Gå til innhold

Hvordan spiser du makrell i tomat?

Fremhevede innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
39 minutter siden, 14.09.2019 skrev:

Jeg blir kvalm av å lese dette. Makrell i tomat stinker.

Hvorfor gikk du inn på denne tråden da :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Luna Llena skrev:

Hvorfor gikk du inn på denne tråden da :klo:

Synes det er flott mange spiser det jeg, det er jo veldig sunt. Lukter ikke det beste, nei. Men mange matvarer som ikke lukter godt.

Anonymkode: 7461b...6b6

Skrevet

På brød eller knekkebrød med kajennepepper og agurk eller rett fra boksen på tur. Godt som nattmat og enkelt. 

Anonymkode: 60f6e...49a

Skrevet

Makrell i tomat på brødskiva, enten som den er, eller med majones på :spise: Beste pålegget :opplyser:

Skrevet

Spiser makrell på brødskive, helst dansk rugbrød. Enter Stabburets "originale" eller King Oscar. Det som ikke får plass på skivene (1 boks til to skiver) mauler jeg. Makrell i tomat er bare godt når boksen er nyåpnet. :)

• Liker 1
Skrevet

Mauler rett ut av boksen, eter med gaffel 

Anonymkode: 07e64...13f

Skrevet

Spiser helst makrell i tomat på knekkebrød, men brød går også. Fordeler ut med gaffel, slik at fisken deler seg fint utover knekkebrødet/skiva.

Skrevet

På brødskive eller knekkebrød, med majones og agurk. Smaker best når den er romtemperert, og ikke kald rett ut fra kjøleskapet. ( Nei, jeg oppbevarer den ikke i kjøleskapet dersom pakningen er uåpnet. )

Anonymkode: 2318c...a9d

Skrevet

På jobb (fysisk jobb), 1 stor boks makrell i tomat. Sausen holder jeg meg unna. Blander ikke fisken inn i den (olje=kalori) Fordeler den på to tynne knekkebrød. Holdere til langt på dag pluss en treningsøkt. D vitamin, B12 pluss andre gode ting i den ❤

Skrevet

Kjøper alltid hakket makrell i tomat. Spiser det på brød eller knekkebrød, med majones og agurk på 😋😋

Anonymkode: 9cf95...be7

Skrevet

Alltid romtemperert og alltid nyåpnet boks. På knekkebrød eller rett fra boksen . Pepper eller hvitløkssalt på. Varierer mellom vanlig, hakket makrell i tomat og den med basilikum .

Var flere år jeg ikke orket synet av makrell i tomat. Gjennom studietiden min hadde vi veldig,veldig ofte en boks makrell i tomat og en boks mais til middag. Det var billig for fattige studenter. Så da sa det stopp ganske lenge etterpå. Men nå momser jeg makrell i tomat igjen. I forgårs fikk jeg helt dilla og spiste tre bokser hakka makrell i tomat som ren kveldskos. Ingenting til.

Anonymkode: 7ca11...e55

• Liker 1
Skrevet

Spiser det sammen med ris til middag. 

Anonymkode: ba3e7...925

Skrevet

For meg er det pålegg . Aldri tilbredt det som middag. Spises fra boksen en sjelden gang. Men ellers på skive el knekkebrød. Majones , agurk og pepper på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...