Gå til innhold

Hvem er ditt anker?

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ska være ditt eget anker i livet, ellers blir det vanskelig for deg når du bli eldre.

Å bli selvstendig er utrolig viktig i livet, skal ikke trenge å ha et menneske å støtte deg på.

Anonymkode: df00d...2b5

Du tok ikke poenget. Alle trenger medmennesker som er ekstra viktige når livet er ekstra tøft.

Anonymkode: f3877...bf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du tok ikke poenget. Alle trenger medmennesker som er ekstra viktige når livet er ekstra tøft.

..Eller hunder/andre dyr/annet

Skrevet

Er ikke anker det som drar deg ned til bunnen? Ville sagt flytevest eller livsbøye eller noe sånt, for min egen del 👍😇 uansett for meg er det meg selv og kjæresten ❤️

Skrevet

Jeg er mitt eget anker jeg, vært det siden jeg var liten og trives vel egentlig med det.

Anonymkode: 5f9de...ab2

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min, faren min, noen kompiser klarer å ankre meg, med tid og stunder håper jeg at jeg selv klarer å ta meg sammen og være et anker selv. Og kanskje et for noen andre i tillegg. 

Anonymkode: 2f9eb...56b

Skrevet

Meg selv fra jeg begynte på skolen. Dessverre stolte jeg mer på autoriteter enn  meg selv i tenårene og da gikk det skeis.

Anonymkode: 7d554...cbe

Skrevet

Pappa var mitt anker, helt til han døde uventet for snart to år siden. ❤️ Nå er jeg mitt eget anker og har nok godt av det

Anonymkode: 9aadc...2dc

Skrevet

Meg selv

Anonymkode: fa300...274

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...