Gå til innhold

Er moderatorene på Rampelys alltid de samme?


Anbefalte innlegg

Som trådtittel sier: er de betalte moderatorene bak brukernavnene Sol Rampelys og Måne Rampelys alltid de samme to personene?

Om en av disse slutter i jobben sin, blir syk e.l, vil da en annen, f.eks en moderator fra KG sitt faste moderatorteam i forumet forøvrig, erstatte denne under brukernavnene Sol Rampelys/Måne Rampelys?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener å huske at litt av årsaken til at de ble døpt sol og måne var at de skulle skiftes ut, og ikke kobles til andre moderatorer som hadde vært innom? 

Kan hende det står i noen av de første innleggene her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi er en person bak hvert brukernavn. Dersom det på et eller annet tidspunkt kommer inn andre moderatorer/admins vil disse ha sitt eget brukernavn. 
 

Ved sykdom og ferie dekker vi inn for hverandre. Vi har også muligheten til å stenge forumet ved f.eks ferieavvikling slik som er blitt praktisert tidligere år. 

Hvis en av oss slutter vil det komme inn en ny admin. 

Sol, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1297576-nye-admins-på-rampelyset/

I denne tråden svarer Sol og Måne at de er to stk, én person bak hvert brukernavn. Jeg tar for gitt at dersom dette er endret, altså at nickene bare er blitt en rolle som fylles med nye personer bak etter behov, så ville dette blitt klart opplyst om.

Brukere på KG blir selv utestengt dersom de poster med flere brukere, eller bare med AB-funksjonen og innlogget, i en og samme tråd. Dersom funksjonaliteten til moderatorene Sol og Måne er endret til at nye/flere personer logger seg inn som dem og svarer oss som om de framdeles var de samme to personene som i sommer, mener jeg det er en helt sammenliknbar kommunikasjonssituasjon.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Sol Rampelyset skrev:

Hei.

Vi er en person bak hvert brukernavn. Dersom det på et eller annet tidspunkt kommer inn andre moderatorer/admins vil disse ha sitt eget brukernavn. 
 

Ved sykdom og ferie dekker vi inn for hverandre. Vi har også muligheten til å stenge forumet ved f.eks ferieavvikling slik som er blitt praktisert tidligere år. 

Hvis en av oss slutter vil det komme inn en ny admin. 

Sol, admin. 

Med sitt eget brukernavn, evt nytt brukernavn, om det er en ny bruker?

Beklager nægingen, altså, men jeg synes det er viktig å få dette ordentlig på det rene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Malum skrev:

Med sitt eget brukernavn, evt nytt brukernavn, om det er en ny bruker?

Beklager nægingen, altså, men jeg synes det er viktig å få dette ordentlig på det rene.

Med et eget brukernavn ja. Vi bytter ikke person bak brukernavnene. 

Sol, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Men nå forstår jeg, om mulig, enda mindre av det som har foregått her inne de siste dagene.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...