Gå til innhold

Liker du Astrid S


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hører ikke på slikt lettbeint popmusikk, kjedelig musikkstil, kjedelig stemme.... Finnes tusenvis av slike sangere.

Eneste "popjenten" jeg gidder å høre på, er Taylor Swift. 

Er 29 år. 

Anonymkode: 9bded...410

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye at jeg ville kjøpt et album. Men mye nok til at jeg har musikken på Spotify. Er 32

Anonymkode: 64865...959

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte godt sangen hun hadde i Hjem til jul. Den heter vel Years. Ellers hører jeg lite på henne. Synes at hun mangler særpreg. Det blir for likt. 
 

Er 31 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låtene er greie nok de og artisten er sympatisk, men jeg får vondt i øregangene av å høre på voksne kvinner som synger med småpikestemme, og det gjør Astrid S. Jeg håper at hun snart vokser fra det der og begynner å høres litt mindre tolv og et halvt ut. Jeg håper egentlig at hele trenden med småpikestemmer dør ut, for jeg synes bare det høres dustete ut og ikke sexy som det sikkert er tenkt å gjøre. 

Anonymkode: 69b7c...580

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Likte godt sangen hun hadde i Hjem til jul. Den heter vel Years. Ellers hører jeg lite på henne. Synes at hun mangler særpreg. Det blir for likt. 
 

Er 31 😊

Hun mangler særpreg og substans. Jeg er 39år. Fryktelig søt er hun må sies. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DeLorean skrev:

Hun mangler særpreg og substans. Jeg er 39år. Fryktelig søt er hun må sies. 

Er man fryktelig søt, burde man kanskje oppsøke en karriere i modellbransjen, ikke i musikkbransjen. For mange syngedamer er søte, men middelmådige når det gjelder musikalitet. Taylor Swift er den eneste av dagens såkalte "popstjerner" som jeg gidder å høre på, og det er på grunn av at hun er talentfull når det gjelder låtskriving. Du vet det er hun selv som har laget låtene hun synger og ikke et team av produsenter, låtskrivere, etc. Jeg orker ikke "artister" som ikke behersker instrumenter eller lager låtene sine selv. 

Anonymkode: 9bded...410

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen gode låter som jeg vet om, men så har jeg aldri hørt aktivt på henne.

K35

Anonymkode: 51c55...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. En pen stemme, for all del, men syns den blir veldig slitsom å høre på. 

Anonymkode: 9de12...b5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler henne ikke🙈. Må skifte sang så fort jeg hører det er henne🤪

Anonymkode: f6d94...ed7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er veldig flink, og hun kommer godt ut av det i media, men ikke den typen musikk jeg hører mest på. 37

Anonymkode: c42a6...f46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg liker henne. Hun virker som en hyggelig person og er veldig pen og sjarmerende. Sangstemmen er fin, men jeg tror nok det er utseendet mer enn sangstemmen som har gjort henne kjent. Foretrekker andre artister i samme sjanger.

Anonymkode: 0e7d0...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt jente, men ikke helt min favoritt. Helt greit å høre på når det kommer på radioen i bilen, men ikke noe jeg setter på selv. Er 41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt med jenta, men sangene er ensformige og kjedelige. Ville aldri gått på konsert. Så henne på P3 konsert, hvor hun spilte et par låter etter Sigrid. Sigrid har egne mooves og har en greie, så ut som Astrid s prøvde på det samme. Det funka ikke for henne. 

Kvinne 35

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...