Gå til innhold

Beyonce med Kardashian kropp

Tough cookie

Anbefalte innlegg

Har Beyonce også fått Kardashianrumpe og hofter nå? Det ser nesten sånn ut... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilket bilde refererer du til? Beyoncé har jo alltid hatt former.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett en reklamefilm hun har laget for Adidas tror jeg, og jeg synes hun så så formfull ut. Det kan jo hende at hun bare har blitt litt mer kraftig.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anne 69 skrev:

Jeg har sett en reklamefilm hun har laget for Adidas tror jeg, og jeg synes hun så så formfull ut. Det kan jo hende at hun bare har blitt litt mer kraftig.. 

Så den jeg også! Så kanskje en smuuule mer formfull ut nå ja, men vil jo aldri se ut som en Kardashian uansett, hun har ihvertfall lår som kan matche en stor rumpe:)))) Hehe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anne 69 skrev:

Hun la jo på seg over 20 kg når hun gikk gravid med tvillingene,ikke rart hun er mer formfull.

Hun er utrolig vakker uansett 😊

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelisabethh

Det er ganske godt kjent at hun redigerer kroppen sin på instagram hvertfall, da kan det jo tenkes at hun redigeres ellers også. Jeg er uansett enig i at hun er vakker, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har garantert fikset på kroppen hun også, men det ser ihvertfall litt mer symmetrisk ut.  Er jo ikke sååå veldig naturlig å ha diger ræv og spikertynne lår slik alle kardæsjæns har!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beyonce var ganske skinny for 15 år siden. Men hun har jo fått flere barn bla tvillinger. Så vil tro kroppen endret seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff stygge klær det der. hun så kraftig ut med muskler.

Synes ikke lårene er så store. Mest midje

Merkelig at når midjen min er så vid så føler jeg meg feit. 

Endret av LittleBabyNothing
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2020 den 19.15, Anne 69 skrev:

Har Beyonce også fått Kardashianrumpe og hofter nå? Det ser nesten sånn ut... 

Hun har ikke vært tynn siden destinys child tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎01‎.‎2020 den 19.25, Anne 69 skrev:

Jeg synes også hun er ganske stor i den. Særlig rumpa som har vokst, ser det ut som. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott tråd! Sitte å rakke ned på og kritisere kroppen til en vakker kvinne på denne måten. Mens man i andre tråder vil kroppspress til livs, og kritiserer bloggere nedenom og hjem. Men, som en meget omdiskutert SE sier: "Dobbelmoral er bedre enn ingen moral". 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...