LittleBabyNothing Skrevet 29. januar 2020 #41 Skrevet 29. januar 2020 Ingen bryster er runde. Ikke silikon string eller saline heller. Det ødelegger kvinnekroppen og folk som liker det er ikke sunt innstilt.
Bunuel Skrevet 29. januar 2020 #42 Skrevet 29. januar 2020 Det er meget uvanlig å like kvinnelige bryster, uansett størrelse.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #43 Skrevet 30. januar 2020 Alle vet at menn liker store pupper og spessielt gutter, men de må ikke være Pamela Anderson store heller da. En god håndfull er bra det også😊 Anonymkode: c6dd1...cef
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #44 Skrevet 30. januar 2020 Heldige? De "riktige" bh-ene koster som regel 500-1000 kr, å finne klær som faktisk tar seg bra ut på en er vanskelig og nakke/rygg-problemer følger etter. Anonymkode: 7a82c...bee
Trøndermann Skrevet 30. januar 2020 #45 Skrevet 30. januar 2020 Liker best de som er store og henger jeg 😇
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #46 Skrevet 30. januar 2020 På 26.1.2020 den 19.13, Mysticgirl skrev: Jeg har store runde bryster som ikke henger, så ikke alle store bryster som henger. Mamma sine henger heller ikke, de er lik mine. Men er naturlig at de henger også Det er vakkert at de både henger eller at de ikke gjør det. kan bare drømme om å få se de. 😍 Anonymkode: 73f62...fdd
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #47 Skrevet 2. februar 2020 På 26.1.2020 den 19.17, AnonymBruker skrev: Mest fritid, men har gått uten BH på jobb også, ja. Anonymkode: 5a4ac...ce2 Fantastisk pirrende uten at jeg hadde lagt merke til det om du ikke sa det i fra. Og ville at jeg skulle se det. Anonymkode: 73f62...fdd
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #48 Skrevet 3. februar 2020 Helt naturlig, kunne ønske flere kunne fått gleden av disse ❤️❤️ Men bor litt på lande 🤪 Anonymkode: 69e6d...98f 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #49 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har hatt forholdsvis store og runde uten heng (70F/75E). De er minst like brede som de er lange og sitter høyt opp og ut på siden, så da ser de mer runde enn ovale ut. Har ofte fått høre at det må være silikon. Men tyngdekraften har kommet hit også nå som jeg har ammet barn og nærmer meg 40, og ikke er de like store eller "fulle" som før heller. Og det har gitt meg mange fordeler. Anonymkode: 8ef39...a7c
Trøndermann Skrevet 3. februar 2020 #50 Skrevet 3. februar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt naturlig, kunne ønske flere kunne fått gleden av disse ❤️❤️ Men bor litt på lande 🤪 Anonymkode: 69e6d...98f De der er altfor nydelige til å gjemme bort ja! 😋
Gjest bloody Skrevet 3. februar 2020 #51 Skrevet 3. februar 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har hatt forholdsvis store og runde uten heng (70F/75E). De er minst like brede som de er lange og sitter høyt opp og ut på siden, så da ser de mer runde enn ovale ut. Har ofte fått høre at det må være silikon. Men tyngdekraften har kommet hit også nå som jeg har ammet barn og nærmer meg 40, og ikke er de like store eller "fulle" som før heller. Og det har gitt meg mange fordeler. Anonymkode: 8ef39...a7c ja du har jo minst to store fordeler... badum-tsss 😄
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #52 Skrevet 4. februar 2020 Jeg har også str 75 I, er ekte,og kunne aldri tenkt mg forandre på dem. Fått høre de er fine mange ganger:) Kan til tider syns de blir litt "mye"..men siden rumpa og hoftene også er litt brede så tipper jg ikke fremover allfall!😂 (bare for å se på d litt humoristisk..) Fordeler?? Litt ekstra polstring kanskje? Litt varmende på vinteren? Nei, mange fordeler har jg vel ikke hatt pga dem😅 Er fornøyd, men irritere mg sinnsykt at det er vrient finne fint undertøy som passer godt- les bh! Om jg finner så er det ofte 500-1200 kroner for en.. Det har ikke jg råd til! Har derimot et par sider på nett som er helt supre- men utenlandsk. Derimot har de bh i ALLE slags str, former og farger.. og til rimelig pris! Så kan tipse om nettsidene til Figleaves, Brastop, Belle lingeri.... -der jg har funnet mest utvalg😉😊 Anonymkode: 7eac5...549
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå