Gå til innhold

Hoptimist


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tilbords-butikken her hadde opphørssalg og jeg kjøpte meg en rød Hoptimist Junior Bumble. 

Jeg synes de er så fine, og finnes i flere størrelser og farger. Flere butikker har de, bl.a. Kitch'n og her.

Noen som har de?

 

01a1bf48-28e7-49c9-9001-c4e4308a8663.webp

Anonymkode: a8b9a...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er søte, men jeg har ikke helt skjønt poenget. "Hipsternips" på en måte, eller nips for folk som forakter nips. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de! Og jeg er langt fra noen hipster :fnise: Kjøpte min første billig på salg for flere år siden, den er i kobber. Noen år senere kjøpte jeg meg den gule bien :lillesky: Jeg hverken forakter nips eller drukner i det, nipset mitt består ellers av små skulpturkopier av kunst blandet med noen mer barnslige og lekne ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal gi lykke og glede til personen som får de :) Jeg elsker de, pleier å kjøpe i Danmark :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er laget av en dansk designer. 

Neste gang Kitch'n har kampanje ønsker jeg meg disse to.😍

62751681_3007-20.jpg

62751682_3008-40.jpg

Anonymkode: a8b9a...9de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere hoptimister, en litt sotr i lyseblå, min datter har en sau, ellers har vie flere i  rosafarger, og den som er hund og en som er katt, har ellers både kobber og i tre. Får de av en venninne som jobber med merket i Danmark

Anonymkode: 73714...8f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe for meg. Men jeg vil tro de som liker dem blir glade av å se på de. 😊 Skikkelige fargeklatter!

Anonymkode: 0a5b0...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...