Gå til innhold

Liker du Astrid S

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

norw skrev (På 20.3.2020 den 14.26):

Hvem som spiller instrumentene og hvem som har skrevet låtene har jo null betydning. 

Jo, det har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 21.4.2020 den 21.48):

Ærlig talt, hører ikke på artister som ikke kan skrive egne låter eller spille instrumenter, for meg er autensiteten til en artist viktig, å høre på sangere produsert av plateselskaper gir meg ingenting.

Anonymkode: 9bded...410

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.4.2020 den 10.52):

Det er noe helt annet når en artist selv skriver og lager musikken, den blir mer personlig og autentisk, den har mer egenart. Vedkommende viser at hen har talent og har kompetanse. Låtene laget av et låtskriveteam og team av produsenter vil aldri bli like personlig og rått, det er bare masseprodusert ræl. 

Dere som hevder slikt; Krever dere at skuespillere skal skrive sine egne stykker også? De må jo vise de er autentisk og talent på flere områder 🏳️

En sanger kan ha nydelig stemme og synge med innlevelse selv om sangene er skrevet av andre. Om det blir masseprodusert ræl har med produksjonen å gjøre.

Jeg liker Astrid S. Virker som ei som står på og har fin stemme. 

Anonymkode: e128c...269

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 10.12.2022 den 1.12):

Enig

Elton John skrev ikke sangene sine selv.

Anonymkode: dc834...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Elton John skrev ikke sangene sine selv.

Det er greit nok det. Aldri likt Elton John, så det har null betydning for meg. Det er ingen tvil om at artister skriver selv burde få mer respekt enn artister som synger andres sanger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 23.12):

Altså…det er umulig å ikke like noe slikt:

A9C230EC-2BB8-4A7C-9874-E9B7C3FA9CE9.jpeg

Anonymkode: cc637...7ab

Oi, har hun tatt silikon? Puppa har jo blitt giga. Britney og xtina er bedre enn Astrid 

Anonymkode: 98f09...9bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Jeg synes det er gøy når nordmenn lykkes og jeg heier på nordmenn som prøver seg internasjonalt. Så jeg heier på Astid S. Men jeg musikken hennes er ikke noe jeg  selv liker å høre på.

M30

Anonymkode: 42369...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt! Jeg synes hun har særpreg så det holder. Hører fort at det er hun som synger.

Taylor Swift derimot er masseprodusert og veldig kjedelig, bortsett fra et par sanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.1.2020 den 15.48):

Hvor gammel er du?

Nei. Er 43.

Anonymkode: f3379...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange som er altfor gamle her til å høre på Astrid S... Barnslige mennesker. 

Anonymkode: f3379...2b2

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt intetsigende, er det en Norsk Taylor Swift greie? Absolutt ingen egen identitet eller noe kvaliteter som skiller seg fra mengden av cookie cutter pop artister.

Endret av K.B.
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,  en "artist" som ikke skriver sangene selv og lever på  subsidier fra våre skattepenger fordi ikke nok mennekser er interessert i musikken hun har kjøpt fra andre. 

Anonymkode: 9b41f...3f9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jeg for gammel til. Er for gammel til å høre på Taylor Swift også for den slags skyld. Er 44.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.4.2020 den 21.48):

Ærlig talt, hører ikke på artister som ikke kan skrive egne låter eller spille instrumenter, for meg er autensiteten til en artist viktig, å høre på sangere produsert av plateselskaper gir meg ingenting.

Du skal ikke gå veldig langt tilbake i musikkhistorien før det var nokså uvanlig å skrive egne låter og spille på egne plater. Artisten møtte gjerne opp og sang, og det var det. Elvis, nesten alle Stax- og Motown-artistene, de fleste store country-artistene fram til nittitallet, Janis Joplin og Joe Cocker, lista er veldig lang. Selvsagt kunne de spille alle sammen, men de spilte ikke på egne innspillinger og stort sett ikke live heller. De sang og det var det. Låtskrivinga var det andre som tok seg av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...