Tough cookie Skrevet 24. januar 2020 #1 Del Skrevet 24. januar 2020 Har Beyonce også fått Kardashianrumpe og hofter nå? Det ser nesten sånn ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 24. januar 2020 #2 Del Skrevet 24. januar 2020 Hvilket bilde refererer du til? Beyoncé har jo alltid hatt former. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 24. januar 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2020 Jeg har sett en reklamefilm hun har laget for Adidas tror jeg, og jeg synes hun så så formfull ut. Det kan jo hende at hun bare har blitt litt mer kraftig.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig95 Skrevet 24. januar 2020 #4 Del Skrevet 24. januar 2020 Akkurat nå, Anne 69 skrev: Jeg har sett en reklamefilm hun har laget for Adidas tror jeg, og jeg synes hun så så formfull ut. Det kan jo hende at hun bare har blitt litt mer kraftig.. Så den jeg også! Så kanskje en smuuule mer formfull ut nå ja, men vil jo aldri se ut som en Kardashian uansett, hun har ihvertfall lår som kan matche en stor rumpe:)))) Hehe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. januar 2020 #5 Del Skrevet 24. januar 2020 2 timer siden, Anne 69 skrev: Jeg har sett en reklamefilm hun har laget for Adidas tror jeg, og jeg synes hun så så formfull ut. Det kan jo hende at hun bare har blitt litt mer kraftig.. Hun la jo på seg over 20 kg når hun gikk gravid med tvillingene,ikke rart hun er mer formfull. Hun er utrolig vakker uansett 😊 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eelisabethh Skrevet 26. januar 2020 #6 Del Skrevet 26. januar 2020 Det er ganske godt kjent at hun redigerer kroppen sin på instagram hvertfall, da kan det jo tenkes at hun redigeres ellers også. Jeg er uansett enig i at hun er vakker, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. januar 2020 #7 Del Skrevet 26. januar 2020 Hun har garantert fikset på kroppen hun også, men det ser ihvertfall litt mer symmetrisk ut. Er jo ikke sååå veldig naturlig å ha diger ræv og spikertynne lår slik alle kardæsjæns har! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 30. januar 2020 #8 Del Skrevet 30. januar 2020 Beyonce var ganske skinny for 15 år siden. Men hun har jo fått flere barn bla tvillinger. Så vil tro kroppen endret seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBabyNothing Skrevet 30. januar 2020 #9 Del Skrevet 30. januar 2020 (endret) huff stygge klær det der. hun så kraftig ut med muskler. Synes ikke lårene er så store. Mest midje Merkelig at når midjen min er så vid så føler jeg meg feit. Endret 30. januar 2020 av LittleBabyNothing 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 7. februar 2020 #10 Del Skrevet 7. februar 2020 På 24.1.2020 den 19.15, Anne 69 skrev: Har Beyonce også fått Kardashianrumpe og hofter nå? Det ser nesten sånn ut... Hun har ikke vært tynn siden destinys child tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 7. februar 2020 #11 Del Skrevet 7. februar 2020 På 24.01.2020 den 19.25, Anne 69 skrev: Jeg har sett en reklamefilm hun har laget for Adidas tror jeg, og jeg synes hun så så formfull ut. Det kan jo hende at hun bare har blitt litt mer kraftig.. Jeg synes også hun er ganske stor i den. Særlig rumpa som har vokst, ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 8. februar 2020 #12 Del Skrevet 8. februar 2020 For en flott tråd! Sitte å rakke ned på og kritisere kroppen til en vakker kvinne på denne måten. Mens man i andre tråder vil kroppspress til livs, og kritiserer bloggere nedenom og hjem. Men, som en meget omdiskutert SE sier: "Dobbelmoral er bedre enn ingen moral". 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. februar 2020 #13 Del Skrevet 9. februar 2020 Det er klart at hun er operert, det kan selv et barn se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. februar 2020 #14 Del Skrevet 10. februar 2020 Det er vel strengt tatt Kim k som har kopiert Beyoncé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå