Gjest anonymigjen Skrevet 5. juni 2005 #1 Del Skrevet 5. juni 2005 Flaut men....kan orgasme føre til at egget ikke fester seg etter man har vært til prøverørsbehandling? er i dag på rugedag 10. Avstår dere andre helt i "vente perioden"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. juni 2005 #2 Del Skrevet 5. juni 2005 Vi avsto ikke i perioden mellom innsetting og testing, og resultaten ble en sprell levende gutt alikevell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 5. juni 2005 #3 Del Skrevet 5. juni 2005 Vi gjorde det,men mer pga jeg var "redd" for infeksjon enn orgasmen... Vi ble oppfordret til å ikke ha sex i ca 14 dager etter uttaket! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 6. juni 2005 #4 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg fikk beskjed om å avstå fra sex i 7 dager etter uttaket. Men det var ikke pga egget og dets evene til å feste seg. Det var for å redusere faren for infeksjoner i såret etter selve uttaket. Så det burde gå så bra så! Lykke til med videre ruging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinzia, ikke innlogget Skrevet 6. juni 2005 #5 Del Skrevet 6. juni 2005 Vi fikk beskjed om å leve som vanlig, også når det gjaldt sex. Tror vi var litt forsiktige i starten allikevel...følte liksom ikke for å risikere noe (selv om jeg ikke tror tanken på infeksjoner egentlig streifet oss...)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå