Gå til innhold

PT med overvektig kjæreste

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner til en som jobber som pt, og ble helt overrasket da jeg traff han og kjæresten ute. Hun var mildt sagt god og rund. Mens han spiste kylling, spiste hun pasta og sjokoladefoundant til dessert ute, (han spiste ikke dessert). Er det bare meg som reagerer, eller ser andre at par har veldig forskjellige livstil? Tenker dere at slike forhold vil vare?

Anonymkode: 7b27f...a9e

Videoannonse
Annonse
Gjest OsloGi99
Skrevet

Så mye rart folk henger seg opp i. 

Men ja, mange trente menn liker store damer. Og store damer liker gjerne best menn som er slanke og/eller trente.

Skrevet

Hadde aldri holdt ut med en som var så annerledes enn meg på kosthold og trening. Er selv opptatt av trening og kosthold 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Firebarnsmor86 skrev:

Hadde aldri holdt ut med en som var så annerledes enn meg på kosthold og trening. Er selv opptatt av trening og kosthold 

Hvordan påvirker dette deg direkte?

Anonymkode: 32e9c...7cb

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan påvirker dette deg direkte?

Anonymkode: 32e9c...7cb

Hvis jeg var veltrent (noe jeg er), så hadde jeg kanskje skammet meg over noen som bare tok kroppen sin for gitt. Det kan hende at hun bruker medisiner som gjør henne overvektig også. Så jeg vil ikke dømme andre, men selv hadde jeg holdt meg unna en som ikke likte trening og kosthold 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev:

Hvis jeg var veltrent (noe jeg er), så hadde jeg kanskje skammet meg over noen som bare tok kroppen sin for gitt. Det kan hende at hun bruker medisiner som gjør henne overvektig også. Så jeg vil ikke dømme andre, men selv hadde jeg holdt meg unna en som ikke likte trening og kosthold 

Smak og behag.

Jeg trener selv 3 ganger i uka, er opptatt av å spise ren mat uten tilsatt dritt. Så spiser sjelden godteri/etc. Da kunne jeg aldri vært sammen med noen som medisinerte seg mentalt med mat mens de bare går opp i vekt.

Anonymkode: adbec...8e3

• Liker 2
Skrevet

Det tenker jeg jo bare er helt greit. De elsker vel hverandre, for de fleste handler livet og kjærligheten om mer enn mat og kropp, de trives vel i hverandres selskap, de har sikkert mye annet til felles:) Mannen min trener mye, jeg trener aldri. Vi er ca like opptatt av sunt kosthold. Jeg er ikke stor da (har faktisk anoreksi da).

Anonymkode: fe7d7...d4e

• Liker 6
Skrevet

Hvordan vet du i detalj hva de spiste?

Anonymkode: a4b44...a88

• Liker 6
Skrevet

Vel, min far er ikke spesielt opptatt av kosthold ( spiser litt av alt hver dag ) mens min mor er heftig spiseforstyrret og de er fortsatt sammen. Det MÅ ikke være en dealbreaker at folk er polar opposites i matveien.

Anonymkode: 293f4...b75

• Liker 9
Skrevet

Fatshaming på sitt verste.

Herregud så patetisk.

• Liker 16
Skrevet

Du snakker på en måte om søstera mi og hennes kjæreste, hvem vet, kanskje det var akkurat de du så.

De ler mye sammen, de begge elsker storbyferier der man bare trasker rundt omkring, og kan sitte i timesvis og google seg frem til drømmereisen, hennes "seff er jeg med"-holdning passer ekstremt godt til hans "jeg vil finne på DET, NÅ"-holdning, de studerer i samme felt, har noenlunde lik oppvekst og bakgrunn.

Tilfeldigvis er hu "rund og god", men han ser bare drømmedama for han, takk gud for at han ikke sa "hun er perfekt, meeeeen, hun er jo feit". Selv med 20kg for mye er hu penere enn de fleste, og definitivt morsommere.

Så sånn, skjer det. Ikke så mystisk som en skulle tro.

Anonymkode: f1436...f4e

• Liker 15
Skrevet

Jeg vet om et sånt par. De har barn.

Anonymkode: 9aba6...f72

Skrevet

Det finnes mange trenere rundt om som er veldig flinke. Tror nesten ingen av dem hevder seg selv på elitenivå.

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Kjenner til en som jobber som pt, og ble helt overrasket da jeg traff han og kjæresten ute. Hun var mildt sagt god og rund. Mens han spiste kylling, spiste hun pasta og sjokoladefoundant til dessert ute, (han spiste ikke dessert). Er det bare meg som reagerer, eller ser andre at par har veldig forskjellige livstil? Tenker dere at slike forhold vil vare?

Anonymkode: 7b27f...a9e

Viktigere å være kognitivt kompatibel. Å gå fra overvektig til fit er jo bare en prosess som alle kan gå hvis de vil er motivert. 

Skrevet

So what? Kanskje det var bursdagen hennes og hun tillot å kose seg med god mat, og at hun er på slankern resten av året. Eller kanskje hun lever livet og nyter mat som de fleste andre levende mennesker og ikke er så overfladisk som deg?!

Anonymkode: b3117...f38

• Liker 4
Gjest Forumhei
Skrevet

Jeg ser jo kjekke menn med stygge kvinner også..

jeg tror svare er så enkel som kjærlighet

Skrevet

Er det virkelig så utenkelig at en trent mann kan foretrekke damer som er tjukke og gode?

Anonymkode: 73f42...50e

• Liker 3
Skrevet

Sånn er det med oss også. Jeg trener og er opptatt av kosthold, han trener ikke og spiser etter innfallsmetoden. Så lenge han gjerne blir med på fjellturer og er i stand til å være aktiv med barna ser jeg ikke problemet. Jeg er meg og han er seg, vi finner hverandre i det vi har felles og setter pris på ulikhet. 

Anonymkode: 2f238...aa4

• Liker 2
Skrevet

Mannen min er veltrent og veldig slank, men han liker stor rumpe, store lår pupper. 😂

Har aldri hatt så bra sex som jeg har med ham, og vi har det fint ellers også. 

Problemet er hvis vi er ute, og det er damer som er yngre og slankere, som mener at de har "rett" på ham. De blikker meg gjerne og prøver seg på ham. Han driter i de og har kun fokus på meg. 

Anonymkode: 4f8f9...3da

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...