Gå til innhold

Liker du Astrid S


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som all annen klesbutikkpop. Er 36.

Anonymkode: 4adf5...857

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har aldri hatt sansen for henne. Jeg er 24 år. 

Anonymkode: bfcfb...eee

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt skjønt Astrid S. Har hun egne sanger? Eller kun remix? Føler hun plutselig bare var der og alle snakket om henne som om hun var noe stort

Anonymkode: 16255...8f3

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke helt skjønt Astrid S. Har hun egne sanger? Eller kun remix? Føler hun plutselig bare var der og alle snakket om henne som om hun var noe stort

Anonymkode: 16255...8f3

Ja, hun var med på en norsk sangkonkurranse (x-faktor tror jeg). Dommerne løftet henne opp og frem. Hun ble stemt ut av folket, og da raste dommerne og begynte å skjelle ut de som stemte. Så lenge noen som har påvirkningskraft ønsker å satse på noen kan hvem som helst bli kjent. Hun er jo bare gjennomsnittlig, men folket har nå lært seg å like henne etter at hun har fått muligheten til å satse på en sangkarriere. 

Det er kanskje også av denne grunnen jeg ikke liker henne noe særlig. Hvis det ikke var for det hadde jeg nok ikke hatt en mening om henne i det hele tatt. 

Anonymkode: bfcfb...eee

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har aldri likt henne. Verken stemmen eller sangene. Kvinne, 33. 

Anonymkode: d4269...ca0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hører på henne under tvang på jobb (spilleliste, høytaler i taket, klesbutikk) 

MEN. Hadde jeg var 20 år yngre så hadde jeg sikkert digget henne! :) bite i det sure eplet og innse at jeg begynner å bli gammel 🙈

Anonymkode: 4550c...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hun var med på en norsk sangkonkurranse (x-faktor tror jeg). Dommerne løftet henne opp og frem. Hun ble stemt ut av folket, og da raste dommerne og begynte å skjelle ut de som stemte. Så lenge noen som har påvirkningskraft ønsker å satse på noen kan hvem som helst bli kjent. Hun er jo bare gjennomsnittlig, men folket har nå lært seg å like henne etter at hun har fått muligheten til å satse på en sangkarriere. 

Det er kanskje også av denne grunnen jeg ikke liker henne noe særlig. Hvis det ikke var for det hadde jeg nok ikke hatt en mening om henne i det hele tatt. 

Anonymkode: bfcfb...eee

Hun var med på idol

Anonymkode: ebc4d...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 26.1.2020 den 21.00, AnonymBruker skrev:

Er man fryktelig søt, burde man kanskje oppsøke en karriere i modellbransjen, ikke i musikkbransjen. For mange syngedamer er søte, men middelmådige når det gjelder musikalitet. Taylor Swift er den eneste av dagens såkalte "popstjerner" som jeg gidder å høre på, og det er på grunn av at hun er talentfull når det gjelder låtskriving. Du vet det er hun selv som har laget låtene hun synger og ikke et team av produsenter, låtskrivere, etc. Jeg orker ikke "artister" som ikke behersker instrumenter eller lager låtene sine selv. 

Anonymkode: 9bded...410

Hvem som spiller instrumentene og hvem som har skrevet låtene har jo null betydning. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Astrids musikk er litt kjedelig og at stemmen hennes er for ordinær.  Liker jenta,  da det virker som at hun er hyggelig.  Men musikalsk når hun ikke opp til kvaliteten til Sigrid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2020 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Hører ikke på slikt lettbeint popmusikk, kjedelig musikkstil, kjedelig stemme.... Finnes tusenvis av slike sangere.

Eneste "popjenten" jeg gidder å høre på, er Taylor Swift. 

Er 29 år. 

Anonymkode: 9bded...410

Taylor Swift av alle 😅 ja man har ulik smak. ..

Astrid ja takk, Taylor Swift ikke F!!..

Anonymkode: 332a4...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt musikken hennes, så den kan jeg ikke uttale meg om.

Men så et bilde av en brennhet dame som jeg lurte på hvem var, og det viste seg da å være henne.

Kanskje ikke det du skulle frem til?

Anonymkode: 01be9...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.1.2020 den 9.23, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg liker henne. Hun virker som en hyggelig person og er veldig pen og sjarmerende. Sangstemmen er fin, men jeg tror nok det er utseendet mer enn sangstemmen som har gjort henne kjent. Foretrekker andre artister i samme sjanger.

Anonymkode: 0e7d0...588

Hvis du hadde sett henne i Idol for noen år tilbake hadde du ikke tenkt det. Ikke fordi hun ikke var pen, men fordi hun blåste folk av banen med stemmen sin, og da var hun bare 16 år. Hun har en veldig god stemme i virkeligheten, men på låter som er spilt inn i studio skiller hun seg jo ikke ut, fordi andre er autotunet til å høres ut som hennes stemme er naturlig. I tillegg syns jeg ikke man hører så mye av det særpreget hun hadde i Idol i låtene hennes, så musikken hennes yter rett og slett ikke stemmen hennes rettferdighet. 

Anonymkode: 858d4...8c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2020 den 21.00, AnonymBruker skrev:

Er man fryktelig søt, burde man kanskje oppsøke en karriere i modellbransjen, ikke i musikkbransjen. For mange syngedamer er søte, men middelmådige når det gjelder musikalitet. Taylor Swift er den eneste av dagens såkalte "popstjerner" som jeg gidder å høre på, og det er på grunn av at hun er talentfull når det gjelder låtskriving. Du vet det er hun selv som har laget låtene hun synger og ikke et team av produsenter, låtskrivere, etc. Jeg orker ikke "artister" som ikke behersker instrumenter eller lager låtene sine selv. 

Anonymkode: 9bded...410

Om du hadde fulgt med, så hadde du kanskje visst at hun skriver låter selv også. I tillegg spiller hun både gitar og tangenter (som jeg vet om, mulig hun trakterer andre instrumenter også).

Og om du også hadde fulgt med på din heltinne Taylor Swift, hadde du også visst at hun også får hjelp til låtskrivingen, bl.a. fra svenske Max Martin - som også har skrevet masse for Britney Spears, Backstreet Boys osv.
Dette er slettes ikke uvanlig i dagens popverden.

Og nei, jeg hører hverken på Astrid eller Taylor

Anonymkode: 311a1...8e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man tenker på at dette er live, altså ikke noe juks med stemmen, og jenta her er bare 16 år, så ville jeg absolutt ikke kalt denne stemmen "helt ordinær": 

 

Anonymkode: 858d4...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 21.3.2020 den 23.05, AnonymBruker skrev:

Hvis man tenker på at dette er live, altså ikke noe juks med stemmen, og jenta her er bare 16 år, så ville jeg absolutt ikke kalt denne stemmen "helt ordinær": 

 

Anonymkode: 858d4...8c3

Det der var grusomt å høre på. Beklager. 
 

Husker hun røyk ut til fordel for ei annen som også het Astrid. «Alle» heiet på Astrid S virket det som (dommerne hauset henne opp), men det var hun andre som gikk videre (helt riktig, hun hadde mye bedre stemme). Helt siden da har jeg ikke likt stemmen hennes, skjønner ikke hvorfor hun ble så populær. 
 

Sigrid og Dagny er tusen ganger bedre. 

Anonymkode: 34fb0...8be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2020 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Om du hadde fulgt med, så hadde du kanskje visst at hun skriver låter selv også. I tillegg spiller hun både gitar og tangenter (som jeg vet om, mulig hun trakterer andre instrumenter også).

Og om du også hadde fulgt med på din heltinne Taylor Swift, hadde du også visst at hun også får hjelp til låtskrivingen, bl.a. fra svenske Max Martin - som også har skrevet masse for Britney Spears, Backstreet Boys osv.
Dette er slettes ikke uvanlig i dagens popverden.

Og nei, jeg hører hverken på Astrid eller Taylor

Anonymkode: 311a1...8e2

De artistene jeg hører på skal lage musikken sin selv, at de har laget et par middelmådige låter endrer ingenting.

Taylor skriver alt selv. Max Martin er en produsent som sitter bak et mixbord. Taylor står bak låtskrivingen, at hun får en til å hjelpe med miksing endrer jo ikke det faktum at hun skriver låtene selv. Hun hadde også en app hvor alle kunne følge med når hun jobbet med et album, hvor Max Martin jobbet med produksjonen og han skrev ikke én linje. Taylor sto bak alt av låtskriving og melodi. Når noen hjelper henne med å velge hvilke ord hun skulle bytte ut, blir de kreditert. 

Ryan Tedder bekrefter det jo her: 

 

Anonymkode: 9bded...410

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2020 den 22.52, AnonymBruker skrev:

Taylor Swift av alle 😅 ja man har ulik smak. ..

Astrid ja takk, Taylor Swift ikke F!!..

Anonymkode: 332a4...444

Dette beviser jo bare din inkompetanse. Taylor er mer enn hitlåtene hennes, det finner du ut hvis du tar seg tid til å høre på albumene hennes. Astrid S bør ikke bli nevnt i samme setning som Taylor engang.

Anonymkode: 9bded...410

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2020 den 14.26, norw skrev:

Hvem som spiller instrumentene og hvem som har skrevet låtene har jo null betydning. 

Ærlig talt, hører ikke på artister som ikke kan skrive egne låter eller spille instrumenter, for meg er autensiteten til en artist viktig, å høre på sangere produsert av plateselskaper gir meg ingenting.

Anonymkode: 9bded...410

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...