen feil. 

• Liker 1
Skrevet
På ‎27‎.‎01‎.‎2020 den 16.17, AnonymBruker skrev:

Hvem er din valentine? 

var da stusselig om du bare unner deg sånt 1 gang i året... må si min er veldig flittig i bruk når jeg er singel.

Ellers er valentinsday noe jeg ikke bryr meg om, mye hyggeligere å både få og gi oppmerksomhet på en helt vanlig dag, når det ikke er forventet.

Anonymkode: 35134...c94

Skrevet
På 28.1.2020 den 18.58, AnonymBruker skrev:

Sier alle som gir sjeldnere gaver enn de "offisielle" anledningene tilsier 😅

Anonymkode: 4d43d...cfc

• Liker 3
Skrevet

Har aldri brydd meg om Valentine's Day. I år har jeg faktisk kjæreste som jeg har vært sammen med en stund, og han har planlagt en tur som blir Valentine's gave. Selvfølgelig er det superkoselig.  Han er generøs og snill hele året, men hiver seg på så han "har en grunn". Jeg forventer ingenting på dagen.

Synes mange er blitt litt vel anti. Det er jo bare en anledning til å gjøre enda litt mer. Jeg er snill mot moren min hele året, men synes jo det er hyggelig å gjøre en liten ekstra sak på morsdagen likevel. Betyr ikke at jeg "trenger en anledning" eller gjør det "på andres premisser". 

Anonymkode: f1e37...30e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...