Gå til innhold

PT med overvektig kjæreste

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner til en som jobber som pt, og ble helt overrasket da jeg traff han og kjæresten ute. Hun var mildt sagt god og rund. Mens han spiste kylling, spiste hun pasta og sjokoladefoundant til dessert ute, (han spiste ikke dessert). Er det bare meg som reagerer, eller ser andre at par har veldig forskjellige livstil? Tenker dere at slike forhold vil vare?

Anonymkode: 7b27f...a9e

Videoannonse
Annonse
Gjest OsloGi99
Skrevet

Så mye rart folk henger seg opp i. 

Men ja, mange trente menn liker store damer. Og store damer liker gjerne best menn som er slanke og/eller trente.

Skrevet

Hadde aldri holdt ut med en som var så annerledes enn meg på kosthold og trening. Er selv opptatt av trening og kosthold 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Firebarnsmor86 skrev:

Hadde aldri holdt ut med en som var så annerledes enn meg på kosthold og trening. Er selv opptatt av trening og kosthold 

Hvordan påvirker dette deg direkte?

Anonymkode: 32e9c...7cb

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan påvirker dette deg direkte?

Anonymkode: 32e9c...7cb

Hvis jeg var veltrent (noe jeg er), så hadde jeg kanskje skammet meg over noen som bare tok kroppen sin for gitt. Det kan hende at hun bruker medisiner som gjør henne overvektig også. Så jeg vil ikke dømme andre, men selv hadde jeg holdt meg unna en som ikke likte trening og kosthold 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev:

Hvis jeg var veltrent (noe jeg er), så hadde jeg kanskje skammet meg over noen som bare tok kroppen sin for gitt. Det kan hende at hun bruker medisiner som gjør henne overvektig også. Så jeg vil ikke dømme andre, men selv hadde jeg holdt meg unna en som ikke likte trening og kosthold 

Smak og behag.