Gå til innhold

PT med overvektig kjæreste

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Forumhei skrev:

Jeg ser jo kjekke menn med stygge kvinner også..

jeg tror svare er så enkel som kjærlighet

Det finnes ikke stygge mennesker, med mindre de har et råttent hjerte da. Men finnes preferanser. For deg var de ikke fine, mens i andres øyne perfekte. 

Skjønte hva du mente, men ikke alle her inne gjør det.

Anonymkode: 9aba6...f72

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva så? Og hvordan kan du vite at denne kjæresten f.eks ikke på vei ned i vekt? Kanskje var hun ute og feiret det å ha gått ned x anfall kilo. Kanskje hadde en av dem bursdag. Eller kanskje ville de bare kose seg.

Man slutter ikke å leve selv om man eventuelt går ned i vekt. Eller kanskje hun er tilfreds som hun er.

Slutt å bry deg om hvordan andre ser ut, for alt du vet kan de ha møttes da han ble hennes PT.

Vet du hva jeg gjorde da jeg hadde gått ned 30 kg? Jeg feiret med melkesjokolade.(..) Andre som så at jeg kjøpte den så nok "hun feite som kjøpte sjokolade, ikke rart hun er så stor". ;)

Endret av SPOCA
  • Liker 4
Skrevet

Hvorfor i huleste bry seg? Så vidt jeg kan se, vet ikke du noen ting om henne utover at hun er overvektig? 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, SPOCA skrev:

Hva så? Og hvordan kan du vite at denne kjæresten f.eks ikke på vei ned i vekt? Kanskje var hun ute og feiret det å ha gått ned x anfall kilo. Kanskje hadde en av dem bursdag. Eller kanskje ville de bare kose seg.

Man slutter ikke å leve selv om man eventuelt går ned i vekt. Eller kanskje hun er tilfreds som hun er.

Slutt å bry deg om hvordan andre ser ut, for alt du vet kan de ha møttes da han ble hennes PT.

Vet du hva jeg gjorde da jeg hadde gått ned 30 kg? Jeg feiret med melkesjokolade.(..) Andre som så at jeg kjøpte den så nok "hun feite som kjøpte sjokolade, ikke rart hun er så stor". ;)

:5:

Anonymkode: 9aba6...f72

Skrevet

Kjenner flere slike par jeg, selv har jeg og bare vært sammen med treningstyper... Det er de som har tatt kontakt med meg og ikke har de prøvd å trene meg opp heller de har vært fornøyd med meg og kroppen min. Er så morsomt at folk faktisk ikke klarer å få seg til å tro at noen men like tjukke damer, altså vi har alle våre preferanser.

Anonymkode: 154ef...0cb

• Liker 3
Gjest Forumhei
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min er veltrent og veldig slank, men han liker stor rumpe, store lår pupper. 😂

Har aldri hatt så bra sex som jeg har med ham, og vi har det fint ellers også. 

Problemet er hvis vi er ute, og det er damer som er yngre og slankere, som mener at de har "rett" på ham. De blikker meg gjerne og prøver seg på ham. Han driter i de og har kun fokus på meg. 

Anonymkode: 4f8f9...3da

Bra mann😊👍, og sikkert bra kvinne du også😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...