Gå til innhold

Store runde bryst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har store bryster (I cup) med rund form (altså det vil jo si at det er bredde på dem) Og er veldig slank i tillegg.

Men de henger jo ganske mye. Jeg er 20 år. Jeg synes de er nydelige for det om. Brystene mine er noe av det "fine" på meg, andre kvinner har fin rumpe, fint hår osv...

Anonymkode: 2e498...376

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
38 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg har store runde bryster som ikke henger, så ikke alle store bryster som henger. Mamma sine henger heller ikke, de  er lik mine.

Men er naturlig at de henger også :) Det er vakkert at de både henger eller at de ikke gjør det.

Absolutt. Det er ikke nødvendig å stive dem opp kunstig for at de skal være fine. 

Anonymkode: 27825...a2e

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk, forstod et finnes mange som har store og runde bryst. 😍

Anonymkode: 73f62...fdd

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har store bryster (I cup) med rund form (altså det vil jo si at det er bredde på dem) Og er veldig slank i tillegg.

Men de henger jo ganske mye. Jeg er 20 år. Jeg synes de er nydelige for det om. Brystene mine er noe av det "fine" på meg, andre kvinner har fin rumpe, fint hår osv...

Anonymkode: 2e498...376

Veldig bra forklart. 😊

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Jeg har store runde bryster som ikke henger, så ikke alle store bryster som henger. Mamma sine henger heller ikke, de  er lik mine.

Men er naturlig at de henger også :) Det er vakkert at de både henger eller at de ikke gjør det.

Fantastisk, jeg prøver å forestille meg hvor fantastisk deilig dem er. 😊

Skrevet

Deilige, men damene liker ikke vise dem frem

Gjest Von Erich
Skrevet
På 25.1.2020 den 23.51, AnonymBruker skrev:

Bryster som er både store og runde naturlig finnes ikke. Hørt om tyngdekraften?

Anonymkode: 57251...1ff

Jo det finnes.

Skrevet

Jeg har store naturlige runde pupper, har F cup. Og jeg elsker jo puppene mine, men nå strutter de ikke sånn som i mine yngre dager. Jeg er i 40 årene nå, men selv om de har startet å sige nedover, så vil jeg ikke si det er henge pupper enda. Så jeg får fortsette å nyte de. For de ser nok ikke sånn ut da jeg er 80 år og på gamlehjem.

Anonymkode: c434b...700

• Liker 2
Skrevet
På 26.1.2020 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Herregud ..... om en mann hadde valgt meg pga brystene mine 😂🙈 

hva slags forhold er det?? 

Finnes det virkelig sånne folk i voksen alder? 

Og jo, store bryster henger. Også silikon vil trekke nedover etterhvert pga huden mister elastisitet m alderen.

Anonymkode: c10bf...73a

Vel det er mange damer som velger mann etter høyde og penisstørrelse så det er ikke så unaturlig😂

Anonymkode: c6dd1...cef

• Liker 1
Skrevet

Det er det beste som finnes, men uheldigvis blir slike bryster ødelagt av gravitasjonen.

De eneste som kler veldig store bryster er tenåringer. Fint å pule på, men om man skal ha en parner for livet velger man små bryster, slik at de holder seg. Også må man selvsagt aldri få barn med henne. Gå barnløs eller velg surrogati.

Anonymkode: 380d6...fef

Skrevet

Har H-cup. Det er ingen fordel med store bryst. De er tunge, man må kjøpe svindyre bh-er, en hel haug med klær passer ikke pga av at brystene er store, ryggsmerter, de er i veien når man trener osv. Men de ser fine ut i enkelte plagg da. Det må være alt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke denne tråden her. Hva er det egentlig TS vil ha svar på?

Ja jeg har store bryst.Om det er normalt aner jeg ikke, jeg ser ikke på andres bryster. Nei, jeg har ikke fått noen fordeler av det. Bare kronisk vondt i ryggen, og jeg hater å kjøpe klær for ingenting passer.

K41

Anonymkode: 09a84...7d4

Skrevet
On 1/26/2020 at 3:00 AM, AnonymBruker said:

Er enig Ts. Store pupper er digg. Derfor går jeg alltid etter halvtjukke damer. De har som regel store nok pupper. 

Anonymkode: d7e25...407

Halvtjukke damer ❤️ 

Synd alle er på slanker'n i dag. Norske damer kunne godt vært litt rundere.

Anonymkode: 96155...b66

Skrevet

alle naturlige bryster, tipper/"henger" ned, uansett størrelse. "upper pole fullness" finnes ikke i naturen, bare som implantater

Skrevet
På 25.1.2020 den 23.52, AnonymBruker skrev:

Du er sjalu 

Anonymkode: 09464...9db

Ikke et argument. Uenighet og fakta er ikke sjalusi

Skrevet

Nå føler alle vi med A/B cup oss diskrimminert.

Skrevet
19 timer siden, Von Erich skrev:

Jo det finnes.

nei, oval, men ikke rund. dette forklarte jeg over med så kalt upper pole fullness. det finnes ikke i naturen

Skrevet

Jeg bruker Change 65I. de henger og ser ikke store ut. har oval form men ikke rund for de er naturlige

• Liker 1
Skrevet

Store runde silikonbryster er det fineste som finnes😍

Anonymkode: 9f285...373

Skrevet

Rund og oval går under samme begrep. Deilige like fullt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...