Veslefrikk Skrevet 25. januar 2020 #1 Del Skrevet 25. januar 2020 Nå skammer jeg meg over å være en del av KG. Den tråden er noe av det styggeste jeg har lest her inne på lenge. Jeg har rapportert, flere ganger, uten at noe skjer. Nå må moderatorene ta seg en runde i den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 26. januar 2020 #2 Del Skrevet 26. januar 2020 Hei, Takk for at du melder. moderator er dessverre ikke pålogget hele tiden, men vi etterstreber at regelbrudd ikke skal stå lenger enn 24 timer. Tråden vil ryddes i løpet av dagen. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 26. januar 2020 #3 Del Skrevet 26. januar 2020 Tråden er nå ryddet. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 18. april 2024 #4 Del Skrevet 18. april 2024 Er tråden om InstaHeidi fjernet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. april 2024 #5 Del Skrevet 18. april 2024 Skogstrolle skrev (1 time siden): Er tråden om InstaHeidi fjernet?? Det ser slik ut. Det er tydelig at det er en som fikk viljen sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 19. april 2024 #6 Del Skrevet 19. april 2024 Den ble skjult for moderering og er lagt ut igjen nå. Beklager at det tok litt tid. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet 11. juni 2024 #7 Del Skrevet 11. juni 2024 Og hvor er den nå? Slettet for godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. juni 2024 #8 Del Skrevet 11. juni 2024 Pusemusen skrev (7 timer siden): Og hvor er den nå? Slettet for godt? Det er kommet en ny en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. juni 2024 #9 Del Skrevet 11. juni 2024 Pusemusen skrev (9 timer siden): Og hvor er den nå? Slettet for godt? Beklager, jeg skjulte den for moderering for en stu d siden og så har det gått rett i glemmeboken. Jeg skal legge den ut igjen i kveld. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå